Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Kada pagaliau suprasime, kad kuo didesnis integravimas tuo blogesni mokymosi rezultatai. Dabar visur integravimas, pamokos medžiagos diferencijavimas, o rezultatas žudosi mokinai. kas čia dedasi do per paradoksas. Pasirodo viena mokinius norint suvaldyti klasėje reikalinga pilnai apkrauti darbu, tuomet jie pasiekia rezultatų, stengiasi ir mokosi. Bet juk mokinių gabumai, mokymosi stilius, mokymosi greitis ir naujos medžiagos įsisavinimas yra skirtingi. Tad praktiškai mokytojas turi vos ne su kiekvienu mokiniu dirbti individualiai. Ką ar jūs visi bukagalviai ar tokiais apsimetate. Juk mokytojas yra vienas asmuo ir to nepajėgus, kad ir kaip norėtų. Tuomet dalis klasės nieko nesupranta ir nieko nesimoko, kita dalis nenori mokytis nes jiems per lengva ir jie nori sunkesnių ir įdomesnių uždavinių. Ir kas vyksta klasėje, ogi chaosas, anarchija ir klase suvaldyti nebeįmanoma. Mokiniai nebegali išnaudoti savo energijos ir priversti ją naudoti skriausdami silpnesnius, kartais atsisuka ir prieš pačius mokytojus. Tad nenustebkite, kad nebeliks mokykloje mokytojų ir jūsų vaikai galės patys savarankiškai mokytis. Buvo gera sovietinė sistema ir niekas nesižudė, mokytojai mielai dirbo mokyklose ir mokymo lygis tikrai buvo labai aukštas pasauliniu mastu. Tad kam reikėjo keisti tai kas yra gerai. Klasės nebuvo perpildytos, mokiniai pagal savo gabumus buvo nukreipiami, kas į pagalbines mokyklas, kas į profesine, kas į technikos ar technikumus, kas į aukštąsias. Ir viskas buvo bet jau patenkinama. Suprantu, kad keitėsi mokinių mokymosi stilius, mokymo metodai, bet juk tai nesvarbu ar tai industrinis mokymas, ar tai intelektualus mokymas ar dar vadinamas šiuolaikinis mokymas, bet viską galima buvo suderinti. Tačiau juk reikia taupyti vaikų gyvybių sąskaita. Ką dabar turime, mokymosi lygis krenta dėl tų atsilikėlių integracijos, perpildytos klasės trukdo mokymuisi, medžiaga padrika ir kažkokia sunkiai suprantama, mokytojai pervargę nuo niekam nereikalingų papildomų darbų. O ir atlyginimas nėra toks, kad geri specialistai norėtų būti mokytojais. Suprantu viena, kad Lansbergis kuria savo privačias mokyklas ir nori ten susirinkti gabius mokinius, o visus likusius palikti valstybinėse mokyklose. Kaip ir JAV lygiai tas pats stilius. Valstybinės mokyklos taps mokinių košmaru ir siaubu, o į privačias savo atžalas galės išleisti tik turtingi tėvai. Tad tiems bedarbiams ir visokiems nepritapusiems skirtos valstybės mokyklos. Taip turėsime du luomus šalyje turtingų ir ubagų. Šaunuoliai mūsų konsrvatoriai.
vaikų neugdau, "ugdau" daržoves. tarp jų irgi pasitaiko su "didesniais" arba "ypatingais" poreikiais. laiko ir daržo vietos resursai pas mane riboti. tai jei daigas "su ypatingais" poreikiais, raunu jį lauk ir metu lauk,kai tik tie "poreikiai" išlenda. nes kol "šokinėsiu" apie tą "ypatingą", kuris gal ir užaugs suteikus penkis kartus daugiau priežiūros, bet derliaus duos gerokai mažiau, tai ir tie "be ypatingų poreikių" nueis šuniai ant uodegos. nors ir "neypatingi" poreikiai tų kitų, norint gerą derlių gauti, vis tiek reikia laiku nuravėti, patręšti, palieti. o kas tai padarys, jei aš du trečdalius viso daržo priežiūrai skirto laiko praleidžiu apie kelis "ypatingus" šokinėdamas?
Kol vienas šūkčios, valgys sąsiuvinį ir lakstys su žirklėmis - mokytojas jį gaudys, skambins pagalbininkui, o kiti mokiniai stebės...?!
Na įdomu su kokia partija šis vėl eis į rinkimus? Net tiek to . Geriau lai jis papasakoja kaip iš pradinukų tėvų pinigai reikalaujami už vadinamus asistentus .
Prieš siūlant, galėtų pats atidirbti bent jau 4-5 m. "įtraukųjį darbą" prisiimant kolegų kurie elgiasi bet kaip.
naikinama švietimo sistema? Kokiu reikia būt, kad sugalvot į klases integruot mokinius, kurie visiškai nesimoko, o dažnai kelia chaosą, ko pasekoj trukdo likusiems vaikams mokintis, krenta mokinimosi lygis, mokytojas neaprėpia nieko tada, krenta ir visos klasės moralė, perimamas nepaklusnus, chaotiškas elgiasys vos iš vieno taip besielgiančio..., nes jam būna leista kone viskas, o vaikai iš kart - o tai ir aš galiu reiškias daryt belenką. Nu masonynui nereikia jau išsilavinusių žmonių, ypač iš Rytų kraštų, jie jau stipriai mažint žmonių skaičių nori, masonų galvos jau ir atvirai tą kalba, skiepais avių paklusnumo per baimę ir propagandą eksperimentą va darė... Technologijų pilnai pakanka aptarnaut masonui elitui, užtenka palikt apie pusę milijardo sučipuotų vergų. Masonų vieši snukiai atvirai kalba apie ateities dviejų kokybių žmones - elitas ir aptarnaujantys elitą. Na dar vienas variantas, o galbūt abu kartu gražiai susigroja, tai naikint viską, kas valstybės, kaip naikinama medicina, kad viskas pereitų į privačią, kodėl to nepadarius su mokslu? Na, jeigu versi tėvus bėgt iš valstybinių mokyklų į privačias ir procesas juda...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų