Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Siaubinga puokštė ir aš gavau ją nešti į kapines dar per savo gyvenimą tokios baisios neturėjau visą ne ta kokia turėjo būti labai apgaudinėja žmones ir dangstosi karantinu reiktų jais pasidometi
Juk Interfloros puslapyje buvo aiškiai parašyta,kad dėl gėlių trūkumo,gėlės puokštėje gali būti pakeistos į kitas gėles.Mano manymu Interflora padarė viską ką gali.Užsisakinėjant puokštes užsienyje per Interflorą yra lygiai tas pats,nebūnant gėlių puokštėje jos pakeičiamos.
Gavau puokste is INTERFLOROS ir likau labai patenkinta. Ir kurjerio sveikinimas buvo labai nuosurdus. Labai aciu, kad esat. Nes vaikai toli, o nuosirdus zodis labai nudziugino sirdy...
Aš pirkau iš mano pažįstamos Floristės Inesos ir gavau tai ko norėjau, geras pastebėjimas, uzsisakinekit iš tikrų žmonių o ne korporacijų
už tai nereikia rinktis gigantu :D su mažu gelininku susitari ir viską gauni dar su bonusu.. nes jis saugo savo darbą,klientus, vardą. čia kaip pirkti "puokštę" iš kibiro maximoje. bėja užjaučiu bet laikas išmokti vertinti mažąjį verslą. o palaikyti ale kinietišką prekę. floristai mane supras.
@raudonaaguona
Būtent!
O šeip įmonė klientų neturi informuoti apie pokyčius ir galimybes? Koks gali būti pagal požiūrį ką turim?. O jei žmogus yra alergiškas kažkuriai rūšiai gėlių. Kas tada atsakys?
Simoną papiktino Mamos dienai užsakyta puokštė: gavo ne tą, ką užsisakė