• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu svarstote apie galimybę į Europą importuoti prieštaringai vertinamą „Tesla Cybertruck“ – sukluskite. Garsus „Youtube“ kūrėjas pasidalino savo patirtimi, kuri gali priversti jus iš naujo apsvarstyti savo norus.

Jeigu svarstote apie galimybę į Europą importuoti prieštaringai vertinamą „Tesla Cybertruck“ – sukluskite. Garsus „Youtube“ kūrėjas pasidalino savo patirtimi, kuri gali priversti jus iš naujo apsvarstyti savo norus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Automobilių entuziastams Yanni Charalambous vardas turėtų būti pažįstamas. Jis dažnai dalyvauja „Carwow“ organizuojamose traukos lenktynėse, o Jungtinėje Karalystėje yra žinomas kaip „Yannimize“ įmonės įkūrėjas. Be to, Yanni yra aistringas automobilių kolekcininkas, nuolat ieškantis išskirtinių modelių. Visgi, „Cybertruck“ įsigijimas jam tapo didesniu iššūkiu, nei jis tikėjosi.

REKLAMA

Atsigabenti „Cybertruck“ į Europą pasirodė esą itin sudėtinga ir brangi užduotis. Iš pradžių Yanni planavo transportuoti pikapą jūriniu konteineriu, tačiau netrukus paaiškėjo, kad laivybos bendrovės atsisako jį gabenti dėl elektromobilyje sumontuotos baterijos keliamo gaisro pavojaus.

REKLAMA
REKLAMA

Galiausiai vienintelis likęs pasirinkimas buvo oro transportas. „Cybertruck“ buvo nuskraidintas į Milaną, iš ten priekaboje nugabentas į Ankonos uostą, o vėliau keltu nugabentas į Albaniją.

Kodėl registracija atlikta Albanijoje?

Albanija buvo pasirinkta neatsitiktinai – Yanni tikėjosi, kad čia automobilio registracija bus paprastesnė nei daugumoje kitų Europos šalių. Ir iš tiesų, būtent ten jis sėkmingai įregistravo „Cybertruck“ ir gavo albaniškus valstybinio numerio ženklus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tačiau visa ši procedūra pareikalavo įspūdingų išlaidų. Įskaitant paties automobilio įsigijimą, transportavimą ir registraciją, bendra išlaidų suma viršijo 178 000 eurų – tai gerokai daugiau nei „Cybertruck“ pradinė kaina Jungtinėse Valstijose.

REKLAMA

Tačiau viso proceso kaina buvo pribloškianti. Įskaitant automobilio įsigijimą, transportavimą ir registraciją, bendra suma viršijo 4,5 mln. Čekijos kronų (apie 178 000 eurų) – gerokai daugiau nei „Cybertruck“ bazinė kaina Jungtinėse Valstijose.

Kad „Cybertruck“ atitiktų Europos Sąjungos reikalavimus, automobiliui teko atlikti tam tikrus pakeitimus. Vienas pagrindinių pakeitimų – sumažinti aštrių kėbulo briaunų keliamą pavojų, todėl aštrūs kraštai buvo padengti guminėmis apsaugomis. Taip pat reikėjo pakeisti galinius žibintus, kad jie atitiktų ES standartus.

REKLAMA

Net ir užregistravus automobilį – problemos tęsėsi toliau

Tikrosios problemos išryškėjo tik pradėjus eksploatuoti automobilį. Europoje plačiai naudojamas CCS įkrovimo standartas, o „Cybertruck“ JAV rinkai komplektuojamas su „NACS“ jungtimi.

Nors teoriškai adapteriai turėjo išspręsti šią nesuderinamumo problemą, Yanni susidūrė su netikėta kliūtimi – automobilio programinė įranga neatpažįsta Europos įkrovimo tinklų, o navigacijos sistema vis dar rodo, kad „Cybertruck“ yra Kalifornijoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jeigu dar to nebūtų gana – „Tesla“ atstovai Europoje nėra dirbę su šiuo modeliu, todėl net oficialūs serviso technikai negali užtikrintai pasakyti, kaip tinkamai įkrauti 123 kWh talpos bateriją.

Nepaisant visų iššūkių, Yanni neketina atsisakyti savo „Cybertruck“. Greičiausiai šį automobilį jis panaudos kaip rinkodaros įrankį – tiek savo „YouTube“ kanalo populiarinimui, tiek ir specializuotų dirbtuvių veiklai viešinti.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų