• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nepriklausomas automobilių gamintojas – pakankamai retas reiškinys šiame pasaulyje, kuriame praktiškai visi automobilių koncernai sėda prie derybų stalo ir ieško būdų kaip bendromis jėgomis pasiruošti artėjančiai revoliucijai.
„Mazda“, savo ruožtu, didžiąją dalį iššūkių ruošiasi įveikti viena. Be to, „Mazda“ yra vienintelis automobilių gamintojas, kuris vis dar tiki šviesia vidaus degimo variklio ateitimi. Nors gamintojas puikiai žino, jog elektromobiliai ir hibridinę pavarą turinčios mašinos privalo riedėti nuo konvejerio linijos, tačiau kompanijos ateityje pagrindinį vaidmenį atliks ir vidaus degimą turintys, ir į vairavimo malonumą orientuoti automobiliai. Muzika mūsų ausims!

Nepriklausomas automobilių gamintojas – pakankamai retas reiškinys šiame pasaulyje, kuriame praktiškai visi automobilių koncernai sėda prie derybų stalo ir ieško būdų kaip bendromis jėgomis pasiruošti artėjančiai revoliucijai.
„Mazda“, savo ruožtu, didžiąją dalį iššūkių ruošiasi įveikti viena. Be to, „Mazda“ yra vienintelis automobilių gamintojas, kuris vis dar tiki šviesia vidaus degimo variklio ateitimi. Nors gamintojas puikiai žino, jog elektromobiliai ir hibridinę pavarą turinčios mašinos privalo riedėti nuo konvejerio linijos, tačiau kompanijos ateityje pagrindinį vaidmenį atliks ir vidaus degimą turintys, ir į vairavimo malonumą orientuoti automobiliai. Muzika mūsų ausims!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos Mazda 3


DIZAINAS


Verdiktas 4
„Alfa Romeo“ yra vienas iš tų gamintojų, kuris turi polinkį koncepcinius automobilius išsiųsti į serijinę gamybą su minimaliais pokyčiais. Dabar, panašu, šia puikia praktika pradėjo naudotis ir „Mazda“, kuri praėjusiais metais pademonstravusi „Mazda Kai“ koncepciją teigė, jog masinei gamybai paruoštas hečbekas bus labai į ją panašus. Ir jie nemelavo.
Naujoji trečiukė iš tiesų atrodo beveik taip pat kaip ir „Kai“, dėl kurios automobilių gerbėjai ėjo iš proto. Švelnios, pernelyg daug aštrių kampų ir linijų neturinčios kėbulo formos suformavo neįprasto, šiem laikams, automobilio siluetą, o tai – didžiulis privalumas tiems, kas nenori vairuoti pilkos degtukų dėžutės.

REKLAMA

Naujos kartos Mazda 3


Pirmą kartą pažvelgę į automobilį – nustebsite, pradėsite jį valgyti akimis. Bet vėliau atkreipsite dėmesį ir į kitas, smulkesnes detales. Kaip, pavyzdžiui, neįprastai storą ir nuožulnų galinį statramstį, siaurus priekinius žibintus, sugebančius suformuoti agresyviai nusiteikusį „Mazda 3“ veidą arba šiek tiek neįprastai atrodančias, galiniuose žibintuose sumontuotas, posūkių ir atbulinės eigos LED lemputės. Sprendimas, kuris, mūsų nuomone, subjauroja bendrą, iki smulkmenų išbaigtą visumą.




































Vertinimo kriterijus Mazda 3 2.0 Luxury AT
Išskirtinumo faktorius 9 balai
Interjero dizainas 8 balai
Eksterjero dizainas 9 balai
Ilgis (mm) 4460
Plotis (mm) 1795
Aukštis (mm) 1435
Ratų bazės ilgis (mm) 2725

REKLAMA
REKLAMA


Naujos kartos Mazda 3


INTERJERAS


Verdiktas 4
Panaši vizualinė evoliucija ir automobilio interjere. Jeigu esate turėję bent kokios patirties su ankstesniais „Mazda“ modeliais, net neabejojame, jog turite savo nuomonę apie šios markės interjerų sudėtį, kuri, būkime atviri, nebuvo pati geriausia. Vidutiniška – taip, tikrai, bet buvo pernelyg stipriai nutolusi nuo Europos geriausiųjų. Vis dėlto, pastaraisiais metais situacija pradėjo keistis į teigiamą pusę.
„Mazda“ vadovai ne vieną kartą yra sakę, jog ruošiasi pasiūlyti aukštesnės klasės automobiliams būdingas savybes už vidutinės klasės automobilio kainą, ir štai šios filosofijos atspindys puikiai matyti naujoje „Mazda 3“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos Mazda 3


Jeigu mėgstate liesti automobilio interjere esančius paviršius – turime Jums gerų žinių. Didžioji dalis detalių padengta oda, surinkimo kokybė nenusileidžia „Audi A3“ ir gerokai lenkia „Honda Civic“, „Toyota Corolla“ ar „Seat Leon“. Ir tai tik pradžia.
Didžiausią įspūdį palieka sėdynės, kurių konstrukcija, panašu, buvo pasiskolinta iš „Mazda MX-5“. Reguliavimo galimybių netrūksta, šoninis prilaikymas – stebėtinai geras ir bendrai – automobilio priekyje sėdinčiam vairuotojui ir keleiviui neturėtų trūkti erdvės.

REKLAMA

Naujos kartos Mazda 3


Situacija šiek tiek prastesnė gale sėdintiems keleiviams. Jeigu esate ne aukštesnis negu 1,8 metro individas, greičiausiai nesurasite prie ko prikibti, tačiau aukštesni ir stambesni keleiviai ant galinės „Mazda 3“ sėdynės jausis nepatogiai ir nuolatos prašys sustoti artimiausioje degalinėje.
Erdvės trūkumą pastebėsite ir dar vienoje srityje – atidarius bagažinės dangtį. Mat naujoji „Mazda 3“ pasiūlys 358 litrų talpos bagažinę, o tai – nėra pats idealiausias rodiklis, nes „Kia Ceed“ siūlo 395 litrų talpos bagažinės skyrių, „Golfas“ – 380 litrų, o „Focus“ – 375 litrų. Padėtį gelbėja patogi bagažinės pakrovimo anga bei galimybė į krovinių skyrių sutalpinti net ir platesnius daiktus, ypač kai nuleidžiate galines sėdynes. Tuomet bagažinės tūris išauga iki 1026 litrų. Nei per daug, nei per mažai.

REKLAMA

Naujos kartos Mazda 3


Ir žinoma, nereikėtų užmiršti multimedijos sistemos, kuri šiais laikais daugeliui svarbesnė už priekyje tūnantį variklį. Ir vėl, „Mazda“ rodo, jog nori plaukti prieš srovę. Šiuolaikinių, plačios įstrižainės ekranų laikais, „Mazdoje“ esantis ekranėlis stebėtinai nedidelis, bet ne per mažas. Kaip ir anksčiau, naują operacinę sistemą turinčią multimediją valdysite šalia pavarų perjungimo svirties esančiais „iDrive“ primenančiais įrankiais – keletą paskirčių turinčiu ratuko formos jungikliu. Vis dėlto, jeigu reikėtų išskirti vieną savybę, mes paminėtume mažą, bet labai malonią smulkmeną – vaizdo kameras, priekinę ir galinę, kurios veikia ne tik važiuojant atbulomis, bet ir pradedant judėti į priekį.
















































Vertinimo kriterijus Mazda 3 2.0 Luxury AT
Interjero erdvė 7
Interjero apdailos medžiagos 9
Surinkimo kokybė 8
Ergonomika 9
Matomumas 7
Prietaisų skydelio informatyvumas 9
Daiktas skirtų dėtuvių kiekis ir jų funkcionalumas 7
Multimedijos sistema 8
Technologijų ir pagalbinių sistemų veikimas 9
Bagažinės tūris (l)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DINAMIKA


Verdiktas 3
Bent jau kol kas – tai yra „Mazda 3“ Achilo kulnas. Ypač,  jeigu esate pratę prie turbininių motorų, kurie didžiausią sukimo momentą išvysto gerokai žemesniame sūkių diapazone ir siūlo „pykšt-pokšt tau į sėdimąją“ tipo akceleraciją vietoje „Mazdos“ siūlomo – „Aaaaaaaaaaaš neeeeeeeeeee-truuuuuuuuuuuu-kuuuuuuus įsibėgėsiu“ stiliaus pagreitėjimo.
Tik dabar, tą pačią akimirką suspragsėkite pirštais ir sugrįžkite į realų pasaulį. Taip, milijonas arklio galių ir triukšmingas išmetimo sistemos riaumojimas visuomet apsuka galvą, bet realiame pasaulyje, kur dominuoja eksploatacijos kaštai, išlaidos kurui ir draudimui, puikiai suprantame „Mazda“ specialistų požiūrį. Vietoj perteklinės gaunate optimalią dinamikos dozę, kurios užteks 9 iš 10 realiame gyvenime pasitaikančių situacijų.

REKLAMA

Naujos kartos Mazda 3


Kaip gerą pavyzdį, paimkime septintos kartos „Volkswagen Golf“ su itin populiariu 1.4 litro, keturių cilindrų turbininiu motoru ir „DSG“ pavarų dėže. Vien dėl nuostabaus „DSG“ pavarų dėžės algoritmo 1.4 litro agregatas yra maždaug 1-1,5 sekundės greitesnis už „Mazda 3“, kai ateina metas didinti greitį. Vis dėlto, „Mazda 3“ turi kitą pranašumą – tolygumą. Kai ateina momentas didinti automobilio greitį, nuspaudžiate akceleratorių ir – jokio delsimo, tiesiog bandymas iš visų jėgų išpildyti vairuotojo įgeidžius, ir tai, mūsų nuomone, teikia didesnį malonumą, ypač važiuojant mieste, kur automobilio greitis nuolatos kinta nuo 20 iki 60-70 km/val.
Apskritai, atmosferinis variklis reikalauja keleto akimirkų, norint jį perprasti, sužinoti, kokį greitį jis mėgsta ir kokiais sūkiais jam reikia dirbti, jog patenkintų kiekvieno vairuotojo poreikius. Tai padarius, tyliai murkiantis vidaus degimo agregatas tampa pakankami žvitriu ir džiuginančiu varikliu.

REKLAMA

Naujos kartos Mazda 3


Dar vienas, ryškus „Mazda 3“ agregato pranašumas – efektyvumas. Matote, nuo šiol atnaujintas keturių cilindrų motoras poruojamas su „Mild Hybrid“ sistema, kuri turi papildomą akumuliatorių, suteikiantį energijos pagrindiniam generatoriui. Ji taip pat padeda sklandžiau įsibėgėti, sustoti ir netgi riedėti nuokalne. Naujoji jėgainė taip pat turi dar vieną mielą privalumą – cilindrų išjungimo funkciją. Priklausomai nuo Jūsų važiavimo manieros ir akceleratoriaus padėties, variklis gali naudoti visus keturis, išjungti du arba visus keturis cilindrus. Ši magiška funkcija turi milžinišką įtaką išlaidoms benzinui. Mes, skirtingais režimais, skirtingose aplinkose, pilną baką išvažinėjome nuriedėjus 700 kilometrų, o tai – beveik dyzeliams prilygstantis rodiklis.
Automobilio dinamika taip pat besirūpinanti automatinė pavarų dėžė didelių siurprizų mums nepateikė. Tai – šiek tiek senamadiškos konstrukcijos automatinė transmisija, kuri puikiai veikia, kai paliekate ją ramybėje ir nebandote jos badyti su medžio šakele su mintimi – „Nagi, daryk ką nors“. Įsijautus į lenktynininko vaidmenį, ji šiek tiek gadina vairavimo patirtį, bet prisiminkite, jog tai – „Mazda 3“ modelių gamos hierachijos apačioje tūnantis modelis, kuriame sumontuota pavarų dėžė ir jai skirtas algoritmas turi rūpintis statistinių vairuotojų poreikiais, o jie greičiausiai „Sport“ režimą ar prie vairo esančias menteles panaudos tik vieną kartą gyvenime.




























Vertinimo kriterijus Mazda 3 2.0 Luxury AT
0 - 100 km/val. (gamintojo/mūsų užfiksuotas laikas) 10,8 sekundės / 10,4 sekundės
60 - 100 km/val. 5,9 sekundės
80 - 120 km/val. 7,5 sekundės
Degalų sąnaudos testo metu (mieste/užmiestyje/greitkelyje) 7,2 litro / 5,5 litro / 6,7 litro
Su pilnu baku nuvažiuosite ~ 700 kilometrų

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

VALDYMAS


Verdiktas 4.5
95 procentai visų šios klasės atstovų keliu rieda užmirštamai. Švelniai tariant. Jūs sėdite už vairo, jį laikote ir karts nuo karto pasukiojate, spaudote pedalus ir jaučiatės, jog valdote automobilį, bet daugiau – nieko. Tiesiog važiuojate ir tiek. Nusigaunate iki reikiamo taško, užrakinate mašiną ir einate savo reikalais. Tuo tarpu keletas kompaktinės klasės žaidėjų turi tam tikrų savybių, kurios teikia vairavimo malonumą.
Pavyzdžiui, „Volkswagen Golf“ ar „Peugeot 308“ demonstruoja puikų komforto ir kruopelytės smagumo balansą. „Ford Focus“ džiugina geriausiomis valdymo savybėmis ir džiaugsmingų pojūčių ekstraktu. Absoliučios priešingybės „Hyundai i30“ ar „Opel Astra“. Tad į kurią kategoriją reikėtų pastatyti „Mazda 3“?

REKLAMA

Naujos kartos Mazda 3


Vienu ypu nuvažiavus kelis šimtus kilometrų, skirtingais Lietuvos keliais, paaiškėjo viena – „Mazda 3“ turime priskirti prie mažesnės, bet gerokai įdomesnės kompaktinės klasės atstovų grupės. Kodėl? Nes „Mazda“ leidžia automobiliu mėgauti visur: mieste, užmiestyje, greitkelyje, ir tada supranti, jog pasaulyje dar yra gamintojų, kurie paprastiems žmonėms kuria smagius automobilius. Užbaigę savo dienos kelionę, supratome, jog tai vienas iš tų retų atvejų, kai kompaktinės klasės hečbekas gali teikti ne ką mažiau vairavimo malonumo ir emocijų negu analogiškas kabrioletas ar netgi grynakraujis hot hatchas. Ir mes tikrai neperspaudžiame.
Prie pakankamai ryškių pokyčių prisidėjo gerokai standesnė struktūra, ilgesnė ratų bazė bei platesnė priekinė ir galinė tarpvėžė. Be to, mūsų nuostabai, gamintoja nusprendė atsisakyti daugiasvirtės galinės pakabos konfigūracijos ir vietoj jos sumontuoti torsioninę pakabą, kurioje dominuoja dvi išilginės svirtys, privirintos prie sijos ir kėbulo didelėmis elastinėmis jungtimis. Skambūs žodžiai, kurie neturi absoliučiai jokios įtakos 99 procentams pirkėjų. Tuo tarpu mes norime pasakyti – drąsus sprendimas, bet Jūs net neįsivaizduojate kaip naujoji pakabos konfigūracija ir kiti anksčiau paminėti „Mazda“ atlikti pakeitimai transformavo vairavimo patirtį.

REKLAMA

Naujos kartos Mazda 3


Grublėti, duobėti, dešimtmetį neprižiūrėti keliai „Mazda“ pakabos nejaudina, net ir dėvint 18 colių skersmens ratlankius. Išvažiavę į greitkelį buvome nustebinti japoniškiems automobiliams nebūdinga tyla, net ir važiuojant didžiausiu greitkeliuose leistinu greičiu. Iš tiesų, garso izoliacija pasirodė geresnė už 99 procentus kompaktinės klasės automobilius, nusileidžianti galbūt tik „Volkswagen Golf“.
Ne ką mažiau nei kasdienio eismo srauto varginamos kelių arterijos „Mazdai“ patinka nuo civilizacijos nutolę, kalnuoti, vingiuoti, medžiais apsupti keliai, kurie įprastai yra ideali teritorija tokiems automobiliams kaip „Volkswagen Golf GTI“, „Subaru BRZ“ ar „Porsche Cayman“. Juose ši nedidelė raudona vyšnaitė dar kartą sugebėjo pranokti mūsų lūkesčius, nes į kiekvieną posūkį trečiukė įvažiuoja taip, lyg po padangomis būtų bėgiai, kėbulas staigiuose posūkiuose pasvyra tik minimaliai, ir, nors, vairuotojui siunčiami signalai per vairą nėra idealūs (tokie jau tie modernūs automobiliai), vairo mechanizmas leidžia tiksliai keisti važiavimo trajektoriją ir visapusiškai pasitikėti „Mazda“ inžinierių sutvertu hečbeku.

REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos Mazda 3


Iš tiesų, japoniškos trečiukės elgesys patiks ne visiems. Tiems, kuriems vairavimas yra kasdienė pareiga veikiau nei laisvalaikio malonumas, automobilis gali pasirodyti netgi pernelyg manieringas: „Kodėl jis taip jautriai reaguoja į vairo judesius? Kodėl stabdžiai tokie galingi? Kodėl jis man neleidžia krapštyti nosies?“ Vis dėlto, visiems kitiems „Mazda“ labai greitai taps absoliučiu favoritu.




























Vertinimo kriterijus Mazda 3 2.0 Luxury AT
Pakabos suteikiamas komfortas 8 balai
Stabilumas posūkiuose ir važiuojant didesniu greičiu 9 balai
Manevringumas 8 balai
Stabdžių sistemos efektyvumas 8 balai
Triukšmo lygis 9 balai


EKSPLOATACIJA


Verdiktas 4
Naujos kartos „Mazda 3“ bendrame kompaktinės klasės automobilių kontekste atrodo kaip pakankamai brangus pirkinys, bet tik iki to momento, kai pradedi analizuoti ką gauni už atitinkamą sumą.
Pavyzdžiui, pigiausias, bazinis, plikas it tilvikas „Mazda 3“ modelis iškart pasiūlys lengvojo lydinio ratlankius, elektra valdomus ir šildomus veidrodėlius, dviejų zonų klimato kontrolę, adaptyvią greičio palaikymo sistemą, automatinę automobilio sustabdymo sistemą, aklosios zonos stebėjimo sistemą, ženklų atpažinimo sistemą, eismo juostos palaikymo sistemą, galinius parkavimo jutiklius, projekcinį ekraną, 8 garsiakalbius turinčią garso sistemą. Aha, ir visa tai – pigiausiame modelyje. Nepagailėjus papildomų 1400 eurų, Jūsų automobilyje atsiras beraktė automobilio atrakinimo ir užvedimo sistema, automatiškai tamsėjantis galinio vaizdo veidrodėlis, priekiniai parkavimo jutikliai ir galinio vaizdo kamera.
Analogiški „Kia Ceed“, „Seat Leon“ ar „Volkswagen Golf“ šiuos privalumus taip pat leidžia įsigyti, bet už tam tikrą kainą, kuri išsipučia iki neregėtų aukštumų. Štai, analogiškos galios „Kia Ceed“ su panašia įrangos komplektacija, kaip mūsų bandytoji „Mazda 3“, kainuotų beveik 29 000 eurų.




































Vertinimo kriterijus  Mazda 3 2.0 „Luxury“ AT
Pigiausio modelio kaina 21 590 eurų
Bandyto modelio kaina 27 990 eurų
Papildomos įrangos pasirinkimas ir kaina 10 balų
Standartinė garantija 3 metų / 100 000 kilometrų
Numatoma išliekamoji vertė po 5 metų ~ 38% nuo automobilio įsigijimo kainos
Išlaidos planiniams aptarnavimams 100 000 kilometrų  ~ 980 eurų
Atstovybių tinklas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje

REKLAMA


Naujos kartos Mazda 3


„Mazda“ logotipu paženklinti modeliai dažnai išblėsdavo iš daugelio vairuotojų atminties – nekalbant apie „MX-5“, bet tai – nišinis modelis, formuojantis gamintojo įvaizdį, o ne kraunantis turtus. Būtent tokie modeliai kaip „Mazda 3“ padeda gamintojui išlikti nepriklausomam. Gera žinia ta, jog „Mazda“ šį kartą pranoko ne tik save, bet privers raudonuoti net ir kitus gamintojus.
Verdiktas 4.5
„Tiesiai į dešimtuką“, – štai ką norisi pasakyti išbandžius pirmąjį, naujos kartos „Mazda“ šeimos narį. Lengvesnis, modernesnis ir svarbiausia – sukurtas tam, jog kiekvienas pajustų vairavimo malonumą. Visapusiškai elementarus prietaisų valdymas, pavydėtina vairuotojo pozicija ir svarbiausia – šauni pakabos konfigūracija leidžia automobilius mėgautis įvairiose, skirtingose, ne visuomet itin sportiškose situacijose. Mieste, užmiestyje, greitkelyje – visose įmanomose situacijose „Mazda 3“ pakaba ir automobilio valdymui skirti instrumentai veikia fenomenaliai. Ilgos kelionės – vienas malonumas, žvitrus ir šiek tiek nurautas pasivažinėjimas užmiestyje kelia džiugesį, o mieste – jautiesi kaip žuvis vandenyje.

Naujos kartos Mazda 3


Taip, naujoji „Mazda 3“ patiks ne visiems. Vieni skųsis dinamikos stygiumi, kiti – erdvės trūkumu ar nereikšmingais mažmožiais. Šį kartą „Mazda“ orientuojasi į konkrečią auditoriją, kuriai rūpi, jog automobilis teiktų geras emocijas, o jo važiavimo savybės teiktų malonumą. Taip, tai eilinis kompaktiškas hečbekas, bet kas sakė, jog jis turi būti nuobodus? Didelė dalis rinkoje esančių analogų tokie ir yra, o norint iš jų išspausti bent žiupsnį džiaugsmo, iškart reikia dairytis į „aš tuoj prikelsiu kaimynus ir suvartosiu 50 litrų benzino per keletą akimirkų“ versijas, kurios, deja, nėra visiems įkandamos.
Jeigu anksčiau „Mazda 3“ buvo laikomas stipriu vidutinioku, dabar itin milžiniškoje kompaktiškų hečbekų žaidimų aikštelėje japoniška trečiukė yra tarp penkių geriausių šios klasės atstovų, kartu su „Volkswagen Golf“, „Ford Focus“, „Seat Leon“ ir „Kia Ceed“. Kad ir kaip keistai tai skambėtų, tačiau visiems įkandamų ir GTI ar kitomis sportiškomis raidėmis nepaženklintų hečbekų gretose, būtent „Mazda“ teikia daugiausiai gerų emocijų, nepriversdamas dėl gausios papildomos įrangos paaukoti rankos ar kojos.

MUMS PATIKO



  • Agresyvus, išraiškingas eksterjero dizainas

  • Pavydėtinai gera ergonomika

  • Puiki vairuotojo pozicija

  • Fenomenalus pakabos balansas tarp sportiškumo ir komforto

  • E klasės „Mercedes Benz“ prilygstanti garso izoliacija (rimtai)

  • „Bose“ garso sistema niekuo nenusileidžia „Volvo“ automobiliuose esančiai „Bowers & Wilkins“.

  • Net ir pigiausi modeliai turi privalumus, kurie kituose modeliuose atsiranda tik už papildomą sumą

  • Sumanių sprendimų gausa

  • Naujos kartos multimedijos sistema – absoliučiai elementari ir lengva naudoti. Po analogiškų „Volkswagen“ ar „Ford“ analogų jautiesi, jog joje netgi trūksta funkcijų, kuriomis niekada nesinaudoji


MUMS NEPATIKO



  • Dinamiškai nusiteikusius vairuotojus nuvils 122 AG išvystantis benzininis variklis. Jiems bus skirtas 180 AG turėsiantis „Skyactiv-X“ agregatas

  • Erdvė ant galinių sėdynių verta kritikos. Kojoms ir pečiams vietos užteks, bet nuožulni stogo linija neleis pilnai išsitiesti

  • Galinis matomumas nėra pats geriausias

  • Kam šiame automobilyje reikalingas „Sport“ režimas?

  • Nėra galimybės užsisakyti šviesios spalvos interjero. Visi „Mazda 3“ hečbekai turės tik juodos spalvos atspalvius

  • Pradinė kaina gali kai kuriuos atbaidyti

  • Garantija galėtų būti ilgesnė

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų