Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Daug kas sako, kad svaiginimosi priemonės yra pagrindinės nepilnamečių privedimo prie mirties priemonės, tai aš sakyčiau juk tai neturi jokio ryšio. Ko gero ne alkoholikai žudosi, o žudosi tikrai padorūs ir gan stropūs dažnai net gerai besimokantys vaikai. Tai pagrindinė priežastis yra mūsų netobula švietimo sistema. Juk klasės perkrautos, nes yra seniai nustatyta, kad kuo didesnė klasė tuo sunkiau tiek mokytojui tiek ir patiems mokiniams. Negana to, juo didesnė klasė tuo susidaro visokio plauko mokinių, kurie nesimoko ir terorizuoja kitus mokinius. jei klasės būtų mažesnės, tai dar prieš tokias mažesnes grupuote būtų galima apsiginti. Mokytojai nenori ir nemato nusikaltėlių, mokinys bejėgis prieš tokius bendraklasius nusikaltėlius pasipriešinti. Taip dažnai būna apstojamas tokių nesimokančių ir nenorinčių, kad kiti mokytųsi ir jiems net tiesiog trukdo. Tarybiniais metais buvo gerai tuo, kad tokius nusikaltėlius veždavo ten kur jiems ir vieta į profesines mokyklas ar kažkokias specializuotas. Visiems aišku nuo seno, kad turi būti skirstomi vaikai pagal pažangumą ir tokiu atveju nebus karo ir diskriminacijos. Pažvelkime kas vyko tarybiniais metais mokyklose, o lygia tas pats iki 9 klasės, kol po 8 klasių visi neklaužados iškeliaudavo. Aišku situacija 9 klasėje tikrai gerokai pagerėdavo. Dabar pažvelkime į didmiesčių gimnazijas, jei gimnazijos prestižinės ten problemų kaip ir nėra. Jei gimnazijose mokosi visi atsilikėliai, tai į tokias klases sunku įeiti mokytojui ir vesti pamokas. Net vienas pedagogas yra užsiminęs, kad jei jau taip nori kovoti tai einam, bet supraski, kad aš esu buvęs boksininkas ir vis dar palaikau fizinį pasirengimą. Tad jei tikrai nori galime, bet po to nesiskųski, kad būsi gerai apdaužytas. Ir mokinys iš karto nusiramino. Tad matome, kad mokiniai apstoja tokius kurie negali pasipriešinti arba neturi kas juos apgins. Teko iš kito pedagogo girdėti ir tokia nuomone, kad visiems tokiems kurie nori muštis ir neturi kur dėti savo pertekline energiją pasiūlė ateiti į bokso būrelį. Ir kai jie pradėjo lankyti treniruotes baigėsi noras kalsėje skriausti savo bendraklasius. Tai parodo, kad kurie nenori mokytis neverskime jų mokytis, nes visvien nesimokys ir leiskime jiems užsiimti tuo kuo nori užsiimti. Dabar visi norime, kad mūsų atžalos baigtų universitetus, nes turime įsitikinimą, kad turėdami diplomą gaus pinigus vien už tai, kad turi diplomą. Taip tame yra tiesos, nes vis dar galime sutikti aukštus postus užimančius asmenis, kurie yra nekompetentingi, nieko nesugebantys bet kažkieno pasodinti. Aš manau, kad tai turi baigtis. Nors kalbu su medicinos profesore ir ji sako, iki karantino dar kažkas mokėsi, tačiau po karantino tokių praktiškai neliko. Šiandiena studentai visiškai nesimoko, bet juk išmesti irgi negali, nes universitetui reikalingi pinigai. Kokie iš jų bus medikai baisu pagalvoti. Tad gal vis dėlto švietimo ministerijos darbuotojai turėtų turėti bet menką suprantamą kas vyksta švietimo srityje, o ne vien pasiimti atlyginimą ir nieko nedaryti. Greitai mūsų švietimo lygis prilygs Užkaukazės šalių lygiui, kai skaičiuosime kiek čia avinų kainuoja diplomas. O specialistų nebebus nė vieno ir tiek mokytojus, tiek ir specialistus teks vežtis iš Kinijos. Mokiniai žudosi ne iš gero gyvenimo. Aš manau, kad po tokio atvejo tiek mokyklos direktorius, tiek klasės auklėtoje, tiek ir švietimo ministras turėto palikti savo darbą. Tad tuomet gal aklėtoje bus ne žvėris mokykloje, o galvos kaip reikia bendrauti su mokiniais, kaip reikia išgirsti ir išklausyti mokinius, bei kaip nusipelnyti jų pasitikėjimą. Ir gal laikas nustoti skirstyti mokinius pagal kažkokius neaiškius kriterijus. Teko man girdėti kai viena auklėtoja apibūdino viena gan gerai besimokančia mokine, kuri mano akimis buvo tikrai labai normalus ir mielas vaikas, kaip isterike, o jos motina tai tikras košmaras. Kadangi man teko dirbti toje mokykloje, tai aš labiau apibūdinčiau pačia auklėtoja tikru vaikščiojančiu košmaru, kuri nesugeba nei girdėti mokinių, nei jų suprasti, nei jų atjausti, nei jiems padėti bet reikalauti ir šaukti ant jų. Geri mokytojai bėga iš mokyklų ir tai yra natūralu. Kodėl bėga, o todėl, kad kitose darbovietėse mažesnis krūvis ir didesnis atlyginimas. Pedagogo krūvis yra tikrai nemažas tai: pamokų vedimas, mokymo planų sudarymas, kartais ir pamokų scenarijaus pasirengimas, mokinių darbų taisymas, kontrolinių uždavinių parengimas, pamokų pasirengimas, paieška kažko daugiau ne tik kas vadovėlyje, dienyno pildymas, sprendimų prisegimas tiems mokiniams kurie kažko nesuprato ar nesuspėjo pamokos metu. Tai tikrai atima laiko. Ir jei paskaičiuoji tai gaunasi per savaite 24 valandos pamokų, 4 valandos konsultacijų, dar mažiausiai 12 valandų mokinių darbų taisymui, apie 10 valandų pasiruošimui pamokoms ir viso 50 valandų kaip minimum. O kur dar kiti darbai. Tad kas turi normalų išsilavinimą ir sugeba susirasti kitą darbą iš tiesų yra laimingi atsikratę tokio mielo darbo.
Reikia tas malaletkas nudažyti geltonai [plaukus] ir ikišti norvegams , jie moka auklėti , o vaikučiai ten tegu ir čiudinasi .
Rado ką pasikviesti į studiją , viena propaguoja vaikų grobimą kitas vaikų tvirkinomą
niekas apie tai negalvoja, nes nėra kam.
Alkoholį, bent alų, reikia pažymėti kaukolės ženklu, kad visi matytų, kam dėkoti už tragiškas ir netragiškas nepilnamečių mirtis.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų