• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„YouTuberis“ Skotas Chiversas, žinomas kaip „Ratarossa“, mėgstantis prabangius automobilius, pasidalino savo patirtimi su „Tesla Model S“, kurią įsigijo prieš metus.

„YouTuberis“ Skotas Chiversas, žinomas kaip „Ratarossa“, mėgstantis prabangius automobilius, pasidalino savo patirtimi su „Tesla Model S“, kurią įsigijo prieš metus.

REKLAMA

Skotas nusprendė pirkti šį elektromobilį, nes sugedo kitas jo „Tesla“ automobilis, ir jam pasiūlė naują akumuliatorių už 18 000 JAV dolerių.

Vietoj to jis nusprendė įsigyti kitą automobilį. Nors jis gyrė šį „Tesla“ modelį už tai, kad per 12 mėnesių automobilis nesugedo, jis taip pat pasidalino kai kuriais neigiamais įspūdžiais apie automobilį, rašoma unilad.com.

Atskleidė, kas nepatiko

Skotas pažymėjo, kad „vienas blogiausių dalykų, susijusių su šiuo automobiliu, yra surinkimo kokybė“.

„Atvirai kalbant, ji šokiruoja. Turime girgždesių, smūgių, traškesių, trenksmų. Tai siaubinga“, – sakė vyras. Jis paaiškino, kad, nors elektromobiliai yra tylūs, šie garsai vis tiek girdimi ir nėra užgožiami jokio variklio triukšmo.

REKLAMA
REKLAMA

Ypač erzinančiu vyrui buvo oro kondicionieriaus skleidžiamas triukšmas. Skotas teigė, kad anksčiau šis garsas buvo atsitiktinis, tačiau dabar jis sklinda nuolat, kai automobilis juda. Jis pabrėžė, kad triukšmą kelia ne tik oro kondicionierius, bet ir automobilio stabdžiai.

REKLAMA

Kita problema, su kuria jis susidūrė, buvo durų rankenos. Nors rankenos turėtų iššokti automatiškai, kai jas paspaudžia, kai kurios iš jų „atsijungia“ ir užstringa, todėl jam teko įlipti į automobilį iš keleivio pusės. Jis bandė sutvarkyti šią problemą, tačiau jam to padaryti nepavyko.

Skotas taip pat išreiškė nepasitenkinimą turbiniais ratais, sakydamas, kad jų konstrukcija prasta ir jie „pagaminti iš sūrio“, todėl netinkami važiuoti keliais.

REKLAMA
REKLAMA

Kai kurie komentatoriai turėjo kitokią nuomonę

Komentaruose kai kurie jo sekėjai pabrėžė, kad tikėjosi tokių problemų, kai automobilis turi daugiau nei 400 000 km ridą.

Vienas iš jų teigė: „Manęs nestebina, kad daugiau nei 400 000 km nuvažiavęs automobilis turi problemų. Nesu tikras, kad tai „Tesla“ problema, tai yra tiesiog normalu automobiliui, su tokia rida“.

Vis dėlto, kaip pažymėjo „SupercarBlondie“, „Tesla“ su didele rida (nuo 670 000 iki 1,9 mln. km) vis dar turi didelę paklausą.

Teigiama, kad jei savininkai tinkamai prižiūri savo elektromobilius, galima pasiekti 320 000 km ar daugiau be didesnių problemų.

Jei "Tesla" toks puikus automobilis, tai kodėl JAV po menkiausio auto įvykio tokį automobilį draudžia eksploatuoti, jis gali būti tik parduodamas užsieniui. Kodėl?
Tokius straipsnius publikuoja jau 10 metų, ar oloje iki šiol gyvenai? Publikuoja, nes teisybė. Kaip sakydavo sovietmečiu, "liaudžiai snukio neužkišit".
Elementari fizika, kai baterija sveria daugiau negu reikia, tai tenka išmesti visokius nereikalingus dalykus, kad nuvažiuojamas atstumas nebūtų toks tragiškas. Ir tai dar reikia jį pagražinti popieriuje.
Nereikalingi dalykai - tai garso, vibracijos izoliacija, padoresnė salono apdaila, normalios padangos vietoj super kietų didelio slėgio ekonominių. Ir t.t.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų