Tai padaryti suskubo parduotuvės „IKEA“ ir „Flying Tiger“. Čia siūloma įsigyti nedidelių eglučių, eglutės žaisliukų, girliandų, šventinio dizaino indų ir kitų atributų.
Rugsėjo mėnesį tokiuose prekybos centruose kaip „IKEA“ lentynas pasiekia tik dalis prekių. Spalio viduryje parduotuvė bus visiškai pasiruošusi švenčių laukimui – pirkėjai galės pamatyti visą šių metų kalėdinių prekių asortimentą.
Visgi dauguma didžiųjų prekybos tinklų prekybą kalėdiniais atributais pradeda po Vėlinių, pasibaigus Helovyno išpardavimams.
Kalėdinės prekės dažniausiai užsakomos dar pavasarį, o į sandėlius atkeliauja liepos–rugpjūčio mėnesiais.
Pikas – gruodžio mėnesį
Parduotuvių tinklų atstovai pastebi, kad dabar žmonės kalėdines prekės renkasi ilgiau, nors dauguma pirkėjų lentynas šluoja prieš pat didžiąsias šventes – gruodžio mėnesį.
„Per piką (paskutinę savaitę iki Kalėdų) pardavimai išauga bemaž dvigubai, palyginti su įprastomis dienomis“, – pernai naujienų portalui tv3.lt komentavo „Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis.
„Kalėdinio apsipirkimo pikas jau daug metų vyksta likus kelioms savaitėms iki Kalėdų. Pasiruošimas Kalėdoms prasideda jau lapkričio pabaigoje ir kiekvieną savaitę pardavimai įgauna vis didesnį pagreitį“, – teigė „Maxima“ atstovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
„Žinoma, aktyviausiai pirkėjai ieško visko prieš pat šventes, bet pastebime tendenciją, kad vis dažniau žmonės ruošiasi ir iš anksto“, – pastebėjo „Rimi“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė.