Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) informuoja, kad dėl sutrikusios e.sveikatos sistemos veiklos, galimybės asmenis registruoti tyrimui internetu vis dar nėra, tačiau mobiliųjų punktų darbuotojai toliau dirba įprastu režimu. Pacientų duomenys į sistemą suvedami ranka. Ministerija prašo gyventojų kantrybės ir tikisi, kad kolegoms iš Registrų centro pavyks artimiausiu metu atkurti e-sistemos veikimą, rašoma Sveikatos apsaugos ministerijos puslapyje.
Karštosios koronaviruso linijos 1808 vadovo Nerijaus Mikelionio teigimu, apsikeitimas informacija šiandien vyksta lėčiau, nes darbuotojai privalo pacientų duomenis fiksuoti ranka. Dėl tos pačios priežasties, koronaviruso tyrimą atlikę žmonės negauna automatiškai išsiunčiamų žinučių su tyrimo rezultatais.
Nepaisant to, konsultacijos Karštąja koronaviruso linija ir toliau tęsiamos, darbuotojai kaip ir anksčiau konsultuoja gyventojus rūpimais klausimais.
Nacionalinės visuomenės sveikatos priežiūros laboratorijos atstovai teigia, jog keletas vakar dienos tyrimų rezultatų vėlavo, tačiau didesnių problemų e.sveikatos sistemos sutrikimai nesukėlė.
Sveikatos apsaugos ministerija prašo gyventojų supratingumo ir tikisi, kad kolegoms iš Registrų centro pavyks artimiausiu metu įprastą sistemos veiklą atkurti.
Šiuo metu Registrų centras perkėlinėja e.sveikatos sistemos duomenis į kitą duomenų bazę iš tos įrangos, kuri nukentėjo nuo lietaus. Dėl duomenų gausos šiuos duomenis perkelti užtrunka.
Primename, jog e. sveikatos sistema sutriko, kai dėl trūkusio vamzdžio buvo užpilta Registrų centro serverinė.