Kaip trečiadienį pranešė departamentas, papildoma dokumentų atsiėmimo paslauga įsigalioja nuo balandžio 5 dienos.
Anksčiau leidimą gyventi Lietuvoje, ES piliečio teisės gyventi Lietuvoje pažymėjimą ar ES piliečio šeimos nario leidimo gyventi šalyje kortelę užsieniečiai galėdavo atsiimti tik tame skyriuje, kuriame pateikdavo prašymą išduoti ar pakeisti leidimą.
Savo pageidavimą dokumentą atsiimti kitame skyriuje užsienietis galės pareikšti pildydamas prašymą išduoti dokumentą arba jį pateikdamas Migracijos departamento klientų aptarnavimo padalinyje.
Leidimų laikinai gyventi pristatymas per kurjerį iki šiol buvo teikiamas tik Lietuvos piliečiams, norintiems tokiu būdu gauti jiems pagamintus pasus arba asmens tapatybės korteles.
„Pradėję teikti kurjerio paslaugą Lietuvos piliečiams, iš klientų susilaukėme teigiamų atsiliepimų ir prašymų tokią paslaugą pritaikyti ir užsieniečiams išduodamiems dokumentams. Šiandien džiaugiamės galėdami pranešti, jog išpildėme tokį klientų pageidavimą“, – departamento pranešime cituojama jo direktorė Evelina Gudzinskaitė.
Užsieniečiai nuo šiol taip pat galės pasirinkti kurjerio paslaugą ir leidimus laikinai gyventi gauti pageidaujamu adresu. Pristatymo kaina išlieka tokia pati, kaip ir pristatant pasus ar asmens tapatybės korteles – 9,9 euro.
Pernai įvairių užsienio valstybių piliečiams buvo išduota daugiau kaip 117 tūkst. leidimų laikinai gyventi Lietuvoje, o daugiau kaip 16 tūkst. tokių dokumentų buvo pakeista.