• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Formulės 1 komandos sutartinai tvirtina, jog siekiant išgauti maksimalų bolidų efektyvumą, trasoje važiuojančios mašinos privalo turėti labai, labai žemą kėbulo prošvaisą, o pakaba turi būti be galo standi. 

Formulės 1 komandos sutartinai tvirtina, jog siekiant išgauti maksimalų bolidų efektyvumą, trasoje važiuojančios mašinos privalo turėti labai, labai žemą kėbulo prošvaisą, o pakaba turi būti be galo standi. 

REKLAMA

Teoriškai, tokia bolidų koncepcija padeda greičiau įveikti trasą, tačiau žvelgiant iš vairuotojų perspektyvos, tokios standžios ir kietos mašinos gali būti nepatogios. Komforto trūkumas yra toks didelis, jog kai kurios Formulės 1 žvaigždės nuolatos skųsdavosi sakydami, jog požiūris šioje srityje turėtų keistis. 

Kuomet tarptautinė automobilių sporto federacija (FIA) pradėjo rengti naujas Formulės 1 čempionato taisykles, „McLaren“ pilotas Lando Norrisas buvo vienas iš tų, kuris agitavo už komfortiškesnių bolidų sukūrimą. 

Žiniasklaidos atstovų paklaustas ar Formulės 1 komandos turėtų skirti daugiau dėmesio vairuotojų komfortui ir ar senesni bolidai buvo patogesni, į abudu klausimus sportininkas atsakė teigiamai. 

REKLAMA
REKLAMA

„Tikrai galėtume atrasti žmonių, kurie mano, jog dabartinė situacija nėra tokia bloga ir kad prieš daugelį metų situacija buvo žymiai blogesnė, bet aš manau, jog laikai pasikeitė“, – sakė L. Norrisas. 

REKLAMA

„Mes kartais skundžiamės be reikalo, bet dėl tam tikriems dalykams yra labai geros priežastys. Manau, kad tikrai yra sričių, kuriose galime tobulėti“, – tęsė sportininkas. 

Britas tvirtina, jog komandos nėra įpareigotos rūpintis sportininkų komfortu, nes jų darbas – gaminti kuo greitesnius automobilius. Vietoje to, lenktynininkas mano, jog už tai turėtų būti atsakinga tarptautinė automobilių sporto federacija. 

REKLAMA
REKLAMA

„Mums tenka važiuoti su itin žemais, standžiais automobiliais ir visi šie dalykai turi pasekmių. Po kiekvienų lenktynių aš jaučiu jų padarinius ir turiu daug ties tuo dirbti. Tai atima labai daug jėgų“, – pridūrė jis. 

L. Norriso komandos draugas Oscaras Piastri pritaria, jog dėl vairuotojų komforto galima padaryti daugiau.

„Metų pradžioje vairavau 2022 m. sezonui paruoštą bolidą. Palyginus, mes tikrai žengėme tvirtą žingsnį į priekį, tačiau automobilis nėra toks patogus kaip senosios kartos bolidai“, – sakė jis. 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų