Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tvarto veisliniai...
Zenonas Vaigauskas
1 d. ·
Labai keista naujiena
Kaip alkašas negali nustoti gerti,
Lakštingala čiulbėti,
Taip diktatorius negali
Išsižadėti valdžios
Tiesa, rinkimų procedūros reikalauja pasibranginti, reikia kad valdiniai maldautų kandidatuoti ir aukotis
Ką, beje, stebime ir Lietuvoje siekiant to saldaus posto. Tik Brazauskas po pirmos kadencijos, Adamkus po antrosios susilaikė nuo užsibuvimo prezidento valdžioje.
Zenonas Vaigauskas
1 d. ·
Labai keista naujiena
Kaip alkašas negali nustoti gerti,
Lakštingala čiulbėti,
Taip diktatorius negali
Išsižadėti valdžios
Tiesa, rinkimų procedūros reikalauja pasibranginti, reikia kad valdiniai maldautų kandidatuoti ir aukotis
Ką, beje, stebime ir Lietuvoje siekiant to saldaus posto. Tik Brazauskas po pirmos kadencijos, Adamkus po antrosios susilaikė nuo užsibuvimo prezidento valdžioje.
Kliedi neko nauno
kitu problemu neturim,pasirodo.
Visas eteris užkimštas komentarais tik apie Rusiją ir Ukrainą o kur visų šių politikų proto gigantų,demokratijos tėvų komentarai,kaip ir kokiais tempais Lietuva jos pasienis yra ruošiamas gynybai,Nes koncertina gelbsti tik nuo kontrabandininkų ,bet ne nuo priešo kareivių ir vien Bilotaitės fotosesijos pasienyje su jos rankinuko nešiotoju saugumo neprideda.Ypač kai G.Lansbergis elgiasi kaip suverenas o Šimonytė su visais ministrais gali pasakyti ,kad dėl visko kalti patys piliečiai,Nei Gentvilas su savo vitrina Čmilyte,nei Armonaitė su savo paradu irgi toli nuo krašto gynybos,Nors visi kalba priešas prie sienos.Nausėda tik kaip manekenas ir komentatorius,
Kol visa Europa ir mūsų kaimynai investuoja į savo infrastruktūrą, gerindami gyventojų gyvenimą, ir taip netiesiogiai augindami patriotiškumą -- Lietuva atvirkščiai -- sovietinio mento stilium problemą ne tik kad ignoruoja, bet dar ir harass'ina savo piliečius.
"Absoliučiai relatinu. Vasaros pradžioje teko nuvažiuot iki Slovakijos ir atgalios. Beveik 2000km Lenkijos keliais. Kelių kokybė absoliučiai kosminė. Gali pravažiuot šimtus kilometrų magistrale, kurios danga nutiesta prieš 10 metų, kurią kasdien minko daugybę kartu didesnis kiekis sunkaus transporto ir nepamatysi anei vieno lopo, išminkymo ar įskilimo. Per 2k km nemačiai nei vieno policininko ar trikojo. Stacionatūs greičio matuokliai suskaičiuojami ant vienos rankos pirštų ir stovi ten, kur susimažinti greitį iš tiesų būtina dėl saugumo. Jokių idiotiškų perteklinių greičio ribojimų ir kito šlamšto. Šalis, kur vairuotojas daro tai, ką jis ir turi daryti - vairuoti susikincentravęs į vairavimą.
Įvažiuoji į Lietuvą - duobė ant duobės, lopas ant lopo, ženklas ant ženklo, matuoklis ant matuoklio, ir mentas krūmuose. Mentalinių baudžiauninkų ir normalizuotų de*lų šalis. Kurioje nusmurgęs politikierius televizoriui vapa, kaip jiem viskam trūksta pinigų keliam ir policijos algom/etatam, bet prisipirkt š*dinų trikojų po šem tūkstančių, pastatyt jį mažiausiai naudingoj vietoj ir dar šalia maišinoje pasodint tą patį policininką už to 10x pervertinto daikto sargą - resursų yra. Šalis, kur pasibangavus magistralei Vilnius-Panevežys, užuot ėmę ir pertiesę asfaltą, jie įkals 90 ženklą ir sektorinį greičio matuoklį.
Varšuvoje eismo organizavimas toks, kad net sunku patikėti, jog sositinėje, kuri kelis kartus didesnė ir kompleksiškesnė už mažą Vilnių, įmanomas toks judėjimo greitis, patogumas, tokios mažos kuro sąnaudos ir iš to išeinanti tarša. Vilniuje tokių rodiklių pasiekt praktiškai neįmanoma, nes, jeigu periferija smirdi riebaluota širinskienės šikna ir sovietiniu mentu, tai sostinėje normalizuoti dalb*jobai už vairo ir viskas daroma pagal de*ilo kurpalių.
Juokingiausia, kad Lenkija pagal automobilių kiekio tenkančio tūkstančiui gyventojų santykiui su avaringumu/žūčių kelyje santykiu - aplenkus Lietuvą ne mūsų naudai. Nors tiek tose pačiose magistralėse, tiek periferijoje eismas objektyviai žiūrint kurkas sudėtingesnis. Ten tiesiog nesmirdi baudžiava ir neinama de*ilų normalizavimo keliu, o vairuotojai, užuot laužę akis į duobių apvažinėjimą, miliono perteklinių kažką ribojančių ženklų sekimą ir veizojimą į waze, kuris rodo mentą krūmuose, užsiima tuom, kuom ir turi užsiimt vairuotojas - vairavimu.
Kokie mūsų planai kitiem metam? Tai aišku, dar antra tiek matuoklių, nes nu tiktai, kai jų bus daugiau, bus mažiau budulių su BMW, kurie kažkur kaime ant 170 medį apsikabina.
Bus tiktai veiksminga. 30% išaugęs avaringumas keliuose puikiai parodo, kaip veikia baudžiaviniai ir de*ilo normalizavimo metodai. O bergždžias to paties veiksmo kartojimas, tikintis skirtingo rezultato (kas yra vienas iš esminių protinio atsilikimo požymių) neblogai parodo, kas sėdi susisiekimo ministierijoje ir kituose susijusiuose biurokratiniuose organuose."
"Absoliučiai relatinu. Vasaros pradžioje teko nuvažiuot iki Slovakijos ir atgalios. Beveik 2000km Lenkijos keliais. Kelių kokybė absoliučiai kosminė. Gali pravažiuot šimtus kilometrų magistrale, kurios danga nutiesta prieš 10 metų, kurią kasdien minko daugybę kartu didesnis kiekis sunkaus transporto ir nepamatysi anei vieno lopo, išminkymo ar įskilimo. Per 2k km nemačiai nei vieno policininko ar trikojo. Stacionatūs greičio matuokliai suskaičiuojami ant vienos rankos pirštų ir stovi ten, kur susimažinti greitį iš tiesų būtina dėl saugumo. Jokių idiotiškų perteklinių greičio ribojimų ir kito šlamšto. Šalis, kur vairuotojas daro tai, ką jis ir turi daryti - vairuoti susikincentravęs į vairavimą.
Įvažiuoji į Lietuvą - duobė ant duobės, lopas ant lopo, ženklas ant ženklo, matuoklis ant matuoklio, ir mentas krūmuose. Mentalinių baudžiauninkų ir normalizuotų de*lų šalis. Kurioje nusmurgęs politikierius televizoriui vapa, kaip jiem viskam trūksta pinigų keliam ir policijos algom/etatam, bet prisipirkt š*dinų trikojų po šem tūkstančių, pastatyt jį mažiausiai naudingoj vietoj ir dar šalia maišinoje pasodint tą patį policininką už to 10x pervertinto daikto sargą - resursų yra. Šalis, kur pasibangavus magistralei Vilnius-Panevežys, užuot ėmę ir pertiesę asfaltą, jie įkals 90 ženklą ir sektorinį greičio matuoklį.
Varšuvoje eismo organizavimas toks, kad net sunku patikėti, jog sositinėje, kuri kelis kartus didesnė ir kompleksiškesnė už mažą Vilnių, įmanomas toks judėjimo greitis, patogumas, tokios mažos kuro sąnaudos ir iš to išeinanti tarša. Vilniuje tokių rodiklių pasiekt praktiškai neįmanoma, nes, jeigu periferija smirdi riebaluota širinskienės šikna ir sovietiniu mentu, tai sostinėje normalizuoti dalb*jobai už vairo ir viskas daroma pagal de*ilo kurpalių.
Juokingiausia, kad Lenkija pagal automobilių kiekio tenkančio tūkstančiui gyventojų santykiui su avaringumu/žūčių kelyje santykiu - aplenkus Lietuvą ne mūsų naudai. Nors tiek tose pačiose magistralėse, tiek periferijoje eismas objektyviai žiūrint kurkas sudėtingesnis. Ten tiesiog nesmirdi baudžiava ir neinama de*ilų normalizavimo keliu, o vairuotojai, užuot laužę akis į duobių apvažinėjimą, miliono perteklinių kažką ribojančių ženklų sekimą ir veizojimą į waze, kuris rodo mentą krūmuose, užsiima tuom, kuom ir turi užsiimt vairuotojas - vairavimu.
Kokie mūsų planai kitiem metam? Tai aišku, dar antra tiek matuoklių, nes nu tiktai, kai jų bus daugiau, bus mažiau budulių su BMW, kurie kažkur kaime ant 170 medį apsikabina.
Bus tiktai veiksminga. 30% išaugęs avaringumas keliuose puikiai parodo, kaip veikia baudžiaviniai ir de*ilo normalizavimo metodai. O bergždžias to paties veiksmo kartojimas, tikintis skirtingo rezultato (kas yra vienas iš esminių protinio atsilikimo požymių) neblogai parodo, kas sėdi susisiekimo ministierijoje ir kituose susijusiuose biurokratiniuose organuose."
@gelbetojai simoniniai
Prie ko cia Sirinskiene, Kakcio gerbejau? Tu uz tai, kad vaikus keliuose zudyti galima?
Kaip veikia politinė propaganda šalyje
Ar dar pamenam kokios jos buvo. Idėjos Lietuvai ?
Su kokia pompa, užsidegimu, kiek gražių "valdininkų" pirmose eilėse televizijose, kiek "duomenų ekspertų", ministrų, viceministrų, reklamos, kurių neįmanoma buvo išvengti .. ir visur Grybauskaitė, iš kiekvieno telefono, televizoriaus, stendo ..
Jau tada šypsojausi, o dabar, kai buvusi pirmoji ledi vėl ateis gelbėt konservatorių, ne prošal apžvelgti ir aną vajų.
Viena idėjų nugalėtojų - Mokytojas - prestižinė profesija iki 2025 realybėje - dar vienas mokyklų-fabrikų etapas - per itin trumpą laikotarpį išsviedęs landsbergių šeimą į turtingiausių sąrašą.
O mokytojai, taip ir nesulaukę 2025 metų paskelbė apie streiką..
Asmeninė Landsbergio ir konservatorių Grybauskaitės projekcija į prezidentus - griebimasis šiaudo dar kuriam laikui išlaikyti valstybę savo rankose..
Ar dar pamenam kokios jos buvo. Idėjos Lietuvai ?
Su kokia pompa, užsidegimu, kiek gražių "valdininkų" pirmose eilėse televizijose, kiek "duomenų ekspertų", ministrų, viceministrų, reklamos, kurių neįmanoma buvo išvengti .. ir visur Grybauskaitė, iš kiekvieno telefono, televizoriaus, stendo ..
Jau tada šypsojausi, o dabar, kai buvusi pirmoji ledi vėl ateis gelbėt konservatorių, ne prošal apžvelgti ir aną vajų.
Viena idėjų nugalėtojų - Mokytojas - prestižinė profesija iki 2025 realybėje - dar vienas mokyklų-fabrikų etapas - per itin trumpą laikotarpį išsviedęs landsbergių šeimą į turtingiausių sąrašą.
O mokytojai, taip ir nesulaukę 2025 metų paskelbė apie streiką..
Asmeninė Landsbergio ir konservatorių Grybauskaitės projekcija į prezidentus - griebimasis šiaudo dar kuriam laikui išlaikyti valstybę savo rankose..
Kai už pinigus gali nupirkti visas prekes, tai-rinka.
Kai už pinigus gali nupirkti viską, tai- korupcija.
Kai už pinigus gali nupirkti viską, tai- korupcija.
@clienai
"Ne vien pažadais žmogus sotus"... ir valdžia dadėjo centą prie pensijos...
Ira nacikas ir jis laukia tinkamo momento
Dar viena Palmira atsirado.
Kur Kasčiūnas - ten vidinės kovos.
REKLAMA
REKLAMA
Kasčiūnas: po „Wagner“ elito galimos žūties organizacija panirs į vidines kovas