Užklausa buvo pateikta pagal ES teisės aktą, vadinamą Skaitmeninių paslaugų aktu (SPA), pagal kurį platformos turi labiau stengtis apsaugoti vartotojus ir didinti skaidrumą.
Komisija teigė norinti gauti „daugiau informacijos apie priemones, kurių platforma ėmėsi, kad įvykdytų SPA įpareigojimus, susijusius su rekomendavimo sistemų skaidrumu“.
Rekomenduojamuosius algoritmus platformos naudoja asmeniškesniam turiniui pateikti. Pagal SPA platformos privalo mažinti tokių sistemų keliamą riziką.
SPA taip pat nustatyta, kad didžiausios pasaulio skaitmeninės bendrovės privalo sukurti reklamos biblioteką, kurioje būtų pateikiama informacija apie jų platformose rodomas reklamas.
Turi įvykdyti prašymą iki liepos
Komisija teigė norinti daugiau sužinoti apie „Amazon“ internetinės reklamų biblioteką: jos dizainą, testavimą, diegimą ir kitus dalykus.
„Amazon“ turi įvykdyti prašymą iki liepos 26-osios.
Pastarasis reikalavimas yra pirmas žingsnis galimoje procedūroje „Amazon“ atžvilgiu, tačiau pats savaime nereiškia, kad buvo pažeistas įstatymas, ir nėra siekis nubausti.
JAV elektroninės prekybos milžinė teigė, kad peržiūri prašymą ir glaudžiai bendradarbiauja su EK.
„Amazon“ pritaria Europos Komisijos tikslui sukurti saugią, nuspėjamą ir patikimą apsipirkimo aplinką“, – sakė platformos atstovas spaudai.
„Mes daug investuojame į savo parduotuvės apsaugą nuo blogų veikėjų, neteisėto turinio ir į patikimos apsipirkimo patirties kūrimą“, – pridūrė jis.