Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kur buvo zmogaus teises kai taikei prievartos priemones skiepydama covid marmaline tipo vakcina.Kaip tau negeda.
Kol visa Europa ir mūsų kaimynai investuoja į savo infrastruktūrą, gerindami gyventojų gyvenimą, ir taip netiesiogiai augindami patriotiškumą -- Lietuva atvirkščiai -- sovietinio mento stilium problemą ne tik kad ignoruoja, bet dar ir harass'ina savo piliečius.
"Absoliučiai relatinu. Vasaros pradžioje teko nuvažiuot iki Slovakijos ir atgalios. Beveik 2000km Lenkijos keliais. Kelių kokybė absoliučiai kosminė. Gali pravažiuot šimtus kilometrų magistrale, kurios danga nutiesta prieš 10 metų, kurią kasdien minko daugybę kartu didesnis kiekis sunkaus transporto ir nepamatysi anei vieno lopo, išminkymo ar įskilimo. Per 2k km nemačiai nei vieno policininko ar trikojo. Stacionatūs greičio matuokliai suskaičiuojami ant vienos rankos pirštų ir stovi ten, kur susimažinti greitį iš tiesų būtina dėl saugumo. Jokių idiotiškų perteklinių greičio ribojimų ir kito šlamšto. Šalis, kur vairuotojas daro tai, ką jis ir turi daryti - vairuoti susikincentravęs į vairavimą.
Įvažiuoji į Lietuvą - duobė ant duobės, lopas ant lopo, ženklas ant ženklo, matuoklis ant matuoklio, ir mentas krūmuose. Mentalinių baudžiauninkų ir normalizuotų de*lų šalis. Kurioje nusmurgęs politikierius televizoriui vapa, kaip jiem viskam trūksta pinigų keliam ir policijos algom/etatam, bet prisipirkt š*dinų trikojų po šem tūkstančių, pastatyt jį mažiausiai naudingoj vietoj ir dar šalia maišinoje pasodint tą patį policininką už to 10x pervertinto daikto sargą - resursų yra. Šalis, kur pasibangavus magistralei Vilnius-Panevežys, užuot ėmę ir pertiesę asfaltą, jie įkals 90 ženklą ir sektorinį greičio matuoklį.
Varšuvoje eismo organizavimas toks, kad net sunku patikėti, jog sositinėje, kuri kelis kartus didesnė ir kompleksiškesnė už mažą Vilnių, įmanomas toks judėjimo greitis, patogumas, tokios mažos kuro sąnaudos ir iš to išeinanti tarša. Vilniuje tokių rodiklių pasiekt praktiškai neįmanoma, nes, jeigu periferija smirdi riebaluota širinskienės šikna ir sovietiniu mentu, tai sostinėje normalizuoti dalb*jobai už vairo ir viskas daroma pagal de*ilo kurpalių.
Juokingiausia, kad Lenkija pagal automobilių kiekio tenkančio tūkstančiui gyventojų santykiui su avaringumu/žūčių kelyje santykiu - aplenkus Lietuvą ne mūsų naudai. Nors tiek tose pačiose magistralėse, tiek periferijoje eismas objektyviai žiūrint kurkas sudėtingesnis. Ten tiesiog nesmirdi baudžiava ir neinama de*ilų normalizavimo keliu, o vairuotojai, užuot laužę akis į duobių apvažinėjimą, miliono perteklinių kažką ribojančių ženklų sekimą ir veizojimą į waze, kuris rodo mentą krūmuose, užsiima tuom, kuom ir turi užsiimt vairuotojas - vairavimu.
Kokie mūsų planai kitiem metam? Tai aišku, dar antra tiek matuoklių, nes nu tiktai, kai jų bus daugiau, bus mažiau budulių su BMW, kurie kažkur kaime ant 170 medį apsikabina.
Bus tiktai veiksminga. 30% išaugęs avaringumas keliuose puikiai parodo, kaip veikia baudžiaviniai ir de*ilo normalizavimo metodai. O bergždžias to paties veiksmo kartojimas, tikintis skirtingo rezultato (kas yra vienas iš esminių protinio atsilikimo požymių) neblogai parodo, kas sėdi susisiekimo ministierijoje ir kituose susijusiuose biurokratiniuose organuose."
"Absoliučiai relatinu. Vasaros pradžioje teko nuvažiuot iki Slovakijos ir atgalios. Beveik 2000km Lenkijos keliais. Kelių kokybė absoliučiai kosminė. Gali pravažiuot šimtus kilometrų magistrale, kurios danga nutiesta prieš 10 metų, kurią kasdien minko daugybę kartu didesnis kiekis sunkaus transporto ir nepamatysi anei vieno lopo, išminkymo ar įskilimo. Per 2k km nemačiai nei vieno policininko ar trikojo. Stacionatūs greičio matuokliai suskaičiuojami ant vienos rankos pirštų ir stovi ten, kur susimažinti greitį iš tiesų būtina dėl saugumo. Jokių idiotiškų perteklinių greičio ribojimų ir kito šlamšto. Šalis, kur vairuotojas daro tai, ką jis ir turi daryti - vairuoti susikincentravęs į vairavimą.
Įvažiuoji į Lietuvą - duobė ant duobės, lopas ant lopo, ženklas ant ženklo, matuoklis ant matuoklio, ir mentas krūmuose. Mentalinių baudžiauninkų ir normalizuotų de*lų šalis. Kurioje nusmurgęs politikierius televizoriui vapa, kaip jiem viskam trūksta pinigų keliam ir policijos algom/etatam, bet prisipirkt š*dinų trikojų po šem tūkstančių, pastatyt jį mažiausiai naudingoj vietoj ir dar šalia maišinoje pasodint tą patį policininką už to 10x pervertinto daikto sargą - resursų yra. Šalis, kur pasibangavus magistralei Vilnius-Panevežys, užuot ėmę ir pertiesę asfaltą, jie įkals 90 ženklą ir sektorinį greičio matuoklį.
Varšuvoje eismo organizavimas toks, kad net sunku patikėti, jog sositinėje, kuri kelis kartus didesnė ir kompleksiškesnė už mažą Vilnių, įmanomas toks judėjimo greitis, patogumas, tokios mažos kuro sąnaudos ir iš to išeinanti tarša. Vilniuje tokių rodiklių pasiekt praktiškai neįmanoma, nes, jeigu periferija smirdi riebaluota širinskienės šikna ir sovietiniu mentu, tai sostinėje normalizuoti dalb*jobai už vairo ir viskas daroma pagal de*ilo kurpalių.
Juokingiausia, kad Lenkija pagal automobilių kiekio tenkančio tūkstančiui gyventojų santykiui su avaringumu/žūčių kelyje santykiu - aplenkus Lietuvą ne mūsų naudai. Nors tiek tose pačiose magistralėse, tiek periferijoje eismas objektyviai žiūrint kurkas sudėtingesnis. Ten tiesiog nesmirdi baudžiava ir neinama de*ilų normalizavimo keliu, o vairuotojai, užuot laužę akis į duobių apvažinėjimą, miliono perteklinių kažką ribojančių ženklų sekimą ir veizojimą į waze, kuris rodo mentą krūmuose, užsiima tuom, kuom ir turi užsiimt vairuotojas - vairavimu.
Kokie mūsų planai kitiem metam? Tai aišku, dar antra tiek matuoklių, nes nu tiktai, kai jų bus daugiau, bus mažiau budulių su BMW, kurie kažkur kaime ant 170 medį apsikabina.
Bus tiktai veiksminga. 30% išaugęs avaringumas keliuose puikiai parodo, kaip veikia baudžiaviniai ir de*ilo normalizavimo metodai. O bergždžias to paties veiksmo kartojimas, tikintis skirtingo rezultato (kas yra vienas iš esminių protinio atsilikimo požymių) neblogai parodo, kas sėdi susisiekimo ministierijoje ir kituose susijusiuose biurokratiniuose organuose."
Žmonės vienijasi su tais, kurie jiems priešiški ar net žiaurūs dėl kelių priežasčių.
Pirma, mestis į gaują su bet kuo skatina visokie kompleksai, baimės, tikrų draugų ir saugumo trūkumas. Taip susiformuoja visokios feisbuko grupės, kurių nariai susireikšmina, užsiima visokiais sąmokslais, intrigėlėmis ir įtiki savo įtaka, nors realiame viešame gyvenime jie nei pastebimi, nei kažkam rūpi.
Kita priežastis - prasibrauti arčiau lovio. Tegul vienijasi tie, kas įkūrinėja partijas. Partijos sutraukia visų įmanomų rūšių sąšlavas. Kodėl reikėtų juos palaikyti ir su jais vienytis - kad vienus dur...nius pakeistų kiti dur...niai? Kad svetimus aferistus pakeistų atseit savesni aferiūgos? Kad kairius chunveibinus pakeistų dešinieji radikalai? Kad vienus ligonius pakeistų kiti ligoniai?
Iš tikro nesame niekam nieko skolingi. Nesame įpareigoti atsižadėti savo pažiūrų ar įsitikinimų, neprivalome bendrauti, nei balsuoti už tuos, kurie mums nemieli ar svetimi. Gyvenimas per trumpas apsimetinėti ir švaistyti energiją ant tų, kurie atrodo pavojingi, nemalonūs, įtartini ar tiesiog ne prie širdies.
Pirma, mestis į gaują su bet kuo skatina visokie kompleksai, baimės, tikrų draugų ir saugumo trūkumas. Taip susiformuoja visokios feisbuko grupės, kurių nariai susireikšmina, užsiima visokiais sąmokslais, intrigėlėmis ir įtiki savo įtaka, nors realiame viešame gyvenime jie nei pastebimi, nei kažkam rūpi.
Kita priežastis - prasibrauti arčiau lovio. Tegul vienijasi tie, kas įkūrinėja partijas. Partijos sutraukia visų įmanomų rūšių sąšlavas. Kodėl reikėtų juos palaikyti ir su jais vienytis - kad vienus dur...nius pakeistų kiti dur...niai? Kad svetimus aferistus pakeistų atseit savesni aferiūgos? Kad kairius chunveibinus pakeistų dešinieji radikalai? Kad vienus ligonius pakeistų kiti ligoniai?
Iš tikro nesame niekam nieko skolingi. Nesame įpareigoti atsižadėti savo pažiūrų ar įsitikinimų, neprivalome bendrauti, nei balsuoti už tuos, kurie mums nemieli ar svetimi. Gyvenimas per trumpas apsimetinėti ir švaistyti energiją ant tų, kurie atrodo pavojingi, nemalonūs, įtartini ar tiesiog ne prie širdies.
Pokyciai po ppkyciu .........napeis py deram
Gaila kad liberastai rūpinasi tik vienos žmonių grupės teisėmis, Panašu likusiai daugumai jokios žmogaus teisės negresia.
"nes tai jau yra paskutinė sesija prieš rinkimus"??? Ponia nežino kiek metuose yra Seimo sesijų ir kada būna eiliniai rinkimai? Iš kokios planetos ji nukritusi?
Prasukt biznį su "žolytės" stumdymu, be teisinės atsakomybės, nepavyko, kokį velnią šita "ministrė" dar sugalvos? Margaspalvės perėjos Vilniuje jau įteisintos, kas toliau? Gal pasiūlymas vilniečiams įkurti vaivorykštinių respubliką? Tada sostinę atgal, į Kauną.
Zmogaus tai cia lgbtqibtszjdg? Nes didzioji dauguma t.y. 99 proc ne zmones....
Tai iš visų žmogaus teisių Armonaitė su Raskevičiumi.Dabrawolska paliiko tik LGBT ir q teises,Net dėl pedofilų aukų vaikų nereagavo,Abi su Dbrawolska demonstartyviai iškėlė LGBT vėliavas virš ministerijų,lyg tai būtų jų privačios įstaigos,Nes kaip ministrės gali remti vienus o kitų ne? Pandemijos,karo metu radikaliai elgtis skaldant visuomenę pastoviai dėjuojant,reikalaujant kad svarbiausia fiziologiniai poreikiai,nes taip yra vakaruose. gali tik norintys sunaikinti valstybę.Ukrainos ordiną Armonaitė irgi turi tai su parado dalyviais gali puikiai dirbti Ukrainoje,
Bet ir naglumas, ar neturetu si poniute su savo draugeliais vien tik dziaugtis kad juos prieme ir vis dar laiko daugumoje...
REKLAMA
REKLAMA
Armonaitė tikisi daugiau palaikymo žmogaus teisių klausimams: „Uodegą sukti jau užtenka“