Tokia situacija prajuokino ir nustebino ne tik klaipėdietę, bet ir internautus.
Pasidalijo situacija
Naujienų portalui tv3.lt susisiekus su Sandra paaiškėjo, kad kituose prekybos tinkluose, kaip tik „DEPO“, tokių lempučių pirkti nebuvo, tad ji turėjo tik vieną galimybę Lietuvoje įsigyti jai reikalingą daiktą.
Sandra pasakojo, kad išsirinkus reikalingą lemputę už 3,08 euro ir paspaudus mygtuką, kuriuo norėjo apmokėti pirkinį, nieko neįvyko ir toks veiksmas jai nebuvo leidžiamas.
„Man buvo labai keista, kad iškart jie neleido man susimokėti, o pranešė, kad atsiųs elektroninį laišką ir su manimi susisieks jų konsultantė. Iškart sulaukiau skambučio, bet buvau darbe, negalėjau atsiliepti, o tada sulaukiau štai šio laiško su visa suma. Geltonai užrašyta, kad štai tokia suma su atvežimu už tą vieną lemputę“, – tikino Sandra, pridėdama, kad tuomet kartu su lemputės kaina atvežimo suma jau siekė 269 eurus.
Paklausta, kaip jautėsi sulaukusi tokio atsakymo, moteris pasakojo, kad į situaciją negalėjo žiūrėti rimtai. „Pirmą dienos pusę juokiausi, antrą dienos pusę analizavau, kodėl taip“, – sakė pašnekovė.
Ji tikino, kad dar juokingesnė dalis yra ta, kad atsakyme buvo parašyta, jog tokia lemputės ir atvežimo kaina yra „be iškrovimo paslaugos“, tad Sandra numanė, jog lemputės iškrovimas taip pat būtų nemažai padidinęs lemputės sumą.
Paklausta, kas jai šioje situacijoje yra keisčiausia, Sandra tikino, kad alternatyvų nebuvimas. Anot jos, ji tikėjosi, kad jai bus siūloma atsiimti prekę parduotuvėje, tačau tokio pasiūlymo moteris nesulaukė.
Tiesa, ji pridėjo, kad galbūt, jeigu nebūtų tuo metu dirbusi ir būtų galėjusi atsiliepti į konsultantės skambutį, ši jai būtų detaliau paaiškinusi situaciją ir pateikusi kitų alternatyvų.
„Aš buvau labai nustebinta. Nesupratau, kas čia darosi, kodėl taip. Gerai, kad nėra vieno paspaudimo, kuriuo gali apmokėti, nes visokios močiutės paspaustų ir paskui galvotų, kur dingo jų pensija“, – šyptelėjo Sandra.
Situacijos komentuoti negali
Naujienų portalas tv3.lt susisiekė su prekybos tinklo „DEPO“ atstovais dėl komentaro. Telefonu atsakiusi „DEPO“ dirbanti atstovė teigė, kad situacijos pakomentuoti negali.
„Aš iš savo pusės situacijos komentuoti negaliu. Yra parašytas jūsų laiškas, belieka laukti atsakymo iš Latvijos, nes ten yra puslapį valdantys žmonės ir jie jums atsakys. Aš neturiu teisės komentuoti“, – sakė ji.
Gavus atsakymą iš prekybos tinklo Latvijos atstovų tekstą papildysime.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!