Kai kelerius metus, kol dėl pandemijos Lietuvoje buvo įvesti dideli ribojimai, nieko nestebino įvestos taisyklės ateiti į gydymo įstaigą tik su išankstiniu užrašymu.
Taip pat ne kartą esu susidūrusi su situacija, kai net eidama į kokį nors muziejų, turiu į registracijos žurnalą įvesti savo duomenis, jei kartais būtų fiksuojamas židinys. Tada tai atrodė normalu, nes viskas buvo tam, kad sumažinti sergamumą arba rasti kontaktavusius asmenis.
Banke neaptarnavo
Tačiau tai, ką patyriau banke, buvo tiesiog įžūlumo viršūnė! Darbo dienos metu užėjau į visiškai tuščią banko padalinį, kuris įsikūręs viename iš Vilniaus prekybos centrų. Man tereikėjo išsigryninti kiek didesnę sumą nei tą padaryti galėčiau bankomate.
Atėjau ir, ką jūs galvojate, manęs neaptarnavo! Padalinio administratorė paaiškino, kad kiekvienai procedūrai, dėl kurios reikia atvykti į banko padalinį, būtina iš anksto registruotis.
Sakau jai – banko skyrius šiuo metu visiškai tuščias, man reikalinga procedūra truks vos kelias minutes, o ji šaltu ir ramiu veidu kartoja mintinai išmoktą frazę apie išankstinę registraciją.
Laisvas laiko – po poros savaičių
Klausiu, kada, tokiu atveju, galima užsiregistruoti, tai gavau atsakymą, kad laisvas laikas yra tik po dviejų savaičių. Po dviejų savaičių! Bet aš esu čia, atvykusi į banką, turiu su savimi dokumentus, turiu laiko ir galimybę susitvarkyti, tačiau negaliu patekti dėl tokios kvailos vidinės banko taisyklės.
Dar paklausiau, kokiu pagrindu tokios taisyklės kuriamos, tai man buvo paaiškinta, kad viskas dėl Covid-19 pandemijos valdymo ir srautų ribojimo. Žinote, man atrodo, kad jie tiesiog tyčiojasi iš žmonių.
Likau nieko nepešusi, bet tikrai žinau, kad tiesa mano pusėje: banke nebuvo nei vieno žmogaus, ten nėra išvis jokio srauto, o ateiti ir išsigryninti pinigus, kurių man reikėjo tuo metu, galėjau tik po dviejų savaičių.
Sakykit, ką norit, bet logikos čia tikrai labai trūksta.
Autorius: skaitytoja Rasa