Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Zmones tures vaiksiot peskom oponai malunsparneis skraidys. Kaskoks debiliz...
debi....
Kiek jums užmokėjo už šitą diskusiją. Joje nėra jokios ekonomijos į tik erzalynė. Mokestis turi priklausyti nuo pravažiuotų kilometrų arba sunaudotų degalų kiekio
@Vladas
jokio moke.scio jau yra bent du ka nori tre.cio
@Vladas
Ponas, o žodis akcizas jums nieko nesako??? Juk i degalu kaina ir tarša iskaičiuota...
Vokietijoje dideli taršos mokesčiai... vokiečių ir pragyvenimo lygis žymiai aukštesnis, bet nepaisant to kažkodėl nevažiuoja jie visi elektromobiliais. Jei jau žiūrėti į išsivysčiusią Vakarų Europą, tai paskelbkite statistiką kiek procentų ten sudaro "netaršus" transportas, turbūt nei penktadalio nesudarys
@Ne ekonomistas
Teisingai. Lygis aukštesnis ir nevažinėja visi el. priemonėmis. Iš viso, kas čia per debiliškas beždžioniavimas nuo kitų šalių. Savo galvos valdžiažmogiai neturi. Kopijuoja, kitas šalis neįvertinę visų aplinkybių.
@Arturas
O už tai, kad jie savo galvos, savo smegenų or savo nuomonės neturi... Ir artimiausiu metu neturės...
kiek gaus uz pritarima?
Kodel iskarto neivedus kokios "desimtines" ar tiksliau "astuoniasdesimtines" kaip prie vergoves ir visiem aiskus vienas mokestis ponui! O netrupinti iki tu 80procentu pajamu nuo uzdarbio?
Duokit algas kaip europoj
Už kiek ir kokį galiu įsigyti automobilį, kad iš vienkiemio per pusnis nuvažiuočiau į darbą, kur uždirbu pusę vidutinio atlyginimo, nes provincijoj geriau apmokamų darbų ant pirštų suskaičiuotum.
O ličio akumuliatoriai ir pnš, kurie yra elektromobiliuose, ar neteršia gamtos? Už visureigius mokės įmonės, ne patys naudotojai. O ir visuomeninis transportas apgailėtino lygio, iki Vokietijos kaip iki dangaus.
Papirktas ekonomistas, tik jam ir kelkit, juk jis nori
Ekonomistas pritaria naujam taršos mokesčiui ir siūlo jį kelti: „Verkšlenimams nėra vietos“