Buvęs žentas Linas Raimondai pasiūlė suremontuoti vonios kambarį. Vietoje to, kad naudotųsi vonios kambariu, moteris jau ruošiasi minti teismų slenksčius.
Raimonda meistrui sumokėjo 200 eurų, jis nuėmė vonios kambario plyteles ir pasiūlė nupirkti dušo kabiną, moteris sumokėjo dar 270 eurų. Vyras atvežė tik kabinos padą, o likusias dalis pažadėjo atvežti kiek vėliau. Moteris kantriai laukė, tačiau Linas dingo. Raimondai kreipusis į policiją, vyras atnešė sąskaita ir pareiškė: darbai nevykdomi, nes už juos nesumokėta, o skola – 670 eurų.
„Niekaip aš nesuprantu, iš kur jis šitą fiktyvų popierių ištraukė“, – kalbėjo Raimonda.
O štai „TV Pagalbos“ gelbėtojai Gerdai pakalbinus meistrą šis atšovė, kad buvusi uošvė buvo nemoki, o jis neva negali dirbti į skolą.
Apgavo ir kitus
O tokių, kurie pasakoja apie galimai nesąžiningą meistrą, ne vienas ir ne du.
Daiva nusprendė rekonstruoti seną mamos sodybą. Tačiau meistrai, su kuriais ji buvo susitarusi, tam laiko neturėjo 3 metus, todėl moteris kreipėsi į seną pažįstamą Liną. Jis pažadėjo darbus atlikti pigiau ir greičiau.
Moteris meistrui sumokėjo 4 tūkst. eurų, o pradėjęs darbus jis vėl dingo. Daivai pradėjus įtarti klastą ir pareikalavus kokybės, meistras nebeatsiliepė į skambučius. Moteris tai paaiškino paprastai: nes brokas lipo ant broko.
„Dabar labai sunku prisišaukti kitą meistrą, kuris [broką] ištaisytų“, – tikino nukentėjusioji.
Anot moters, meistras Linas atrado spragą ir užsiima aferizmu. Mat nėra galimybių dėl stogo darbų broko meistro paduoti į teismą, tam reikalingas defekto aktas, kurio Lietuvoje gauti praktiškai neįmanoma. Na, nebent iš kitų aferistų, kurie iš patiklios moters išviliojo triženklę sumą.
Tokiu būdu pasisavinti bene 10 tūkstančių eurų.
Daiva negali susisiekti nei su neteisėtą defekto aktą surašiusiu žmogumi, nei su nekokybiškus darbus atlikusiu meistru. O pastarasis ne tik dingo, bet ir nepadavė klientei sutarties, kurioje būtų aiškiai nurodytos visos sumos.
Paskelbė ultimatumą
Paaiškėjo, kad įmonė „Lino statybos darbai“ apgavo dar mažiausiai 9 žmones. Socialiniame tinkle „Facebook“ žmonės įspėja vieni kitus apie nesąžiningą meistrą.
Meistras Linas tikina, kad darbus atlieka kokybiškai, o jo klientai paprasčiausiai nieko nesupranta apie statybas. Vyras taip pat teigia, kad nepatenkintų klientų, išskyrus tuos, kurie yra nemokūs nėra turėjęs.
Pasak vyro, kai ateina laikas už darbus mokėti dideles sumas, klientai pradeda tvirtinti, kad yra kažkuo nepatenkinti. Į tokius skundus Linas atsako paprastai.
„Nebus atsiskaityta, nuvažiuosiu ir nugriausiu savo darbą“, – ultimatumą pareiškia verslininkas.
Kaip šią problemą išspręs „TV Pagalbos“ gelbėtoja Greta – išvyskite aukščiau esančiame vaizdo įraše.
VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:
Laidą „TV Pagalba“ žiūrėkite kiekvieną darbo dieną 16:30 per TV3 televiziją.
Straipsnis parengtas pagal TV3 televizijos laidą „TV Pagalba“.
Žymi frazė - ,,pirma kėdės, pinigai po to,,. Reikėtų vadovautis ir tokiais atvejais. Atliko darbus - sumokėjai. Nekokybiškai - nemoki. Perka medžiagas - čekį parodyk. Galų gale ir pats /-i gali pažiūrėti kainas, ar su meistru nuvažiuoti į parduotuvę. Mums taip santechniką keitė - nuvažiavau su meistrais, jie prikrovė ko reikia - aš apmokėjau.