Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kam tos nesąmonės išvis reikia, jei viena auto baterkei pagaminti reikia perdirbti apie 250 TONŲ rūdos, ir perdirbimo metu palikti tonas toksiškos rūgšties, plius CO2? CO2 palyginus yra tik gėlytės.
O dabar žiemą, tai ne bareiko-mobilis tarnauja žmogui, o žmogus baterijai. Iš ryto šalta, reikia jį visą šildyti iš šiluminės elektrinės, ne iš saulės gi. Nuvažiuoja trečdalį to, kas deklaruota, velkantis paskui sunkvežimį. Mokesčių pinigų taškymas be jokios perspektyvos.
Dar suprasčiau vandenilis būtų, tai galima prisipildyti per kelias minutes ir važiuot kaip ir su kitu kuru. O baterkes su prailgintuvu krauti, tai durnystė, kaip ir el. paspirtukų krovimas bute, kol visas butas sudega.
O dabar žiemą, tai ne bareiko-mobilis tarnauja žmogui, o žmogus baterijai. Iš ryto šalta, reikia jį visą šildyti iš šiluminės elektrinės, ne iš saulės gi. Nuvažiuoja trečdalį to, kas deklaruota, velkantis paskui sunkvežimį. Mokesčių pinigų taškymas be jokios perspektyvos.
Dar suprasčiau vandenilis būtų, tai galima prisipildyti per kelias minutes ir važiuot kaip ir su kitu kuru. O baterkes su prailgintuvu krauti, tai durnystė, kaip ir el. paspirtukų krovimas bute, kol visas butas sudega.
REKLAMA
REKLAMA
„Metų automobilio 2025“ elektromobilių testas: paskelbė kuriems modeliams sekėsi praščiausiai