• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šaltuoju metų sezonu dauguma motociklininkų tiesiog laukia, kol atšils, kad vėl galėtų sėsti ant savo dviračių žirgų. Tačiau Karolis Mieliauskas, jau aplankęs šalčiausią apgyvendintą vietą Žemėje, pervažiavęs užšalusį Baikalo ežerą ir apvažiavęs pasaulį per 40 dienų, gyvena visiškai kitokiu ritmu. Vasario mėnesį jis vėl leisis į ekstremalią žiemišką kelionę, tačiau prieš tai – kruopštus pasiruošimas.

Šaltuoju metų sezonu dauguma motociklininkų tiesiog laukia, kol atšils, kad vėl galėtų sėsti ant savo dviračių žirgų. Tačiau Karolis Mieliauskas, jau aplankęs šalčiausią apgyvendintą vietą Žemėje, pervažiavęs užšalusį Baikalo ežerą ir apvažiavęs pasaulį per 40 dienų, gyvena visiškai kitokiu ritmu. Vasario mėnesį jis vėl leisis į ekstremalią žiemišką kelionę, tačiau prieš tai – kruopštus pasiruošimas.

REKLAMA

Kadangi Lietuvoje žiema dar nepasibeldė, Karolis ją nusprendė pasitikti Suomijoje. „Pasiruošimas žiemiškai kelionei susideda iš kelių pagrindinių dalių: tinkamo motociklo, gerų padangų ir pasirengimo kūnui. Žinoma, yra ir daugiau detalių, tačiau šios trys šiuo metu yra svarbiausios. Dėl jų trumpam išvykau į Suomiją, kur vos už kelių šimtų kilometrų nuo Helsinkio sniego ir šalčio jau netrūksta“, – pasakojo keliautojas.

Šioje išvykoje Karolis testavo ne tik savo techniką, bet ir naujausias padangas bei aprangą. Pagrindinis dėmesys buvo skirtas „CFMOTO 450MT“ – naujam, lengvesniam „Adventure“ tipo motociklo modeliui. „Ant sniego šis motociklas elgiasi labai gerai. Jo 450 kubinių centimetrų dviejų cilindrų variklis pakankamai galingas, o svarbiausia – motociklas lengvas. Ar jis taps mano artėjančios kelionės pasirinkimu, dar pamatysime,“ – teigė Karolis.

REKLAMA
REKLAMA

Žiemos sąlygomis itin svarbios yra dygliuotos padangos. Suomijoje, kur padangų dygliavimo technologijos yra tarp pažangiausių Europoje, Karolis susitiko su ekspertais ir testavo jų naujausius produktus. „Dygliuotų padangų technologijos tobulėja nuolat. Šį kartą išbandžiau naują dyglių išdėstymo raštą – jis, atrodo, tikrai pasiteisina. Svarbu pasirinkti kompleksinį sprendimą, nes per kelionę tenka susidurti su įvairiomis dangomis ir oro sąlygomis,“ – dalijosi patirtimi keliautojas.

REKLAMA

Kitas svarbus pasiruošimo aspektas – kūno ir imuniteto stiprinimas. Karolis praktikuoja maudynes šaltame vandenyje, o Suomijoje nepraleido progos įlysti į eketę kartu su vietiniais. „Toks grūdinimasis labai svarbus, tačiau ne mažiau svarbi ir tinkama mityba, fizinis aktyvumas bei maisto papildai. Žiemos kelionėms visuomet naudoju vitaminų kompleksą, kuris padeda palaikyti imuninės sistemos veiklą,“ – pasakojo keliautojas.

REKLAMA
REKLAMA

Apranga taip pat vaidina svarbų vaidmenį. Suomijoje Karolis išbandė naujus drabužius, skirtus atšiaurioms sąlygoms. „Žiemos kelionėse aprangos kokybė – kritiškai svarbi. Trumpai išvažiuoti šaltu oru gali bet kas, tačiau kai ant motociklo tenka praleisti po 8–10 valandų per dieną, pradedi vertinti kiekvieną drabužio detalę,“ – pridūrė jis.

Nors naujosios kelionės maršrutas dar slepiamas po paslapties šydu, Karolis užsimena, kad ji tikrai nebus trumpesnė nei tūkstantis kilometrų. „Sausio mėnesį laukia dar vieni testai Lietuvoje – tikiuosi, kad kartu su motociklu iš Suomijos pavyks parsivežti ir šiek tiek sniego. O dabar visas dėmesys į artėjantį Dakarą. Linkiu sėkmės ten dalyvaujantiems lietuviams ir jų komandai. Kiekvienam gi savas Dakaras!“

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų