Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Žiemą, paspaudus 20 laipsnių šaltukui, paaiškėja, kuris savininkas geriau pasirūpino savo transporto priemonės akumuliatoriumi. Pasukus užvedimo raktelį, vieniems tenka klausytis šalčiui besipriešinančio variklio skleidžiamo garso, kitiems pasiseka mažiau – iš paskutinių besisukantis variklio starteris tarsi aimanuoja, kol galiausiai variklis pradeda dirbti, o tretiesiems belieka žiūrėti į blausiai prietaisų skydelyje šviečiančias lemputes, po to akimis ieškoti laimingų kaimynų, kurie lanksčiąja vilktimi ar užvedimo laidais padėtų pažadinti transporto priemonę.
Norite to išvengti? Patikėkite automobilio priežiūrą specialistams, kurie pasirūpins jūsų akumuliatoriumi ir, jeigu reikės, jį pakeis, nes šiuolaikinėje transporto priemonėje pakeistą naują akumuliatorių reikia užregistruoti vidiniame automobilio kompiuteryje, o tai gali būti gana sudėtinga. Jeigu bus nutraukta elektros grandinė tarp akumuliatoriaus ir transporto priemonės kompiuterio, gali būti prarasti transporto priemonės valdymo blokų ir informacijos bei pramogų modulių duomenys.
„Elektroniškai valdomas funkcijas, pavyzdžiui, saugos ir komforto sistemas, gali reikėti užprogramuoti iš naujo. Kitas iššūkis, susijęs su akumuliatoriaus keitimu, jo vieta transporto priemonėje. Akumuliatorius gali būti montuojamas po kapotu, bet taip pat gali būti paslėptas bagažinėje arba po sėdyne. Ir visi šie veiksniai išties komplikuoja savarankišką akumuliatoriaus keitimą“, – sako „Inter Cars Lietuva“ produktų grupės specialistas Eimantas Grybauskas.
Pasak „Inter Cars Lietuva“ atstovo, reikėtų paminėti ir tai, kad Lietuvoje vis dar turime labai seną transporto priemonių parką, todėl natūralu, kad tokiuose automobiliuose elektros įranga ir detalių susidėvėjimas bus ženkliai didesnis. Šie veiksniai dažniausiai prisideda prie akumuliatoriaus išsikrovimo, todėl žmonėms atrodo, kad kalčiausias yra akumuliatorius, tačiau gamyklinis brokas pasireiškia labai greitai ir itin retai, todėl kaltinti bateriją nėra objektyvu.
Dažniausi veiksniai, darantys didelę įtaką netinkamai akumuliatoriaus būklei, yra tokie:
Žiemą, paspaudus 20 laipsnių šaltukui, paaiškėja, kuris savininkas geriau pasirūpino savo transporto priemonės akumuliatoriumi. Pasukus užvedimo raktelį, vieniems tenka klausytis šalčiui besipriešinančio variklio skleidžiamo garso, kitiems pasiseka mažiau – iš paskutinių besisukantis variklio starteris tarsi aimanuoja, kol galiausiai variklis pradeda dirbti, o tretiesiems belieka žiūrėti į blausiai prietaisų skydelyje šviečiančias lemputes, po to akimis ieškoti laimingų kaimynų, kurie lanksčiąja vilktimi ar užvedimo laidais padėtų pažadinti transporto priemonę.
Norite to išvengti? Patikėkite automobilio priežiūrą specialistams, kurie pasirūpins jūsų akumuliatoriumi ir, jeigu reikės, jį pakeis, nes šiuolaikinėje transporto priemonėje pakeistą naują akumuliatorių reikia užregistruoti vidiniame automobilio kompiuteryje, o tai gali būti gana sudėtinga. Jeigu bus nutraukta elektros grandinė tarp akumuliatoriaus ir transporto priemonės kompiuterio, gali būti prarasti transporto priemonės valdymo blokų ir informacijos bei pramogų modulių duomenys.
„Elektroniškai valdomas funkcijas, pavyzdžiui, saugos ir komforto sistemas, gali reikėti užprogramuoti iš naujo. Kitas iššūkis, susijęs su akumuliatoriaus keitimu, jo vieta transporto priemonėje. Akumuliatorius gali būti montuojamas po kapotu, bet taip pat gali būti paslėptas bagažinėje arba po sėdyne. Ir visi šie veiksniai išties komplikuoja savarankišką akumuliatoriaus keitimą“, – sako „Inter Cars Lietuva“ produktų grupės specialistas Eimantas Grybauskas.
Pasak „Inter Cars Lietuva“ atstovo, reikėtų paminėti ir tai, kad Lietuvoje vis dar turime labai seną transporto priemonių parką, todėl natūralu, kad tokiuose automobiliuose elektros įranga ir detalių susidėvėjimas bus ženkliai didesnis. Šie veiksniai dažniausiai prisideda prie akumuliatoriaus išsikrovimo, todėl žmonėms atrodo, kad kalčiausias yra akumuliatorius, tačiau gamyklinis brokas pasireiškia labai greitai ir itin retai, todėl kaltinti bateriją nėra objektyvu.
Dažniausi veiksniai, darantys didelę įtaką netinkamai akumuliatoriaus būklei, yra tokie: