Moteris teigia, kad pikčiausia tai, kad su atsakingais asmenimis nepavyko susisiekti ir niekas nepaaiškino, kodėl daugybė žmonių taip ir nepaliko Vilniaus oro uosto Londono kryptimi.
Skrydis atidėtas daugybę kartų
Moteris Vilniaus oro uoste įstrigusi nuo pat rugpjūčio 15 dienos, pirmadienio, kada ir turėjo įvykti skrydis į Londono Stanstedo tarptautinį oro uostą. Vilnių moteris turėjo palikti „Ryanair“ oro linijų lėktuvu dar pirmadienį 18 valandą, tačiau iš šalies taip ir neišskrido.
Inga pasakoja, kad palikti Lietuvą turėjo pirmadienį 18.00 val., tad į oro uostą atvyko anksčiau, apie 14.30 val., kai likus vos pusvalandžiui iki kelionės sužinojo, kad skrydis nukeltas.
„Apie 17.30 val. mums pranešė, kad skrydis atidėtas iki 21.00, po to dar nuvėlintas iki 22.00 maždaug, o po to visai atšauktas“, – apie nemalonumus, su kuriais teko susidurti prieš skrydį, pasakojo moteris.
Kodėl skrydis buvo tiek kartų atidėtas, o galiausiai atšauktas – neaišku. Inga pasakoja, kad jiems buvo suteiktas viešbutis, kur galėjo pernakvoti ir pažadėta, kad skrydis įvyks rugpjūčio 16 d., 15 val. Moteris sako, gerai bent tai, kad viešbutis buvo šalia oro uosto, tad nereikėjo keliauti per visą miestą.
„Vakar liepta atvykti 12.30, skrydis vėl nukeltas iki 17.20 ir pakartotinai nukeltas iki 19.20. Klausiant, paaiškinimų nėra.
Vakar oro uoste nuo 12.30 vaučeris maistui 4 eurai žmogui, bet žmogiškumo nėra, nieko nepaaiškina, kas prie ko“, – sako pašnekovė.
Su atsakingais asmenimis susisiekti nepavyko
Moteris teigia, kad bandė pasikalbėti su atsakingais asmenimis, tačiau visi bandymai buvo nesėkmingi:
„Nepavyko su niekuo pakalbėti. Aš skambinau, prašiau pakalbėti su pamainos vadovu, sakė čia ne nuo jų priklauso, kalbėtis reikia su „Ryanair“.
Su „Ryanair“ neįmanoma susisiekti, jaunos panelės nieko nežino, prašant duoti pakalbėti su vadovybe, jokio atsakymo nėra. Biurokratijos ir nužmogėjimo lygis... Jokio bendravimo su žmonėmis.“
Ji teigia oro uoste užstrigusi su maždaug dar 100 žmonių, o užsieniečiai, taip pat laukiantys skrydžio, bandė su „Ryanair“ vadovybe susisiekti per socialinius tinklus ir kitas platformas, tačiau tai nedavė jokių rezultatų.
Inga neslepia pykčio, kad paaiškinimo, kodėl skrydis tiek kartų atidedamas ir atšaukiamas, taip ir nesulaukė – pirmadienį dar užsiminta, kad skrydis galimai atšauktas dėl techninių nesklandumų, tačiau vėliau jokio paaiškinimo oro uoste įstrigę keleiviai taip ir nesulaukė.
Moters viltis, kad savo kelionės tikslą pavyks pasiekti antradienį, išsipildė – lėktuvas galiausiai paliko Lietuvą rugpjūčio 16 dieną, 19.20 val.
Koją pakišo techniniai nesklandumai
Lietuvos oro uostų komunikacijos skyrius patvirtino, kad skrydis buvo nukeltas ir atšauktas. To priežastis, jų turimais duomenimis – techniniai nesklandumai.
„Tikrai matome, kad skrydis buvo atšauktas ir, kiek turime duomenų iš pačių „Ryanair“ oro linijų, tai įvyko dėl techninių priežasčių – gedimas“, – tvirtino Lietuvos oro uostų komunikacijos projektų vadovė Lina Beišinė.
Jos teigimu, keleiviai, turėję keliauti iš Vilniaus į Londono Standstedo oro uostą, turėtų susisiekti su oro linijų atstovais, kurie turi suteikti daugiau informacijos apie skrydį ir tolimesnius veiksmus:
„Keleiviai turėtų susisiekti su oro linijomis dėl tolimesnių kompensacijų ir kitų dalykų. Oro linijos turėtų teikti tą informaciją.“