Pradėjusi valgyti mandarinus, Paulina liko nieko nepešusi: pirmajame nuluptame mandarine slypėjo kirmėlės.
Grąžino atgal
Kaip mergina sako, daugiau mandarinų ji nelupo ir nebandė tikrinti, nes ir vaizdo viename jai užteko. Ilgai nelaukdama ji grįžo atgal į parduotuvę ir grąžino mandarinus.
„Man pinigai buvo grąžinti labai geranoriškai, pardavėja atsiprašė, o aš tikrai nieko nekaltinu. Pardavėjai parodžiau, kas slėpėsi mandarine, ji buvo labai nustebusi.“
Ir nors mergina atgavo pinigus, ji kreipiasi į žmones ir ragina būti atidiems, nes toks radinys mandarinuose gali kaip reikiant apkartinti kalėdinę nuotaiką.
Pateikė komentarą
Savo ruožtu „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė atsiprašo pirkėjos dėl šios nemalonios situacijos.
„Produktų kokybei skiriame itin didelį dėmesį. Prekių priėmimo metu Kauno logistikos centre tikrinamos visos naujai pristatytos vaisių ir daržovių partijos, be to, vaisius ir daržoves nuolat tikriname parduotuvėse.
Minėtu atveju esame sulaukę tik vieno skundo dėl kokybės, anksčiau tokių situacijų nepasitaikė. Tokiais atvejais būna atliekami papildomi prekės patikrinimai, prireikus prekės šalinamos iš prekybos.
Dar kartą atsiprašome pirkėjo dėl šios nemalonios situacijos bei tokiais atvejais visada kviečiame grąžinti prekę į parduotuvę, kur pirkėjui bus grąžinti pinigai, o produkcija perduota tyrimui.“