• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo pat devinto dešimtmečio pabaigos Toyota koncernui priklausantis automobilių gamintojas Lexus stengėsi į savo pusę pavergti ištikimiausius Audi, BMW ir Mercedes Benz savininkus. Tačiau daugiau kaip 15 metų šio gamintojo vizitinė kortelė buvo aukščiausio lygio surinkimo kokybė ir patikimiausi pasaulyje agregatai. Bet viskas apsivertė aukštyn kojom, kai pasaulis išbandė hibridines jėgaines.
Kai 1997 metais Toyota pristatė pirmąjį automobilį su hibridine jėgaine, aukštesnėje lygoje žaidžianti Lexus nenorėjo skubėti ir tolimesnį „HSD“ (Hybrid Synergy Drive) sistemos progresą stebėjo iš šono. Hibridinės jėgainės tobulėjo, o Lexus kompanijos vadovų noras aprūpinti visus savo modelius tokio tipo „varikliais“ tik didėjo.
Reikėjo sulaukti net 2005 metų, kol Lexus inžinieriai pasiryžo keletą metų intensyviai testuotą sistemą sumontuoti į bendro naudojimo keliams skirtą mašiną. Bandomuoju triušiu tapo dar 2003 metais pristatytas antros kartos Lexus RX visureigis, kuris yra labai populiarus ne tik Japonijoje, bet ir Jungtinėse Amerikos Valstijose bei Europoje.
Praėjus devyneriems metams nuo pirmojo kompanijos hibridinio modelio debiuto dabar tokio tipo jėgaines turi visi Lexus modeliai. Pradedant kompaktišku hečbeku ir baigiant prabangiais sedanais.
lexusct200h
dizainas
Lexus markės mašinos visada buvo asocijuojamos su prabangiais sedanais arba visureigiais, tačiau ar hečbekai galėdavo būti Lexus vizitinė kortelė? Juk tai pigiausias kompanijos modelis, kurio pagalba pavyktų supažindinti su kitais gamintojo produktais. Panašios taktikos laikosi ir kiti „Premium“ segmento gamintojai. Pigesni ir mažesni modeliai padeda ką tik prasimušusiems pirkėjams paragauti prabangių automobilių skonio ir iš dalies leidžia gamintojui užmauti apynasrį. Atlikti tyrimai parodė, kad net 88 procentai pirkėjų pirmą kartą įsigiję Audi, BMW, Jaguar, Lexus ir Mercedes Benz, rinkdamiesi naują mašiną, net nežiūri į kitos markės pasiūlymus ir tiesiu taikymu eina ten, kur kadaise pirmą kartą nusipirko „Premium“ segmento atstovą. Prabangių automobilių gamintojai puikiai tą supranta ir stengiasi tai išnaudoti.
Prieš aštuoneris metus prasidėjęs „Entry-Level“ modelis turėjo pasižymėti nepriekaištinga surinkimo kokybe, aukščiausio lygio komfortu ir, kas be ko, hibridine jėgaine. Kaip pasakė, taip padarė.
2010 metais Niujorko automobilių parodoje Lexus pademonstravo pirmąjį hečbeką kompanijos istorijoje. Ant Toyota Prius platformos sukurtas automobilis buvo trumpesnis už 1 serijos BMW, siauresnis už Audi A3 ir žemesnis negu A klasės Mercedes Benz. Trumpai tariant, naujasis Lexus hečbekas buvo mažiausias automobilis savo klasėje.
Tačiau mažiausiojo titulas šiam automobiliui nesutrukdė tapti antru pagal populiarumą Lexus modeliu. Nuo 2011 iki 2014 metų pradžios Lexus visame pasaulyje pardavė beveik 160 tūkst. šio hečbeko vienetų. Jis populiarumu nusileidžia tik prabangiems RX serijos visureigiams, kurie nuo pat savo pasirodymo rinkoje buvo mylimi Europoje, Japonijoje ir ypač Jungtinėse Amerikos Valstijose.

Nuo pat devinto dešimtmečio pabaigos Toyota koncernui priklausantis automobilių gamintojas Lexus stengėsi į savo pusę pavergti ištikimiausius Audi, BMW ir Mercedes Benz savininkus. Tačiau daugiau kaip 15 metų šio gamintojo vizitinė kortelė buvo aukščiausio lygio surinkimo kokybė ir patikimiausi pasaulyje agregatai. Bet viskas apsivertė aukštyn kojom, kai pasaulis išbandė hibridines jėgaines.
Kai 1997 metais Toyota pristatė pirmąjį automobilį su hibridine jėgaine, aukštesnėje lygoje žaidžianti Lexus nenorėjo skubėti ir tolimesnį „HSD“ (Hybrid Synergy Drive) sistemos progresą stebėjo iš šono. Hibridinės jėgainės tobulėjo, o Lexus kompanijos vadovų noras aprūpinti visus savo modelius tokio tipo „varikliais“ tik didėjo.
Reikėjo sulaukti net 2005 metų, kol Lexus inžinieriai pasiryžo keletą metų intensyviai testuotą sistemą sumontuoti į bendro naudojimo keliams skirtą mašiną. Bandomuoju triušiu tapo dar 2003 metais pristatytas antros kartos Lexus RX visureigis, kuris yra labai populiarus ne tik Japonijoje, bet ir Jungtinėse Amerikos Valstijose bei Europoje.
Praėjus devyneriems metams nuo pirmojo kompanijos hibridinio modelio debiuto dabar tokio tipo jėgaines turi visi Lexus modeliai. Pradedant kompaktišku hečbeku ir baigiant prabangiais sedanais.
lexusct200h
dizainas
Lexus markės mašinos visada buvo asocijuojamos su prabangiais sedanais arba visureigiais, tačiau ar hečbekai galėdavo būti Lexus vizitinė kortelė? Juk tai pigiausias kompanijos modelis, kurio pagalba pavyktų supažindinti su kitais gamintojo produktais. Panašios taktikos laikosi ir kiti „Premium“ segmento gamintojai. Pigesni ir mažesni modeliai padeda ką tik prasimušusiems pirkėjams paragauti prabangių automobilių skonio ir iš dalies leidžia gamintojui užmauti apynasrį. Atlikti tyrimai parodė, kad net 88 procentai pirkėjų pirmą kartą įsigiję Audi, BMW, Jaguar, Lexus ir Mercedes Benz, rinkdamiesi naują mašiną, net nežiūri į kitos markės pasiūlymus ir tiesiu taikymu eina ten, kur kadaise pirmą kartą nusipirko „Premium“ segmento atstovą. Prabangių automobilių gamintojai puikiai tą supranta ir stengiasi tai išnaudoti.
Prieš aštuoneris metus prasidėjęs „Entry-Level“ modelis turėjo pasižymėti nepriekaištinga surinkimo kokybe, aukščiausio lygio komfortu ir, kas be ko, hibridine jėgaine. Kaip pasakė, taip padarė.
2010 metais Niujorko automobilių parodoje Lexus pademonstravo pirmąjį hečbeką kompanijos istorijoje. Ant Toyota Prius platformos sukurtas automobilis buvo trumpesnis už 1 serijos BMW, siauresnis už Audi A3 ir žemesnis negu A klasės Mercedes Benz. Trumpai tariant, naujasis Lexus hečbekas buvo mažiausias automobilis savo klasėje.
Tačiau mažiausiojo titulas šiam automobiliui nesutrukdė tapti antru pagal populiarumą Lexus modeliu. Nuo 2011 iki 2014 metų pradžios Lexus visame pasaulyje pardavė beveik 160 tūkst. šio hečbeko vienetų. Jis populiarumu nusileidžia tik prabangiems RX serijos visureigiams, kurie nuo pat savo pasirodymo rinkoje buvo mylimi Europoje, Japonijoje ir ypač Jungtinėse Amerikos Valstijose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


dizainas
Praėjus 3 gamybos metams, Lexus nusprendė atlikti keletą pakeitimų ir ištaisyti trukumus, kuriais skundėsi ne tik CT200h pirkėjai, bet ir viso pasaulio žurnalistai.
Kaip ir daugelis gamintojų, taip ir Lexus atnaujinimo procesą pradėjo nuo įvairių kėbulo detalių. Automobilio dizaineriai pasirūpino, kad CT200h gautų didžiules radiatoriaus groteles, naujo dizaino lengvo lydinio ratlankius ir šiek tiek pakeistus priekinius žibintus. Atvirai sakant, jeigu ne radiatoriaus grotelės, vargu ar daugelis pastebėtų skirtumą tarp seno ir atnaujinto modelio.
Norint pamatyti ir pajausti didžiuosius pokyčius, iš pradžių reikėtų atidaryti automobilio dureles ir pažvelgti į interjerą. Lexus sumontavo labiau prie rankų limpantį vairą (gerąja prasme), geresnės kokybės medžiagas, atnaujintą pramogų sistemą ir galinio vaizdo kamerą. Tačiau apie tai galite perskaityti ir automobilio brošiūroje.
Daugiausiai laiko Lexus inžinieriai praleido tobulindami įvairius pakabos komponentus, gerindami garso izoliaciją. Lexus specialistai taip pat atnaujino „E-CVT“ tipo automatinės pavarų dėžės programinę įrangą.

REKLAMA

SAMSUNG CSC


dizainas
Lexus inžinieriai, bandydami ištaisyti senojo modelio klaidas, daugiausiai dėmesio skyrė garso izoliacijai ir kėbulo standumo didinimui. Specialistai nusprendė pridėti net 20 naujų kėbulo siūlų, kurios padidintų kėbulo standumą. Inžinieriai taip pat pro langą išmetė labai kietus amortizatorius ir vietoj jų sumontavo truputėlį minkštesnius, į komfortą orientuotus amortizatorius. Lexus kompanijos atstovai teigia, kad standesnis kėbulas ir komfortui pritaikyti amortizatoriai turėtų padėti panaikinti siūbuojančios valties valdymo savybes ir padidinti komforto lygį. Tik ar šie pakeitimai padėjo išspręsti Lexus CT200h trūkumus?
Iš dalies jiems pavyko. Lexus nėra toks kietas ir keliu rieda žymiai maloniau, tačiau prieš akis išnirus posūkiui, prabangus hečbekas paliks ne pačius geriausius įspūdžius. Tai - tiesiog ne jo stichija. CT200h geriausiai jaučiasi greitkelyje ar mieste, kur nereikia atlikti staigių manevrų.
Dinamiškai automobilis tikrai negali prilygti savo konkurentams iš Vokietijos, tačiau Japonijoje pagamintas hečbekas turi žymiai geresnę izoliaciją negu visi jo konkurentai. Malonumą mėgautis tyla trukdo tik vienas triukšmadarys  - mažą pasipriešinimą turinčios padangos.

REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


dizainas
Hibridinės jėgainės - automobilių industrijos ateitis. Tik laiko klausimas, kada vidaus degimo variklio ir elektrinio motoro tandemas bus montuojamas į kiekvieną mašiną.
Pasaulyje yra labai daug nuomonių, ar hibridinės jėgainės yra pats efektyviausias būdas sumažinti išmetamųjų dujų emisijas, tačiau Lexus kompanijos inžinieriai mano, kad geresnio pasirinkimo nėra.
Pripažinsime, hibridinės jėgainės turi savų privalumų, ypač važinėjant mieste ir jo prieigose. Kiekvienas sustojimas prie šviesoforo ar riedėjimas kamštyje naudoja ne benzininio variklio, bet elektrinio motoro energiją. Puiku, tai padeda sumažinti vidutines kuro sąnaudas ir išmetamųjų dujų emisiją.
Tačiau viskas apsiverčia aukštyn kojom, kai veiksmas persikelia į greitkelį. Norėdami apsaugoti baltąsias meškas nuo išnykimo, turėsite paaukoti malonumą teikiančią dinamiką. Nors atnaujintas modelis į akceleracijas reaguoja žvaliau, norint greičiau pasiekti norimą greitį, reikia spausti akceleratorių, o stipriau spaudžiant akceleratorių pradeda dainuoti „E-CVT“ tipo pavarų dėžė.  Variklio sūkiai pakyla beveik iki maksimumo, o jūs laukiate, kada spidometre išvysite 110 ar 120 km/val. greitį. Šis procesas nėra labai malonus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


dizainas
Lexus CT200h, kaip ir 1 serijos BMW, Audi A3 ar A klasės Mercedes Benz, yra pigiausi kompanijų modeliai, tačiau tai nereiškia, kad jie yra pigūs. Išskyrus Audi A3, visi išvardinti automobiliai kainuoja nuo maždaug 80 - 90 tūkst. litų. Racionaliai mąstantis žmogus tik nusijuoks ir įsigis Opel Insignia, Volkswagen Passat ar „Lietuvos metų automobilio“ titulą laimėjusią Škoda Octavia, tačiau Lexus ir kiti „Premium“ segmente žaidžiantys gamintojai apie tokio tipo pirkėjus net negalvoja.
Prestižas, kokybė, išskirtinumas ir prabanga - būtent šių savybių reikalauja kiekvienas Lexus pirkėjas. CT200h, būdamas mažiausiu ir pigiausiu kompanijos modeliu, turi visas Lexus automobiliams būdingas savybes, tačiau vargu jis atitiks daugelio pirkėjų reikalavimus.
Jis nėra dinamiškas, jis tikrai nėra greitas automobilis ir labai trūksta tos ugnelės, kuria trykšta BMW ir Mercedes Benz analogai. ačiau Lexus su šiuo automobiliu taikosi į visiškai kitokį pirkėją - kuriam nerūpi sportiškumas ir kuris nežino kas yra riboto praslydimo diferencialas. Jis - tiesiog kitoks. Būtent toks ir yra Lexus CT200h - kitoks.
verdiktas3
lexusct200h
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų