Savo nemalonia patirtimi iš „Beauty kit“ baldus pirkusi moteris pasidalino „Facebook“ grupėje „NEPATIKIMI ASMENYS“.
Moteris tvirtina, kad gavusi prekes, dvi iš jų nusprendė grąžinti, tačiau susitarus su parduotuve dėl prekių grąžinimo, pinigų „Beauty kit“ už jas pirkėjai taip ir negrąžino.
Nesupratusi, kodėl ji neatgavo savo pinigų, moteris kreipėsi į „Beauty kit“ parduotuvę.
„Aš kantriai bandžiau bendrauti, paklausti kada viskas bus sutvarkyta. Pradžioje man buvo neatsakyta, vėliau teigta, kad kraustosi ir turi daug reikalų (nors tai ne kliento problemos), dar vėliau paprašyta pakartotinai atsiųsti sąskaitą. Bet pinigai vis dar nebuvo pervesti atgal“, – rašo ji.
Visgi net ir susisiekus su grožio prekių parduotuvės atstovais, pinigai į pirkėjos sąskaitą grąžinti nebuvo. O vėliau, anot moters, „Beauty kit“ atstovai pradėjo paprasčiausiai ignoruoti jos žinutes ir skambučius. Pinigų už prekes moteris teigia negalinti atgauti nuo rugpjūčio mėnesio.
„Galiausiai, mane visiškai ignoravo, neatsiliepė į skambučius, neatsakė į el. laiškus, kol nesugalvojau paskambinti iš draugės telefono numerio. Ir kaip galvojat? Buvo iš karto atsiliepta! Mane ignoravo! Gal galvojo, kad ši suma tiesiog pasimirš“, – svarsto ji.
Negana to, klientei buvo pranešta, kad viena iš grąžintų prekių yra sulūžusi, todėl už ją pinigai grąžinti nebus.
„Seniai praėjus visiems terminams, pasakius, kad kreipsiuosi į vartotojų teises, įvyko finalas! Įmonė man parašė, kad viena iš grąžintų prekių yra sulūžusi! (žinoma ir kad už ją nebus grąžinti pinigai) nors grąžintą prekę turėjo patikrinti iš karto. Kaip galima būti tikram, kad ne jie patys transportuojant tai padarė“, – pasipiktinimo neslėpė moteris.
Pasidalinus šiuo įrašu, išaiškėjo, kad nukentėjusiųjų nuo parduotuvės yra ir daugiau. Štai viena moteris komentarų skiltyje dalinosi, kad iš „Beauty kit“ gavo brokuotą prekę.
Anot jos, susisiekus su parduotuvės atstovais, šie pasakė, kad prekę pakeis, tačiau galiausiai taip ir nesusisiekė su moterimi.
„Atėjo brokuota kėdė, metalai surūdiję, kėdėje nuospauda, kuri taip ir neatsistatė. Nors dėžė be pažeidimų. Niekas toliau nesusisiekė, skambint varpais galima kam nori, labai nerekomenduoju“, – rašo moteris.
Pakomentavo ir parduotuvė
Naujienų portalo tv3.lt žurnalistams susisiekus su „Beauty kit“ atstovais, jie sutiko pakomentuoti abi situacijas ir pateikė savo įvykių versijas.
Anot grožio prekių parduotuvės atstovų, grožio paslaugoms baldus pirkusi klientė pranešė parduotuvei, kad jai nepatinka nusipirktų vežimėlių spalva. Todėl ji pareikalavo, kad atvažiuotų kurjeris ir paimtų prekes.
„Atkreipiu dėmesį, kad nėra tokios prievolės važiuoti pas klientą, jei jam nepatiko prekė. Grąžinti ją galima išsiuntus atgal pardavėjui ar atvežus į parduotuvę“, – teigiama „Beauty kit“ komentare tv3.lt žurnalistams.
Be to, grožio prekių parduotuvės atstovai tvirtina, kad klientė netgi darė spaudimą parduotuvės darbuotojams ir teigė, kad jei prekių jie neatsiims patys, „gali pasirodyti, jog ir kitų baldų spalva jai nepatiks“.
Visgi galiausiai pirkėja atsiuntė parduotuvei norimas grąžinti prekes. Tačiau viena iš jų – vežimėlis – anot „Beauty kit“ atstovų, sugrįžo sugadintas.
„Klientė buvo informuota, kad sugadintos prekės negalime priimti, o už sveiką pinigai grąžinti“, – komentuoja „Beauty kit“.
Tą vėliau patvirtino ir pati pirkėja, kuri papildė savo įrašą „Facebook“ platformoje, teigdama, kad už vieną prekę atgavo 309 eurus.
Tvirtina, kad vežimėlį sugadino klientė
Grožio prekių parduotuvės atstovai neigia ir tai, jog prekė galėjo būti sugadinta transportavimo metu, kaip tą sako klientė. Anot jų, pirktas vežimėlis buvo pažeistas jį klientei supakavus siuntimui atgal.
Tą jie nusprendė įvertinę atgautos prekės stovį ir tai, jog pati klientė siuntė jiems supakuoto vežimėlio nuotraukas, kur, pasak „Beauty kit“ atstovų, akivaizdžiai galima matyti, kad pakuotė yra pažeista.
„Beauty kit“ tv3.lt žurnalistams pateikė ir nuotraukas, kur galima matyti, kaip pakuotė atrodė prieš ją išsiunčiant klientei ir kokia ji buvo atgauta.
Anot jų, prieš išsiunčiant prekę, pakuotė atrodė taip:
O štai taip atrodė grąžinta prekė ir jos pakuotė:
„Galime drąsiai teigti, jog ne transportavimo metu buvo sugadinta prekė, o pakavimo metu. atkreipkite dėmesį kurioje vietoje suskaldytas vežimėlis ir kurioje vietoje sugadintos apsauginės lentelė. Taip pat įdėmiai pažiūrėkite į sveiką pakuotę ir kaip sukalti metaliniai kabliukai. Klientė tiesiog juos ištraukė išpakuodama vežimėlį ir įdėjusi atgal tuos vinis sukalė.
Žinoma nuo tiesioginių smūgių plaktuku, bandant sukalti apsaugines lentutes, vežimėlis suskilo. Nuotraukoje akivaizdžiai matyti, kaip sulankstyti vinukai bandant juos sukalti. Vienintelė mūsų kaltė, kad mes nespėjome fiziškai laiku patikrinti prekės, bet tai nekeičia fakto, jog klientė kaldama dėžę su vežimėliu viduje jį suskaldė“, – aiškina „Beauty kit“ atstovai.
Todėl, jų manymu, klientė dabar, mėgindama šantažuoti ir kelti spaudimą grožio prekių parduotuvei, siekia atgauti pinigus už prekę, kurią, anot jų, ji pati ir sugadino.
„Jei mes nusileisime šioje vietoje vadinasi prisidedame prie mūsų nuomone nesąžiningų klientės veiksmų taip skatindami elgtis ir kitus. Nuoširdžiai tikimės, jog klientė iš nesupratimo, kad pati sugadino prekes taip elgiasi, o ne bando nesąžiningais būdais atgauti lėšas už sugadintus daiktus“, – komentuoja „Beauty kit“ atstovai.
Dėl brokuotos kėdės įvyko žmogiška klaida
Grožio prekių parduotuvė pakomentavo ir kitą jau minėtą situaciją, kurioje kita klientė skundėsi, jog gavo brokuotą kėdę ir susisiekė su įmone dėl prekės grąžinimo ir pakeitimo, tačiau vėliau jokio atsakymo iš „Beauty kit“ nebesulaukė.
Tiesa, parduotuvės atstovai teisinasi, kad įvyko paprasčiausia žmogiška klaida ir su kliente bendravęs darbuotojas parduotuvės vidinėje sistemoje nepažymėjo, kad reikia grąžinti pinigus už brokuotą prekę arba ją pakeisti.
„Gavus informaciją dėl netinkamos prekės, buvo iš karto sureaguota ir atrašyta 21:34 vakare. Kadangi buvo vakaras darbuotojas tiesiog žmogiškai suklydo ir nepažymėjo vidinėje sistemoje apie pažadą gražinti pinigus arba pakeisti kėdutę, klientas kantriai laukė ir nieko neberašė. Taip viskas ir liko neišspręsta, kadangi kolegos negavo informacijos apie susitarimą, neatliko žadėtų veiksmų“, – paaiškino „Beauty kit“ atstovai.
Visgi galiausiai, anot jų, situacija buvo išspręsta ir su kliente buvo nuspręsta, jog ji pasiliks brokuotą prekę, o „Beauty kit“ pilnai grąžins pinigus pirkėjai už sumokėtą kėdę.
Pinigus turi grąžinti per 14 dienų
VVTAT tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vedėja D. Malinauskienė teigia, kad internetu įsigytą kokybišką, tačiau netinkančią prekę, pirkėjas gali grąžinti per 14 dienų, nebent ilgesnį terminą nustato pardavėjas.
Tiesa, ji atkreipia dėmesį, kad grąžinamos prekės nebūtų priskiriamos greitai gendančioms prekėms ir būtų nenaudotos bei nepraradusios prekinės išvaizdos.
„Vartotojas turi aiškiai informuoti pardavėją, kad atsisako sutarties ir grąžina prekę. Grąžintinos kokybiškos prekės siuntimo išlaidas, paprastai, apmoka vartotojas, nebent su pardavėju būna susitarta kitaip. Pardavėjas, gavęs prekę, privalo kuo greičiau grąžinti vartotojui pinigus, bet nedelsdamas ilgiau nei 14 dienų. Jeigu yra abipusis sutarimas, pardavėjas gali grąžinti pinigus vėliau“, – aiškina D. Malinauskienė.
Visgi, jei pirkėjui kiltų problemų dėl prekės grąžinimo, VVTAT atstovė sako, kad tokiu atveju, jam derėtų kreiptis į pardavėją ir tuomet problemą spręsti bendru sutarimu.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba BNS FotoO jei susitarti nepavyksta arba vartotojo netenkina pardavėjo atsakymas, arba jo negavo per 14 dienų, tada pirkėjas turi teisę kreiptis į VVTAT, kad nesutarimas būtų sprendžiamas ne teismo tvarka.
„Labai svarbu, kad vartotojas kartu su prašymu VVTAT pridėtų ir visus turimus įrodymus (užsakymo kopiją, mokėjimą patvirtinantį dokumentą, grąžintinos prekės siuntimo įrodymą, susirašinėjimą su pardavėju ar panašiai)“, – akcentuoja D. Malinauskienė.
Dėl „Beauty kit“ yra gavę 2 prašymus
VVTAT atstovė taip pat atskleidė, kad dėl grožio prekių parduotuvės „Beauty kit“ VVTAT taip pat yra gavusi 2 vartotojų rašymus, tačiau abu atvejus VVTAT nagrinėti atsisakė, kadangi ginčas kilo tarp dviejų juridinių asmenų.
„Buvo pirkta grožio specialistams skirta įranga – kirpyklos vežimėlis ir kirpyklos kėdė. VVTAT nagrinėja vartojimo ginčus, kai viena iš ginčo šalių yra vartotojas, perkantis prekes savo asmeniniams tikslams, namų poreikiams. Ginčai tarp verslininkų sprendžiami derybų būdu arba teisminiu keliu“, – sprendimą paaiškina D. Malinauskienė.
Fotoshopo pagalba ir broilerienė,--- Mis Visata.