Kadangi atidarėte straipsnį, darau prielaidą, kad teksto pavadinimas jus sudomino. Tad dabar neskubėkite jo uždaryti, nes tai ką jame pamatysite ir perskaitysite jumis dar labiau nustebins, nei teksto antraštė.

Apie tai, kad pirmą gegužės sekmadienį švenčiame mamos dieną, o birželio pirmą sekmadienį tėčio, manau žinote kiekvienas.

Man šios dienos tik dar kelios progos metuose aplankyti savo tėvelius. Taip jau nutiko, kad mamos dieną buvau išvykęs, o artėjančią tėvelio dieną taip pat būsiu toli nuo tėvelių.

Tad bandydamas nušauti du zuikius, praėjusį sekmadienį tėvelius ir dar kelis artimus žmones pakviečiau šventinių pietų.

Apžvalga

Kadangi Katinų giminė didelė, tad užsakydamas stalą planavau, kad mūsų kompanija bus koks dešimt žmonių, bet kai pajudėjome nuo Klaipėdos link Drevernos restorano „International Inn“, mūsų kompanija buvo išaugusi vos ne dvigubai.

Visi puikiai žinote, kaip aš reaguoju į nelietuviškus maitinimo įstaigų pavadinimus Lietuvoje. Šį kartą nepaminėti to, kad nelietuviškas pavadinimas man nepatiko, tai būtų nepagarba mano tėvukams, kurie tiek besiruošdami, tiek besisvečiuodami restorane, tiek vėliau pasakodami įspūdžius neprisimindavo jo pavadinimo.

Restoraną savo rate galiausiai pradėjome vadinti „Auksine žuvele“, tuo pavadinimu, kuriuo prieš tai ši vieta buvo žinoma to krašto žmonėms. Nebesiplėsiu pavadinimo tema, apie tai parašysiu teksto pabaigoje.

Meniu pasirinkimas

Kadangi visa kompanija buvo alkana, tai meniu analizavimui daug laiko neskyrėme – sudarydami užsakymą pasinaudojome mūsų stalelį aptarnavusios merginos pagalba. Visi puikiai žinote, kad alkani užsisako daugiau nei gali suvalgyti.

Padavėjai bandančiai mus atkalbėti nuo tokio didelio užsakymo, mes tik pasigyrėme, kad beveik visi turime pagerintus apetitus, tad patarėme būti ramiai, mes įveiksime tai, ką užsakėme.

Žinote, kas yra baisiau už alkanus vyrus? Nesikankinkite ieškodami atsakymo. Sufleruoju – vaikai.

Mūsų kompanijoje buvę vaikai išūžė ausis kokie jie alkani dar važiuojant į Dreverną, o jau restorane pareiškė, kad kiekvienas įveiks po jiems užsakytą „pinsą“.

Kai padavėja ant mūsų stalo atnešė pirmąsias pinsas, žandikauliai atvipo ne tik mums, suaugusiems, bet ir darant užsakymą mandravojusiems vaikams, kurie tada sakė, kad jiems penkiems trijų pinsų bus mažokai.

Užkandžiai

Pinsa su vytintu kumpiu – 13,00 € / Pinsa su vištiena – 13,00 € / Pinsa su saliamiu – 13,00 € / Pinsa su plėšyta kiauliena – 13,00 € / Pinsa su jūros gėrybėmis – 14,50 €.

Užsakant pinsas vaikai sutiko tik su viena sąlyga, kad picos bus skirtingos ir jomis jie apsikeis viens su kitu po juostelę.

Vienintelis dalykas, kame jie prašovė, tai užsakydami jūros gėrybių pinsą. Ji vaikų nuomone buvo neskani. Tad mes su malonumu jūros gėrybių pinsą perkėlėme ant suaugusių kompanijos stalo.

O jau ant suaugusių kompanijos stalo pica su midijomis ir kitomis jūros „dovanomis“ puikiai įsipaišė tarp kitų užkandžių.

Apie vaikų valgytas pinsas. Vienos pinsos per akis trims vaikams, nes mūsų kompanijos atžalos nors ir pavalgantys, bet iš keturių pinsų, kurios nors jiems ir labai buvo skanios, įveikė tik dvi.

Kepta duona sūrio padaže – 6,50 €.  Kol damos užkandžiavo vaikų mums atiduota pinsa su jūros gėrybėmis, mes vyrai tradiciškai alų gardinome kepta duona su sūriu.

BBQ vištienos sparneliai su sezamu – 9,50 €. Taip pat prie alaus kaip užkandis puikiai tiko vištienos sparneliai, kurie buvo taip puikiai padengti BBQ glazūra, tad papildomai patiekto padažo mums net neprireikė.

Naminės 4 rūšių sūrio spurgos – 11,50 €. Sūrio spurgą paragauti gavau tik vieną, ir tą, jei būčiau ilgai žioplinėjęs, būčiau pražioplinęs. Labai skanios spurgytės su tokiu lengvu aitrumu.

Cezario salotos su grill krevetėmis – 9,90 € / Cezario salotos su grill vištiena – 8,00 € / Cezario salotos su lašiša – 9,90 €. O kai mūsų damoms patiekė „Cezario“ salotas, tai pasigirdo kalbos, kurias dažniausiai kalba moterys matydamos daug skanaus maisto.

Jei trumpai kalbos tokios: vėl priaugsiu kelis kilogramus, o aš nebeįlįsiu į vasarinius šortukus…

Kadangi tos kalbos su salotų patiekimu ant mūsų stalo tik prasidėjo, o vėliau su pagrindiniais patiekalais peraugo į garsų šurmulį, tai siūlau įjungti fantaziją ir įsivaizduoti, ką mūsų damos kalbėjo, kai atnešė pagrindinius patiekalus.

Po pirmo apsilankymo šiame Drevernos restorane praėjo 2 metai, bet niekaip negalėjau pamiršti čia tada valgytos silkės.

Liūdnai priėmiau žinią, kai darant užsakymą padavėja informavo, kad tokios silkės nebeturi, bet kai atnešė naują silkės versiją, aš net apsidžiaugiau, kad įvyko toks pakeitimas meniu.

Atlantinės silkės filė – 7,00 €.  Ir patiekta jau šiuolaikiškiau, ir skonis kitas, ypač gero gaivumo šiai kompozicijai suteikė puikiai parinktos daržovės.

Sriubos

Kad ir kokios didelės buvo sriubų porcijos, bet vyrai nesuskydo ir nepasidavė panikai, kuri apniko moteris, matant gausiai maistu nukrautas lėkštes.

Kadangi tą dieną patiekalų buvo labai daug, tai apie sriubas trumpai, neišsiplečiant.

Šaltibarščiai – 5,50 €. Šaltibarščius valgiusiam labiausiai patiko bulvių patiekimas, su ta apkepta šonine.

Firminė namų sriuba šmakalas – 6,50 €. Šmakalą valgęs sakė, kad nepamena kada valgė taip gerai pagamintą seną tradicinę sriubą.

Raugintų kopūstų sriuba – 11,50 €. Raugintų kopūstų sriubą bandęs įveikti tėvukas kelis kartus mamos buvo perspėtas, kad pasiliktų pilve vietos cepelinams.

International Inn namų žuvienė – 9.00 €. Žuvienę turėjau garbės valgyti aš, nes po atostogų Graikijoje ir ten kelis kartus valgius neskanias žuvienes, buvau pamiršęs koks skanios žuvienės skonis. Pasakysiu sąžiningai, jei esate mažai valgantis, tada jums žuvienės užteks pilnai alkiui numalšinti, tad apie pagrindinį patiekalą galvokite tik suvalgęs šią sriubą.

Jautienos čili sriuba – 7,90 €. Čili sriuba savo skoniu puikiai atitiko gražų jos patiekimą. Kaip sakė ją valgęs, lavašas puikiai suėjo vietoje duonelės.

Baravykų sriuba – 6,50 €. Paskanavęs baravykų sriubos šaukštą galiu drąsiai teigti, kad ją gamino iš baravykų, o ne iš jų skonio turinčių miltelių.

Bulviniai patiekalai

Kai padavėja nurinkusi sriubų ir užkandžių lėkštes, kolegių padedama atnešė bulvinius patiekalus, pamatė ir vyrų gretose abejonių tuo, jog šiandieną pavyks įveikti maistą, kurį mūsų kompanija užsakė.

Cepelinai – 14,00 €. Pirmiausia panika veide atsirado pas tėvuką, kuris visada suvalgo visą patiektą jam maistą, ir niekad nepalieka maisto lėkštėje. Matydamas tokio dydžio cepelinus jis paklausė, kokio dydžio pas virėjus delnai, kad sugeba tokius milžinus nulipdyti.

XXL žemaičių blynai (pusė porcijos) – 9,00 €. Pusbrolis užsakydamas pusę porcijos žemaičių blynų manė, jog elgiasi protingiausiai. Bet ta jo nuomonė greit pasikeitė, kai jis išvydo, koks milžiniškas blynas, čia vadinamas pusė porcijos.

Kąsnelį šio blyno paragavau ir aš, ir jis man paliko didžiausią įspūdį iš visų bulvinių patiekalų.

XXL kugelis – 8,00 €. Kai atnešė kugelį, aš padavėjos paklausiau, gal jūs čia pusę skardos mums įdėjote?

Naminiai bulviniai blynai su česnakine varške ir lašiša – 10,50 €. Mano mamai labai patiko bulviniai blynai su lašiša.

XXL Kėdainių blynai (pusė porcijos) – 9,00 €. Kėdainių blynas buvo dar vienas bulvinis patiekalas ant mūsų stalo, kuris leido pasidžiaugti bulvinių patiekalų įvairove.

Pagrindiniai patiekalai

Kai pradėjo nešti šiuos gražuolius, aš į mūsų damų diskusijas įpyliau kiek žibalo pasakydamas, kad po šių patiekalų gausite savaitę dviračius minti, kad pavyktų sudeginti tą kalorijų kiekį, kurį parsivešite iš Drevernos.

SOUS VIDE juostiniai paršiuko šonkauliai – 16,00 €. Šonkaulius valgydamas net pamiršau prieš tai valgytus užkandžius ir sriubą. Jie buvo tokie skanūs, kad mano lėkštėje liko tik kelios bulvytės ir padažas.

Medžiotojo kepsnys – 16,80 €. „Medžiotojo kepsnys“ subalansuotas tiems, kurie kalorijų neskaičiuoja, o valgydami gausiai jaučia malonumą.

Taip garsiai pajuokavau prie stalo stebėdamas, kaip brolienė bando rasti galą, nuo kurio reiks pradėti šį milžiną valgyti.

International Inn Kijevo kotletas – 13,80 €. Gaila, kad nespėjau užfiksuoti šio dičkio vidinės nuotraukos, tad gausite patikėti mano žodžiu: Kijevo kotletas viduje turėjo tik mažą ertmę sviestui gardintam žolelėmis, o jis visas buvo susuktas lyg sraigė iš vištienos filė.

Tad dama, kuri valgė jį, įveikė tik jo pusę, prisikasdama tik daržovėmis.

Gruziniškas šašlykas – 16,00 €. Šašlyko kasniuką pavyko ir man paragauti. Mintį marinuojant šiuos šašlykus į marinatą įdėti kiek daugiau aitriųjų paprikų aš vertinu teigiamai.

Gua bao vištiena ananase – 14,00 €. Kinų restoranai Lietuvoje galėtų pasimokinti iš „International Inn“ ne tik kaip reikia patiekti patiekalus, bet ir to kaip jį skaniai pagaminti.

XL vištienos šnicelis be sūrio – 13,00 €. Dar vienas „monstras“, tą dieną nugulęs ant ilgo mūsų šeimos stalo buvo vištienos šnicelis.

Desertas

Niekas nebenorėjo net pagalvoti apie desertus, bet tradiciškai vieną pyragą aš užsakiau.

Sūrio pyragas – 6,00 €. Kartu su sūrio pyragu užsakėme ir kavos. Mūsų visų nuostabai kava kainavo po 1 centą. Tai dėka 5 kavos puodelių mūsų sąskaita padidėjo 5 centais.

Jei gerai pamenu, tai kava po 1 centą jie prekiauja tik sekmadieniais ir tiems, kurie restorane valgo, o neužsuka tik kavos.

Apibendrinimas

Reziumuoju. Maistas labai skanus, patiekalų teko kiek luktelėti, nes be mūsų restorane buvo dar ir kitų svečių.

Bet kai sekmadienis ir niekur neskubi, o dar sėdi artimų žmonių kompanijoje, laikas bėga tikrai greitai.

Atleiskite, kad šioje apžvalgoje detaliau neaptariau daugelio patiekalų nuotraukose, bet brangindamas jūsų laiką to nedariau specialiai.

Puikiai žinau, kad po mano apžvalgos daugelis vyksite ten patikrinti porcijų dydžio ir jų skonio.

Mano nuoširdus patarimas – užsakinėkite atsakingai, nes mes baigę valgyti dar dalį likusių patiekalų išsivežėme namo.

Tad 5/5 ir garantuotai aš čia dar ne kartą sugrįšiu.

P. S. Vos nepamiršau svarbiausio – restorano pavadinimo. Jis bent mūsų kompanijai asocijuojasi su viešbučiu ir nieko bendro neturi su restoranu, ir juolab Lietuva ar Dreverna.

Va jei pakeisit pavadinimą į lietuvišką, tiks ir senasis  – Auksinė žuvelė, aš ta proga šiam restoranui ir kokį patiekalą sukursiu.

Video apžvalga:

Apžvalgos autorius: Riebus Katinas, riebuskatinas.lt

Su tokiom kosminėmis kainomis, gali savininkai patys ir valgyti ir dar kažkokiome Lietuvos užkampyje. Čia kava turėtų būti ne už 1 centą, o kavinė dar ir primokėti porą Eurų turėtų. Eilinį kartą įsitikinau, kad į Lieruvos pajūrį nėra ko kišti nosies. Ačiū už dėmesį.
kiek praede euru....
kad leidžia komentuoti - šiaip jau po jo straipsniais to negalima daryti. O už reklamą, galimai, ir nieko nereikėjo mokėti.