Viskas įvyko tada, kai po darbų užsukau pasisotinti į centre esančią piceriją. Ne kartą esu joje buvusi, meniu nėra išskirtinis, tačiau man patinka, kad salė pakankamai erdvi, o ir laukti patiekalų ilgai nereikia.
Neslėpsiu, man ypač aktualu ir maisto kainos. Negaliu sau leisti kavinėje palikti 15 ar 20 eurų, nes už tokią sumą galėčiau pamaitinti visą šeimą karštais patiekalais.
Taigi, užsukusi užsisakiau salotų. Tai buvo gana paprastos žalių lapų, daržovių ir kelių priedų salotos, kurios kainavo apie 7 eurus.
Kai padavėjas man jas atnešė, aš labai nustebau – lėkštėje mėtėsi pekino kopūstas, keli gabalėliai agurkų, griežinėlis pomidoro ir šalia – gabalėlis vištienos.
Sutrikau, dar kartą atsiverčiau meniu pasižiūrėti, ar tikrai tas salotas atnešė padavėjas – taip, tai buvo tos pačios, tačiau vaizdas nuotraukoje ir mano lėkštėje skyrėsi 100 procentų.
Padavėjo žodžiai kaip reikiant pažemino
Pasikviečiau padavėją dar kartelį ir paaiškinau, kad salotos neatitinka tokių, kokių norėjau, tačiau tai, ką išgirdau iš padavėjo, kaip reikiant mane pažemino.
„Čia tos pačios salotos, kurias užsisakėte. Pažiūrėkite į kainą. Jos kainuoja 7 eurus, tai ko jūs už tiek norite?“
Kaip suprasti – ko aš noriu? Savo patiekalo! Nuo kada 7 eurai nebelaikomi pinigais? Nesu turtuolė, kad leisčiau sau valgyti prabangiuose restoranuose, bet jeigu jau atėjau į piceriją ir skyriau 7 eurus pavalgyti, tai kodėl turėčiau gauti tokį prastą maistą, kuris neatitinka net to, ką užsisakiau? Tai laikau supuvusiomis patyčiomis iš klientų!
Kokia nepagarba, koks nemalonus tonas. Apkarto man tos salotos, jaučiausi pažeminta ir iškoneveikta. Skaudu buvo jaustis „elgeta“ vien dėl to, kad tą dieną galėjau sau leisti salotas už 7 eurus.
Autorius: skaitytoja Aurelija
Turite ką papasakoti? Parašykite mums [email protected]
Jam
Į
Subine
Sumišęs
Tokias
Salotas