Pranešama, kad princas Harry ir Meghan Markle šiuo metu derasi su apdovanojimus pelniusia technologijų įmone, kuri siūlo sukurti „įtraukiančią, gyvenimišką patirtį sukuriančią“ jų gyvenimo istoriją 3D pasaulyje.
Karališkoji pora planuoja perteikti savo gyvenimo detales naujoje virtualioje visatoje, kad pasiektų ir pritrauktų gerbėjų. Princas Harry ir Meghan Markle ketina sekti kitų įžymių, tokių kaip dainininkas Justinas Bieberis, reperis Snoop Dogg ir socialinių tinklų žvaigždė Paris Hilton, pėdomis.
Virtualų pasaulį stebintys žmonės turi dėvėti ausines, kad maksimaliai pasinertų į virtualaus gyvenimo, kuris imituoja fizinio pasaulio aspektus, pojūtį. Virtuali visata yra sukurta naudojant tokias technologijas kaip virtualioji ir papildytoji realybė.
Prekės, paslaugos ir žemė, ant kurios galima kurti savo virtualų pasaulį, turi būti perkamos naudojant skaitmeninę valiutą, tokią kaip „Bitcoin“.
Šioje virtualioje visatoje galima ne tik žaisti, tačiau ir kurti internetines bendruomenes, verslo susitikimus. Teigiama, kad princo Harry ir Meghan Markle atvaizdai bus naudojami skaitmenine versija, rašoma mirror.co.uk.
Planuoja pritraukti naujas gerbėjų gretas
Vienas artimas šaltinis „Mirror“ sakė:
„Ir Meghan Markle, ir princas Harry tiki, kad taip jie įgaus dar didesnę auditoriją skleisti savo naujienoms, jeigu dalyvaus ne tik fiziniame pasaulyje, tačiau ir virtualiame. Pora apie tai kalbėjo su įvairiais ekspertais, todėl manoma, kad tai bus naujas jų šeimos etapas, norint, kad jų prekės ženklas taptų tikrai pasaulinio lygio.“
Po to, kai jie karališkoji pora atsisakė karališkųjų pareigų, velionė karalienė Elžbieta II uždraudė porai naudoti savo karališkuosius titulus siekiant komercinės naudos.
Visgi, 2020 m. princas Harry ir jo žmona Meghan įkūrė savo labdaros fondą „Archewell“, siekdami „išlaisvinti užuojautos galią, skatinančią sistemingus kultūrinius pokyčius“.
Taip pat, jie pasirašė daugiau nei 100 milijonų svarų sterlingų vertės sandorius su srautinio perdavimo milžinais „Netflix“ ir „Spotify“, o Meghan įkūrė savo asmeninę tinklalaidę, kuri tapo viena klausomiausių.
„Mirror“ teigimu, pora tęsia derybas su „Pax.world“ technologijų įmonę, kad pradėtų kitą jų prekės ženklo verslo etapą, pavadintą „Meg-averse“, nes teigiama, kad šia idėja yra labiausiai susižavėjusi Meghan Markle.
Technologijų įmonė siūlo „įtraukiančią, gyvenimišką patirtį“ 3D pasaulyje. Jame, pavyzdžiui, princas Harry ir Meghan Markle galės rengti renginius, susitikimus ir pokalbius su savo gerbėjais.
„Pax.World“ įkūrėjas Frankas Fitzgeraldas sakė:
„Siūlome princui Harry ir Meghan Markle puikų „Pax.World“ žemės sklypą ir galimybę bendradarbiauti su pirmaujančiais pasaulio architektais. Jeigu jie nori siekti verslo ir pramogų sandorių, rodyti save kaip lyderius ir tobulinti savo labdaringą veiklą, jie turėtų bendradarbiauti su platforma, kuri mąsto panašiomis vertybėmis.
Įsivaizduokite, kad Meghan rengia tinklalaidę virtuliame pasaulyje arba princas Harry rengia konferenciją apie tvarumą su pasaulio lyderiais, net neįlipdamas į lėktuvą. „Metaversa“ pasaulis yra pritaikytas progresyviai, technologijas išmanančiai, verslo auditorijai, su kuria princas Harry ir Meghan gali užmegzti ryšį, kuomet verčia naują savo gyvenimo puslapį gyvenant toli nuo karališkosios šeimos.“