Kalėdų šventės jau artėja, o tai dar labiau patvirtina miestuose įžiebiamos kalėdinės eglės, prasidedančios šventinės mugės, karštas vynas ir kalėdinis traukinukas.
Neseniai „European Best Destinations“ pasidalino žinia, kad šiemet Vilniaus Kalėdų eglė įvertinta puikiais balais jų sudarytame reitinge.
„Kiekvienas miestas Europoje didžiuojasi savo eglute, nesvarbu, jaunas ar senas. Pateikiame gražiausių Europos Kalėdų mugių bei gražiausių Europos Kalėdų eglučių pluoštą.
Nesvarbu, ar nusprendėte Kalėdas švęsti Vokietijoje, Prancūzijoje, Austrijoje, JK, Belgijoje, Lenkijoje, Šveicarijoje, Ispanijoje, Italijoje ar bet kur kitur Europoje, nepraleiskite progos atrasti geriausias Kalėdų egles Europoje“, – rašoma Europeanbestdestinations.com tinklalapyje.
Nors iš pradžių atrodo, kad aukštu įvertinimu yra apibūdinama dabartinė, į tortą panaši eglė, tačiau puslapyje vaizduojama nuotrauka yra 2015 metais Katedros aikštėje stovėjusios Kalėdų eglės.
Vilniui – 11 vieta tarp geriausių kalėdinių eglučių Europoje
„European Best Destinations“ parinko 25 gražiausias Europos kalėdines egles ir jas atitinkamai jas išreitingavo. Šiais metais Vilniui atiteko 11-oji vieta sąraše, tačiau įdomu tai, kad eglutė yra ne šių metų.
„Vilniaus Kalėdų eglė – kasmet naujas dizainerio kūrinys – viena iš daugelio konceptualių Vilniaus eglučių. Kiekvienais metais, kuomet atidengiama Kalėdų eglė, ji būna originalesnė, ekologiškesnė bei įspūdingesnė.
Kalėdos Vilniuje – ilga renginių virtinė, skirta visai šeimai. Nes Kalėdos – pati nuostabiausia metų šventė, kurios laukia visi – ir vaikai, ir suaugusieji. Šventinė nuotaika tarp šimtų stebuklingų dovanų idėjų ir skrudintų migdolų kvapas – visa tai ir dar daugiau įspūdžių Kalėdų miestelyje“, – šventinę programą Vilniaus mieste savo skaitytojams pristato minėtas portalas.
Visą straipsnį anglų kalba galite rasti čia.
Kas yra „European Best Destinations“?
Europeanbestdestinations.com (EBD) yra europinė organizacija, kurios būstinė įsikūrusi Briuselyje. EBD sukurta siekiant skatinti kultūrinį ir turistinį gyvenimą Europoje.
Ši organizacija nuo 2009-ųjų bendradarbiauja su pagrindiniais Europos turizmo informacijos centrais.
Portalas vienija daugiau nei 4 milijonus keliautojų, tūkstančius sekėjų Facebook, Twitter, Google+ bei Pinterest socialinėse paskyrose, o spaudos aprėptis siekia 60 milijonų eurų.