Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kuo daugiau nepraleidžia,tuo daugiau per laiko.Tuo daugiau uždirba.Turetu būti susikoncentruota į taisykles,į kultūrą.O dabar pirmą kartą laikydamas teises,turi žinoti tai ko nežino net visą gyvenimą vairuodami.Turi būti mechanikas,pirmos pagalbos specialistas,psichologas,o tau tik 18 m.Greit pareikalaus būtinojo aukštojo mokslo.
senas ,,geras,, metodas
ot naujiena pasaket
Turiu 30 metų vairavimo stažą taip pat tankisto teises per tiek metų nei vieno auto yvykio , bet per kvailystę teises praradau 100% teorija išlaikysiu o vairavimo abejoju
Lachatronas 30 metų stažas iš pirmo karto tikrai neišlaikysiu
Turiu 30 metų vairavimo stažą taip pat tankisto teises per tiek metų nei vieno auto yvykio , bet per kvailystę teises praradau 100% teorija išlaikysiu o vairavimo abejoju
Bevairuojant su vaiku pravažinėjome pro tokias vietas kur į kalėjimą pasodinčiau tuos kur kelius tiesė, ženklus dėjo ir ženklinimus paišė. Visos įmanomos ir atrodytų neįmanomos situacijos parinktos egzaminavimui. Ženklinimas neatitinka ženklus, totaliai nelogiškai suvesti keliai - važiuodamas kaip įprasta tu automatiškai atsiduri priešpriešinėje. Įsukimas iš šatutinio į lanku einantį pagrindinį kai abi kelio pusės įdealiai uždengiamos mašinos statramsčių. Gal dar toks pvz - gavo nekritinę klaidą nes sustojo prieš perėją sankryžoje - egzaminuotojas argumentavo, kad mašina būtų sutilpusi už perėjos. Bet vaikis taip sustojo TIKSLINGAI nes jeigu jis nebūtų tilpęs ir bent per bamperio dalį išlindęs į sankryžą arba bamperio dalimi uždengęs perėją - gautų kritinę klaidą ir lauk iš egzo.
@Dar keli pvz
Iš esmės vertinimo sistema tokia, kad egzamino metu klaidos duodamos už bet kokį veikimą/neveikimą kuris neatitinka griežtai idealaus stadarto. Ir tą stadartą egzaminuojamasis sužino per savo ar draugų neišlaimymus - per greit pajudėjai - chuliganiškas vairavimas, per vėlai - neefektyvus, bėgius per anksti perjungei, per vėlai, ne optimaliai bėgius junginėji, gazavsi kažkur per daug nei atrodo egzaminuotojui, stabdyt per anksti pradėjai, bėgį per anksti išjungei, posūkį per vėlai ar per anksti parodei, valytuvą per vėlai pradėjai naudoti prasidėjus lietui, neišjungei jo laiku jam pasibaigus - čia už visa tai skiriamos klaidos net jei orientavimasis eisme puikus. Tiesiog ištobulinta sistema kaip sufeilinti kaip galima daugiau nes kiekvienas feilas tai papildomas laikymas ir papildomos įplaukos
Oi kelis pvz iš labai šviežio reikalo - vaikas šiais metai laikė. Išvažiavimas iš Regitros vln aikštelės, visur ženklai sustoti/stovėti draudžiama - važiuoja, pravažiuot negali - stovi kelią užblokavus mašina - vaikas pristabdo iš galo susivokt ko tas stovi, gal pajudes - klaida jam iškart - tu privalėjai pamatyt dar prieš privažiuodamas, kad vairuotojo nėra ir iškart aplenkti ją. Kitas - išvažiavimas į kelią kampu ur greičio ženklas taip, kad sedėdamas tu jį gali pamatyti tik pasilenkęs vos ne iki vairo - nepamatė to ženklo, per lėtai todėl važiavo ir out iš egzo. Specialiai pats pro ten važiavau - keleivio vietoj ženklas matisi, vairuotojui - ne. Na apie nepakankamu kampu pasuktą galvą ir paralelinį parkavimą neigiamu kampu - tai yra kai kampas apie 120 laipsnių aptrintomis linijomis kažkokios gamyklos aikštelėje - tai čia folkloras vln regitros.
Ieškai mеrginоs vienos nаkties nuotykiui? Sveiki atvykę į - xmeet.club
Atsižvelgiant į tai, kaip vairuotojai elgiasi gatvėse, bent 50 proc. jų reikia atimti teisę vairuoti.

„Regitra“ tyčia sukirtinėja vairuotojus? Egzaminuotojas atviras: „Reikalavimai tikrai nėra perdėti“