Sistemos atnaujinimo metu ketinama pilnai automatizuoti duomenų apie sveikatos priežiūros specialistus ir kitas įstaigas perdavimą iš Valstybinės ligonių kasos, Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos ir Valstybinės vaistų kontrolės tarnybos.
Iki tol dalis duomenų būdavo perduodami ar atnaujinami pagal atskirus prašymus, todėl pilnas ir korektiškas duomenų perdavimas iš minėtų sistemų leis taupyti įstaigų darbuotojų laiką. Tai ypač aktualu vaistinėms, kurios neretai susiduria su problema, kai dėl neteisingų duomenų apie sveikatos priežiūros specialistus vaistinės negalėdavo perduoti duomenų apie su e. receptu įsigytus vaistus Valstybinei ligonių kasai.
Praėjusią savaitę turėjęs vykti sistemos atnaujinimas atidėtas įvertinus galimas rizikas ir siekiant geriau pasiruošti atnaujinimo darbams.
Svarbu susiplanuoti darbus
Primename, kad dėl E. sveikatos sistemos atnaujinimo darbų laikinai – nuo sausio 21 d. (penktadienio) 20 val. iki sausio 22 d. (šeštadienio) 8 val. – neveiks E. sveikatos sistema. Nurodytu laiku nebus galima atsisiųsti ar atsinaujinti galimybių pasą ar ES skaitmeninį COVID pažymėjimą.
Atnaujinimo darbų metu taip pat nebus galimybės sveikatos priežiūros įstaigoms pateikti ar gauti duomenis iš E. sveikatos sistemos, pacientams ir sveikatos bei farmacijos specialistams prisijungti prie savo E. sveikatos sistemos paskyrų, gyventojams įsigyti medikamentų su e.receptu. Be to, iš portalų gpasas.lt, esveikata.lt ar kitų išdavimo vietų laikinai nebus galimybės atsisiųsti galimybių paso ar ES skaitmeninio COVID pažymėjimo.
Sveikatos priežiūros specialistų ir gyventojų prašoma iki nurodyto laiko susiplanuoti savo darbus taip, kad sistemos atnaujinimo darbai sukeltų kuo mažiau nepatogumų.
Planuojantys keliones ar kontaktines veiklas, kuriose reikalingas galimybių pasas ar ES skaitmeninis COVID pažymėjimas, galiojančių šių dokumentų neturintys asmenys, juos turėtų atsinaujinti iki penktadienio 20 val., kadangi vėliau iki suplanuotų darbų pabaigos to padaryti nebus galima.