• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Viena populiariausių Europos oro linijų bendrovių nebetieks nemokamo maisto net ir ilgų skrydžių metu.

Viena populiariausių Europos oro linijų bendrovių nebetieks nemokamo maisto net ir ilgų skrydžių metu.

REKLAMA

„Air France“ atskleidė planus skrydžių metu visiškai netiekti nemokamo maisto, o žmonės baiminasi, kad taip siekiama tik sumažinti bendrovės veiklos sąnaudas.

Atskleidė, ką galės lėktuve gauti nemokamai

Naujasis pokytis reikš, kad arbata, kava ir vanduo gali būti nemokami tik trumpuosiuose ir vidutinio nuotolio skrydžiuose.

Tai turės įtakos skrydžiams, kuriais keliaujama Europoje ir šalis aplink ją, rašo thesun.co.uk.

Anksčiau vidutinio nuotolio skrydžiuose oro linijos pusryčiams patiekdavo saldų sausainį, o likusią dienos dalį – šviežią sumuštinį.

Jos taip pat nemokamai tiekė įvairius karštus arba šaltus, negazuotus gėrimus bei vaisių sultis.

Trumpalaikių skrydžių keleiviai bet kuriuo skrydžio metu taip pat galėjo pasimėgauti saldžiu sausainiu.

REKLAMA
REKLAMA

Ši oro linijų bendrovė neseniai atšventė savo 90-ąjį gimtadienį, teigdama, kad „nuo 1933 m. švenčia prancūzų gyvenimo meną“.

REKLAMA

Ima pavyzdį iš kitų oro linijų

Atrodo, kad „Air France“ labai didžiuojasi savo virtuve, o kiti jos skrydžių meniu yra nuolat sudaromi geriausių virtuvės šefų.

Deja, netrukus po to, kai jos seserinė oro linijų bendrovė KLM „Royal Dutch Airlines“ atskleidė, kad 2025 m. pereis tik prie mokamo maisto lėktuve, „Air France“, atrodo, ketina pasekti jos pavyzdžiu.

Pasak leidinio „Simple Flying“, dėl naujosios schemos nuomonės išsiskyrė.

Tie, kurie nepritaria, baiminasi, kad dar viena oro linijų bendrovė, siekdama sumažinti išlaidas, taupo skrydžių patogumų sąskaita.

REKLAMA
REKLAMA

Jie taip pat mano, kad dėl to keleiviams teks ilgiau laukti maisto.

Kita vertus, naujosios schemos šalininkai mano, kad dėl jos sumažės oro linijų veiklos sąnaudos, o galiausiai ir bilietų kainos.

Atrodo, kad kažkas vis tik turi būti daroma, nes konkurencija su tokiomis oro linijų bendrovėmis kaip „Ryanair“ ir jų patraukliais ekonominės klasės pasiūlymais sustiprėjo.

Šis pokytis sutampa su tūkstantmečio sandūra ir mažų oro linijų bendrovėmis, teikiančiomis pirmenybę pigesniems bilietams, o ne skrydžio paslaugoms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jau įvardyti pirmieji skrydžių maršrutai, kuriais bus išbandytos šios schemos.

Pirmasis iš jų – Paryžiaus Šarlio de Golio tarptautinis oro uostas (CDG) - Helsinkio oro uostas (HEL).

Antrasis – Paryžiaus Šarlio de Golio tarptautinis oro uostas (CDG) - Humberto Delgado oro uostas (LIS) Lisabonoje, Portugalijoje.

Po bandymo „Air France“ priims galutinį sprendimą dėl mokamo maitinimo lėktuve.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų