• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sekso žaislų parduotuvės „Lovehoney“ reklama, kurioje buvo panaudota nuoroda į princo Hario atsiminimų knygą „Spare“, buvo uždrausta po to, kai kažkas dėl to pasiskundė.

Sekso žaislų parduotuvės „Lovehoney“ reklama, kurioje buvo panaudota nuoroda į princo Hario atsiminimų knygą „Spare“, buvo uždrausta po to, kai kažkas dėl to pasiskundė.

REKLAMA

Reklamos standartų tarnyba (ASA) gavo vieno asmens skundą, kuriame teigiama, kad reklama yra įžeidžianti ir netinkama, rašo express.co.uk.

Ant reklaminio stendo pakabintoje reklamoje didelėmis raidėmis buvo parašyta: „Tyla yra aukso vertės, Hari“. Apačioje mažesniu šriftu buvo parašyta“.

Reklaminis stendas buvo pastatytas Clapham Junction traukinių stotyje Londone vasario 8 d., o skundo pareiškėjas teigė, kad tai daro neigiamą įtaką vaikams. Nuo tada reklama buvo uždrausta.

Reklama atsakas į knygą

„Lovehoney“ tvirtino, kad reklama nebuvo įžeidžianti, ir pridūrė, kad tai atsakas į Hario atsiminimų knygą, kurioje buvo „daug ribas peržengiančių išpažinčių, kai kurios jų buvo su seksualine potekste“.

REKLAMA
REKLAMA

Kai reklama buvo paskelbta pirmą kartą, bendrovė teigė, kad ji „yra humoristinė ir rodo, kad ne visomis šeimos istorijomis reikia dalintis viešai“.

REKLAMA

Bendrovė, prekiaujanti sekso žaislais, taip pat teigė, kad vaikai burnos kaiščio neasocijuos su sekso žaislu, nes reklamoje nepateikiamos seksualinės užuominos.

ASA teigė supratusi, kad burnos kaištis yra sekso žaislas, dedamas į partnerio burną, kad jis negalėtų kalbėti. Jie teigė, kad nors mažai tikėtina, kad tai kažką įžeis, kai kuriems žmonėms tai gali atrodyti „neskanu“.

Reklamos tarnyba teigė: „Todėl manome, kad reklama netinkama demonstruoti vietose, kur ją galėtų matyti vaikai. Padarėme išvadą, kad tikslinė auditorija buvo parinkta neteisingai.“

REKLAMA
REKLAMA

„Lovehoney“ praeityje jau sulaukė kritikos dėl savo rizikingų reklamų. Pavyzdžiui, 2018 m. Jungtinėje Karalystėje per televiziją rodytoje reklamoje buvo demonstruojami keturi žmonės, patyrę orgazmą.

2011 m. pirmoji sekso žaislų reklama pasirodė „ITV“. Reklamoje buvo rodomi partneriai, kurie bučiavosi prieš išeidami į darbą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų