Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Jau greitai, kaip ir švedės Gretos, visų elektronobilių galas. Kalbant apie jų ekologiškumą, nekalbama kaio išgaunamas metalas akumuliatoriams, nekalbama apie infrastruktūrą ir t.t. Ir kas juokingiausia, ypač kai važiuoji per "žaliasias" šalis, kažkas atvirai, kažkas už kampo kuria dizelgeneratorius " švariems", tausojantiems gamtą elelktromobiliams. Be kita ko Norvegai pradeda atsisakyti ir gan sparčiai grįšta prie auto su vidaus degimo varikliais. Ir ne tik jie... Ir kas dar įdomiau "žalioji" idėje "pakišta" rusų. Pamąstykite, kokia jiems iš to nauda...
Jo, pisa ir pisa protą tam paprastam žmogeliui iš visų pusių kas tik netingi, kada baigsis išnaudojimas visais būdais.
labiausiai nesuprantamas dalykas kodėl pas mus jiems išduoda numerius su E raide. Dauguma nei juos krauna, važinėja paprasto hibrido režimu, arba nusiperka su padvėsusia baterija ir teršia dar daugiau nei paprasti vairuotojai su mažais varikliais. Ir dar žiūri iš aukšto į vairuojančius grynuosius elektromobilius, suprask kokie mes gudrūs.
122 g/km yra daugiau nei paprastas nekraunamas Prius su paprastu benzinu. Žodžiu kaip visada, plovė plovė žalią žolę, o rezultatų nulis.
Dar po kelių metų "pastebės" jog ir baterijų gamyba nuo Afrikos iki Kinijos visai ne žalia kažkaip. Nors visi tai sakė dar prieš kelis metus, bet sunku suprasti, kai supratimas kenkia tavo piniginės storiui.
Dar po kelių metų "pastebės" jog ir baterijų gamyba nuo Afrikos iki Kinijos visai ne žalia kažkaip. Nors visi tai sakė dar prieš kelis metus, bet sunku suprasti, kai supratimas kenkia tavo piniginės storiui.
REKLAMA
REKLAMA
Virš iš tinklo įkraunamų hibridų kaupiasi juodi debesys: siekia pažaboti apgaulingus rodiklius