Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Jakas ir yra jakas.
Pirma. Jei nėra ko remontuoti,tai kodėl kaina taip išpūsta?
Antra. Norint ant stogo sumontuoti saulės baterijas, reikia tą stogą turėti. Siūlai pavėsinę daugiabučio kieme pasistatyti? Ar ištekėti už banko ir namą statytis?
Pirma. Jei nėra ko remontuoti,tai kodėl kaina taip išpūsta?
Antra. Norint ant stogo sumontuoti saulės baterijas, reikia tą stogą turėti. Siūlai pavėsinę daugiabučio kieme pasistatyti? Ar ištekėti už banko ir namą statytis?
Aš vazineju atidirbtu aliejumi 1986 tdi antru golfu ir nematau problemos ir nekeisiu į jokį troleibusą kuris genda o valgo 5 litrus ir pravaziavau 917k km ir man irodykit kad mano auto tarsus o tech apžiūra praeinu iš pirmo karto o dumingumas 32 ir dar nėra jokio katalizatoriaus valio siūlau visiems
Prisipirko ponai elektomobilių,o cia taip pabrango,ir kad netoli su juo nuvaziuosi.Taip,kad nieko gero.
Eilini karta issidure tie kurie prisipirko situ elektriniu lavonu. Jus ka galvojot isdursit valdzia ir pigiai vazinesit kad ir nekils elektros kainos vistiek bus nustatytas tarifas kaip kurui. Juk reikia mokescius is kazko surinkt. Mane juokas ima kai pamatau kaip kraunasi masinas pusvalandi smaukosi aplink masina tupineja sedineja kol pasikrauna nu laiko svaistymas. Luzeriai
O kas pasakė, kad elektromobilis netaršus? Eilinė afera!!! Reikia žiūrėt ne kontekstą o visumą: 1. Gamyba 50-70% taršesnė nei paprasto 2. Įvertinant elektros praradimus elektros tinkluose naudingumo koeficientas yra mažesnis nei deginant kurą variklyje. T.y. elektrinė turi sudeginti daugiau kuro nei paprastas variklis, kad elektromobilis nuvažiuotų tą patį atstumą. Šis punktas negaliotų jei elektra būtų gaminama iš atsinaujinančių, t.y. vėjas, saulė, vanduo. Šiuo metu tai tesiekia 20% 3. Elektromobilio utilizacija beveik dvigubai taršesnė nei paprasto
kad ekofašizmas, kaip ir rusofašizmas, artėja prie finišo.
Įdomu, kaip dabar užgiedos,kad persėsti į mažiau taršius automobiliukus?
Žmones turiu klausimą, o kaip žiema su elektromobiliais, šildytis galima? Bet gi el.Kaitinimo elementai kaip žinom iš fizikos labai daug naudoja energijos. Tai reiškia labai sutrumpės nuvažiavimo atstumas. O ir žiema įstinge akumuliatoriai net įkrauti praranda daug savo taupumo.
@Audrius
sildymas yra ivairus, naudojant silumos siurbli arba naudojant keramikini sildymo elementa. Tai yra skirtumai sanaudose kartais. Jei pasisildai pries isvykdamas visais atvejais sutaupai.
Elektromobilių vairuotojams teks vežiotis bagažinėje benzininį generatorių. Taip bus pigiau ir pasikrauti gali bet kur, gi el.stotelių "dvi" ir tos visada aplipusios.
LT iregistruota 11.000 elektromobiliu. kai tuo tarpu, viso automobiliu yra apie 2 mln.
REKLAMA
REKLAMA
Elektromobilių vairuotojams dar trečdaliu pabrango įkrovimas: įspėja, kad ateina „sunkesni laikai“