Savivaldybė pranešė kreipusis į Susisiekimo ministeriją siūlydama šį ženklinimą įteisinti, argumentuodama tuo, jog per pastaruosius kelerius metus, kai pasirodė šie ženklai, Kauno gatvėse ypatingai sumažėjo eismo nelaimių pėsčiųjų perėjose.
Rombo formos simbolis ant kelio dangos žymi 30 metrų atstumą iki perėjos, kas atitinka stabdymo kelią, įskaitant vairuotojo reakcijos laiką, automobiliui važiuojant 50 kilometrų per valandą greičiu. Antrasis, artimesnis, rombas reiškia, kad iki pėsčiųjų perėjos liko 15 metrų.
KET šių simbolių nereglamentuoja ir Sususiekimo ministerija anksčiau yra raginusi Kauno savivaldybę jų atsisakyti, nes šie gali klaidinti vairuotojus.
Savivaldybė šio ženklinimo naudingumą argumentuoja tuo, jog pradėjus jį naudoti mieste gerokai sumažėjo avarijų.
„Žinome, jog kai kuriems valdžios atstovams tokia priemonė nepriimtina ir atrodo netinkama. Tačiau siūlau patraukti asmenines ambicijas į šalį“, – Kauno savivaldybės pranešime sako Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
Pasak Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Paulius Kero, toks kelio ženklinimas yra patikrintas svetur ir sėkmingai veikia jau ne vieną dešimtmetį.
Papildomas kelio ženklinimas padeda pėstiesiems ir vairuotojams uoliau vykdyti kelių eismo taisyklių reikalavimus, efektyviau užtikrina saugaus eismo organizavimą bei sumažina eismo įvykių skaičių.
Susisiekimo ministerija BNS anksčiau yra informavusi, jog tokio ženklo įteisinimui nepritartų ir ragino savivaldybes pirmiausia imtis kitų saugumo priemonių perėjose.