Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Prieš pora savaičių praėjau technikinę, be jokių kyšių ir problemų (iš antro karto, nes pirma kartą buvo per didelis dūmingumas), pakeitė filtrus ir viskas, o važinėju su 20 metų senumo mašina. Mano nuomone nėra svarbu ar sena ar nauja ta mašina, viskas priklauso nuo to kaip ji eksploatuojama ir kaip prižiūrima. Jei laiku pastebėtos problemos ir iš kart tvarkytos tai ir mašina normaliai veiks ir nereikės stresuot prieš kiekvieną techninę apžiūrą.
seniau uztegdavo 50 litu i pelenine idet ,dabar 50 -100 e ,jau visai ispindejo tos technikines,kartais net pigiau buna antra kart nuriedet
1993m passatas,buvo reikalingas menesiui auto....pasirode gerai,gavo naujus amortikus,diskai,kaladeles,vaziuokle....kaip atsargine prabegdavo netycia 15-20000km per metus imdama 5ltr dyzelio...didziausia beda TA,kad per sena ir irasydavo pastoviai tepalu prasiskverbima kaip privaloma-sakau parodykit noriu susitvarkyti-nera,bet privalo kazkas buti blogai....6metai be jokio tvarkymo/tepalai,padangos,termostatas/-parduota
Nu jo, bus neblogai
Nu ka - eisime darytis patikru i servisa
Servisai bus jega
Nieko Seimas perleis kntrole servisams - va tada vazinesime paprasciau
Dafiga bapkiu reikia norint praeiti technikine
Geras straipsnis
Gerai, kad pagerejo kontrole - gal normalios masinos vazines keliuose
REKLAMA
REKLAMA
Įvardijo didžiausias Lietuvos vairuotojų klaidas prieš techninę apžiūrą