• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pavasaris visuomet gali būti laikomas džiaugsminga naujo automobilistų sezono pradžia. Keletą mėnesių priverstinai garažuose uždaryti automobiliai pavasarį gali pagaliau išvažiuoti pramankštinti aplinkiniais keliais. Kartu, tai yra tinkama proga susitikti su kitais benzingalviais, turinčiais tokį patį pomėgį ir automobilius. 

75

Pavasaris visuomet gali būti laikomas džiaugsminga naujo automobilistų sezono pradžia. Keletą mėnesių priverstinai garažuose uždaryti automobiliai pavasarį gali pagaliau išvažiuoti pramankštinti aplinkiniais keliais. Kartu, tai yra tinkama proga susitikti su kitais benzingalviais, turinčiais tokį patį pomėgį ir automobilius. 

REKLAMA

„Sezono atidarymas“ – užrašas, kuris pavasarį gali būti matomas vos ne kiekvieną pavasario savaitgalį. Įvairių automobilių klubų nariai ieško įdomių maršrutų, dar neišbandytų pramogų ar vietovių, kuriose pavyktų tinkamai įprasminti metų laiką, leidžiantį kuo daugiau laiko praleisti su praeivių dėmesį traukiančia technika. 

Siekiant pratęsti ne vienerius metus puoselėjamą tradiciją, „E30Fan.lt“ bendruomenės nariai, visiems puikiai žinomo ir neužmirštamo BMW modelio savininkus vėl kvietė atvykti į kasmet organizuojamą susitikimą, kuriame, be abejonės, pagrindiniu akcentu tapo įvairių modifikacijų „E30“ kartos 3 serijos BMW modeliai. 

REKLAMA
REKLAMA

Netrūko retų modifikacijų

Kasmet vyksiantys „E30fan.lt“ susitikimai visada džiugindavo įdomių modifikacijų gausa, tačiau šiųmetinis susitikimas gerokai nustebino pačius organizatorius ir ne vieną susitikimo dalyvį. Vienas iš tokių – „M Technic 1“ kėbulo apdailas dėvinti „BMW 320“ modifikacija į Europą atvykusi iš tolimosios Japonijos. 

REKLAMA

Tarp susitikime dalyvavusių 47 automobilių būta ir daugiau įdomybių. Pavyzdžiui, entuziastų vadinamas „siaurastopis“ modelis su kabrioletu kėbulu, dėvintis originalią „M Technic 2“ apdailą. Tokių modelių, turinčių „M Technic 2“ apdailą, buvo pagaminta mažiau negu originalių „M3“ kabrioletų. 

Automobilistų pasaulyje – tai ypatingas retas reiškinys, todėl nenuostabu, jog iš Estijos į susitikimą atvykę svečiai šį egzempliorių apžiūrinėjo it būtų miško glūdumoje išvydę vienaragį. 

REKLAMA
REKLAMA

Patikrino savininkų žinias

Šiemet organizatoriai norėdami paįvairinti susitikimo dalyvių dienotvarkę, visus atvykusius kvietė sudalyvauti „Wikipedia“ stiliaus spėlionėje. 

Jos metu buvo tikrinamos BMW automobilių savininkų žinios. Visgi, ne vienerius metus „E30“ automobilius vairuojantys, kiekvieną varžtelį žinantys entuziastai turėtų žinoti kiekvieną smulkmeną „E30“ modelio istorijoje, tačiau „Wikipedia“ spėlionė parodė, jog daugeliui dar yra kur tobulėti. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Daugiausiai simpatijų pelnė originalus M3

Tarp gausybės skirtingų ir savaip išskirtinių egzempliorių visuomet sunku išrinkti tą vienintelį. Visgi, kad ir kur pasisuksi, gali išvysti „E30“ modelį, kuris trauktų dėmesį. Ar tai būtų 700 000 kilometrų nuvažiavęs „BMW 320“ sedanas, ar dargo varžybose dalyvaujantis „BMW 325d“ su keturių varančiųjų ratų pavara, ar tiesiog kelios „Alpina“ replikos. 

REKLAMA

Vis dėlto, didžiausią susidomėjimą „E30fan.lt Laiko automobilis'24, Pasvalys“ renginyje sukėlė iš Estijos atvykęs absoliučiai originalus „BMW M3“. Automobilis, kurio vertė šiandien kyla sulig kiekviena diena, o dešimtys automobilių tema rašantys žurnalistai sutartinai tvirtina, jog tai vienas geriausių to laikmečio ratuočių. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų