„Google“ neseniai paskelbė apie naudingą atnaujinimą, kuris padės daug lengviau nustatyti, ar laiškai iš tiesų yra iš gerai žinomų prekių ženklų, ar tai – sukčių bandymas pasipelnyti prisidengiant žinomais vardais.
Šis naudingas patobulinimas veiks panaudojant „Twitter“ pasiteisinusią praktiką – prie oficialių paskyrų siunčiamų el. laiškų bus rodoma mėlyna piktograma, rašo mirror.co.uk.
Šios piktogramos, kurias tikrai lengva pastebėti, bus matomos prie pat siuntėjo įmonės pavadinimo.
Pranešė apie naujoves
2021 m. „Google“„Gmail“ programėlėje įdiegė „Brand Indicators for Message Identification“ (BIMI), tačiau tai yra pirmas kartas, kai visi galės laisvai matyti patvirtintas paskyras.
„Panaudojus šią funkciją, naudotojai dabar matys piktogramą, žyminčią BIMI patvirtinusius siuntėjus“, – patvirtino „Google“.
Jie pridūrė: „Tai padės vartotojams atpažinti pranešimus iš teisėtų ir oficialių siuntėjų, o ne iš sukčių, naudojančių panašų vardą.“
„Google“ teigia, kad atnaujinimas įdiegtas siekiant padėti vartotojams ir el. pašto sistemoms nustatyti ir sustabdyti kasdien siunčiamas sukčių žinutes.
„El. pašto autentiškumo patvirtinimas padeda vartotojams ir el. Pašto saugumo sistemoms atpažinti ir sustabdyti nepageidaujamų laiškų siuntimą, taip pat leidžia siuntėjams pasinaudoti savo prekės ženklo patikimumu.
Tai didina pasitikėjimą el. Laiškus siunčiančiais šaltiniais ir suteikia vartotojams patogią patirtį, todėl kuriamas efektyvesnis veikimo modelis“, – pridūrė „Google“.
Nėra paskelbta, kada oficialiai bus įdiegta ši naujovė, tačiau „Google“ patvirtino, kad pakeitimus kai kurie jau gali pamatyti, o visa informacija pasirodys artimiausiomis dienomis ar savaitėmis.
Patvirtinta, kad atnaujinimą gaus visi „Google Workspace“ klientai, taip pat senieji „G Suite Basic“ ir „Business“ klientai bei tie, kurie turi asmenines „Google“ paskyras, todėl nenustebkite išvydę kitokį vaizdą, kai atsidarysite programėlę.