Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nedemokratinėje Kinijoje kinų gamybos traukinys CR400 «Fuxing» išvysto maksimalų 420 km/h greitį. O demokratinėje ES šalyje Lietuvoje traukinį aplenks elektrinis sportinis paspirtukas. Aš jau nekalbu apie Japoniją, (su kuria šiaip mes jau susilyginome ekonominiais rodykliais) kur traukiniai išvysto 600km/h. Vilnius-Klaipėda per 30 minučių
Gal LG reikia naujų vadovų, kurie sugebėtų Lietuvos geležinkeliais traukinius važinėti europetiškais greičiais? Ispanijoje panašų atstumą tarp Madrido ir Barselonos nuvažiuoja per 2 val. 30,min.
Pasaulyje traukiniai vaziuoja 500km/h greiciu pas mus tetruksta arkli prieki pastatyt jog atitikt zalia kursa ir traukinys atvaziuos tokiu pat laiku kaip vaziuoja dabar
@Uffo
Jus greičiausiai ne patriotas
Prieš 130 metų, 1890-ais traukinys iš Paryžiaus į Sankt Peterburgą važiavo su vienu persėdimu Vokietijoje
Skaitai ir net nebetiki, kad taip viskas sugriūvo per 30+ metų. Reik dar sugebėt. Tiltai, keliai, galimai, ir protas. Buvo sovietmečiu, kad sėdi Vilniuj ir per +-11val traukiniu nuvyksti į Leningradą, Maskvą, Berlyną, Praha... Buvo ir greita ir pigu. O dabar toks vaizdas, kad, galimai, projektuoja, galvoja, stato mažieji darželinukai. Neliko specialistų ir griūva viskas!!!
Per tiek į Ameriką nuskristi galima... Ir dar, turbūt, liks...
nu antraste tai pzdc
Nesusipratimas
Kada horizonte pasirode ziemelis&co. buvo aisku, kad bus inkaras. Deje, bet tai visiskai i tema!
Pagal kaina - Norvegija, pagal greitį - Zimbabė.
@Liuksenburgeris
Zimbabvėj geriau. Toks maršrutas apie nieką. Autobusu - greičiau, pigiau ir taip pat patogu. Lėktuvai irgi lyg skraido.
10 valandų iš Vilniaus į Taliną – rėžė, ką galvoja apie naują traukinių maršrutą: „Visiška nesąmonė“