Skirtingai nei praėjusiais metais, kuomet „Red Bull“ laimėjo beveik visas čempionato lenktynes, šiemet pirmenybių lyderė susiduria su įvairiausiais iššūkiais, dėl kurių varžovai sugeba mažinti atotrūkį.
Šių metų sezoną „Red Bull“ pradėjo kaip niekada energingai. Komanda iškovojo tris pergales, tačiau pamažu priekyje matytas bolidas vis dažniau būdavo apsuptas „McLaren“ ir „Mercedes“ automobilių.
Dabar P. Wache'as kalbėdamas su automobilių sporto apžvalgininkais viešai pripažino, jog komandos nariais remdamiesi turima informacija ir modeliavimo duomenimis šių metų čempionatui paruoštas bolidas turėjo būti visapusiškai geresnis, ypač itin greituose posūkiuose.
Paklaustas ar „RB20“ sugebėjo atliepti komandos lūkesčius, jis sakė: „Tikrai ne. Be jokios abejonės, lyginant su praėjusiais metais, patobulėjome, tačiau kai kuriose srityse nesugebėjome pasiekti norimų tikslų“.
„Negalvodami apie konkurencingumą, remdamiesi savo pačių rekomendacijomis tikėjomės šiek tiek daugiau“, – tęsė jis.
Nepaisant komandos formos, „Red Bull“ tikėjosi, jog varžovai čempionato lyderę pasivys gerokai anksčiau.
„Kuomet pradėjome 2022 m. sezoną, mes neturėjome greičiausio automobilio. Greičiausią automobilį 2022 m. pradžioje turėjo „Ferrari“. 2023 m. tikėjomės didžiulės konkurencijos, bet jos nebuvo“.
„2024 m. taip pat tikėjomės, kad konkurencija bus daugiau ar mažiau nuo pat čempionato pradžios, nes našumas, kurį galima išspausti iš automobilio yra ganėtinai ribotas“.
„Apribojimai, kuriuos turime su dabar galiojančiomis taisyklėmis, yra gana dideli. Norint patobulėti darosi vis sunkiau. Kuomet esi tokioje padėtyje, beveik neabejotina, kad konkurentai kažkuriuo metu sugebės tave pasivyti“.
Šiuo metu Maksas Verstappenas turi 78 taškų persvarą prieš antroje vietoje esantį „McLaren“ pilotą. Vis dėlto, konstruktorių įskaitoje „McLaren“ ir „Red Bull“ skiria 42 taškai.