Sutartis po to, kai jos projektą patvirtino VVT valdyba, pasirašyta ketvirtadienio pavakarę, BNS patvirtino įmonės atstovai.
Daugiau detalių žadama pateikti penktadienį.
VVT teigimu, su profsąjunga iš esmės suderėta kolektyvinėje sutartyje įtvirtinti kokybės priemoką su aiškesniais kriterijais, apimančiais punktualumą, saugų eismą, keleivių aptarnavimą, numatyti 3, 8 ir 12 metų stažo priemoką, 10 eurų siekiančią kompensaciją, jei vairuotojams neužtikrinama teisė į visą pietų pertrauką.
Taip pat sutarta nustatyti viršvalandžius tik su darbuotojo sutikimu, o dirbant šeštą dieną per savaitę taikyti didesnį – 1,75 tarifo – viršvalandžių apmokėjimą, numatyti stabilią 54 tūkst. eurų paramą profsąjungai, išlaikyti anksčiau suderėtus punktus.
VVT vadovas Darius Aleknavičius anksčiau ketvirtadienį patvirtino, kad naujovės sutartyje įmonei kainuos „iki milijono eurų papildomai per metus“. Jis pabrėžė, kad vairuotojams atlyginimai padidinti apie 20 proc. jau nuo lapkričio.
Profesinė sąjunga atsisakė streiko metu kelto reikalavimo kolektyvinėje sutartyje įtraukti punktą, jog darbuotojų atlyginimai būtų keliami kaskart Vilniaus savivaldybės tarybai indeksavus keleivių vežimo įkainius – juos peržiūrėti bendrovė nuo vasaros gali kas tris mėnesius.
Profesinė sąjunga taip pat nusileido dėl reikalavimo apmokėti pusę streikavusiųjų darbo užmokesčio. Jiems atlyginimai streiko metu mokėti iš profesinės sąjungos fondo.
VVT savo ruožtu nebereikalaus, jog profesinė sąjunga atsiskaitytų už jai skirtą paramą, taip pat įsipareigojo skirti 30 tūkst. eurų darbuotojų gerovei.
Naujajame dokumente lieka ir ankstesnėje, 2018-ųjų kolektyvinėje sutartyje buvę punktai dėl jubiliejinių, sveikatingumo išmokų darbuotojams, tačiau vietoje pastarųjų palikta teisė pasirinkti ir sveikatos draudimą.