• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

7 metų garantija, akį traukiantis dizainas, patraukli kainodara, gausi bazinė įranga - tai yra šiuolaikinių „Kia“ automobilių privalumai apie kurios garsiai kalba kiekvienas „Kia“ savininkas arba juos parduodantis vadybininkas. Tačiau iki šiol visi bandyti „Kia“ automobiliai privertė susidaryti įspūdį, jog jie vienu arba dviem žingsniais atsilieka nuo didesnių rinkos žaidėjų. Vis dėlto, šiemet atnaujintas vidutinio dydžio sedanas „Kia Optima“ yra ne tik kompanijos flagmanas Europoje, bet ir savotiška „Kia“ kompanijos progreso demonstracija.
Kadangi, tai nėra visiškai naujas, o - tiesiog atnaujintas modelis, nereikėtų tikėtis iš koto verčiančių technologijų ar neįtikėtinai ekonomiškų variklių, kurie priverstų net ir „VAG“ koncerno vadovą pasikasyti pakaušį.
2010 metais pirmą kartą pristatytas modelis buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Hyundai“ kompanijos inžinieriais, todėl nenustebkite, jeigu kada nors išgirsite, jog „Hyundai i40“ ir „Kia Optima“ yra vienas ir tas pats automobilis, nes tai yra tiesa. „Kia“ ir „Hyundai“ naudoja tą pačią platformą, tuos pačius variklius, tuos pačius pakabos komponentus. Skiriasi tik automobilių išvaizda.
KiaOptimaFL
dizainas
Kol nepradėjome diskutuoti apie automobilio techninę pusę, reikėtų būtinai atsižvelgti į „Kia Optima“ didžiausią kozirį - dizainą. Tradiciškai, vidutinės klasės sedanai atrodo kaip šimtą kartų išplautos kojinės. Jiems trūksta išraiškingų ar agresyvių linijų, kurios priverstų daugelį praeivių atsisukti ir akimis palydėti nuvažiuojantį automobilį. Jeigu esate vienas iš tų, kuris mėgsta aplinkinių dėmesį - „Kia Optima“ turėtų būti Jūsų prioritetinių pirkinių sąraše.
Niekada nebūtume pagalvoję, kad „Kia“ kada nors sukurs automobilį, kuris sulauks didesnio aplinkinių dėmesio nei dažnai garbinamų markių analogai. Kaip bebūtų keista, tačiau šiam kūriniui nusileidžia net ir prancūziškų markių atstovai.
„Kia“ dizainerius reikėtų pasveikinti, jog jiems pavyko sukurti automobilį, kuris, atrodo kainuoja žymiai brangiau negu yra iš tikrųjų.

7 metų garantija, akį traukiantis dizainas, patraukli kainodara, gausi bazinė įranga - tai yra šiuolaikinių „Kia“ automobilių privalumai apie kurios garsiai kalba kiekvienas „Kia“ savininkas arba juos parduodantis vadybininkas. Tačiau iki šiol visi bandyti „Kia“ automobiliai privertė susidaryti įspūdį, jog jie vienu arba dviem žingsniais atsilieka nuo didesnių rinkos žaidėjų. Vis dėlto, šiemet atnaujintas vidutinio dydžio sedanas „Kia Optima“ yra ne tik kompanijos flagmanas Europoje, bet ir savotiška „Kia“ kompanijos progreso demonstracija.
Kadangi, tai nėra visiškai naujas, o - tiesiog atnaujintas modelis, nereikėtų tikėtis iš koto verčiančių technologijų ar neįtikėtinai ekonomiškų variklių, kurie priverstų net ir „VAG“ koncerno vadovą pasikasyti pakaušį.
2010 metais pirmą kartą pristatytas modelis buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Hyundai“ kompanijos inžinieriais, todėl nenustebkite, jeigu kada nors išgirsite, jog „Hyundai i40“ ir „Kia Optima“ yra vienas ir tas pats automobilis, nes tai yra tiesa. „Kia“ ir „Hyundai“ naudoja tą pačią platformą, tuos pačius variklius, tuos pačius pakabos komponentus. Skiriasi tik automobilių išvaizda.
KiaOptimaFL
dizainas
Kol nepradėjome diskutuoti apie automobilio techninę pusę, reikėtų būtinai atsižvelgti į „Kia Optima“ didžiausią kozirį - dizainą. Tradiciškai, vidutinės klasės sedanai atrodo kaip šimtą kartų išplautos kojinės. Jiems trūksta išraiškingų ar agresyvių linijų, kurios priverstų daugelį praeivių atsisukti ir akimis palydėti nuvažiuojantį automobilį. Jeigu esate vienas iš tų, kuris mėgsta aplinkinių dėmesį - „Kia Optima“ turėtų būti Jūsų prioritetinių pirkinių sąraše.
Niekada nebūtume pagalvoję, kad „Kia“ kada nors sukurs automobilį, kuris sulauks didesnio aplinkinių dėmesio nei dažnai garbinamų markių analogai. Kaip bebūtų keista, tačiau šiam kūriniui nusileidžia net ir prancūziškų markių atstovai.
„Kia“ dizainerius reikėtų pasveikinti, jog jiems pavyko sukurti automobilį, kuris, atrodo kainuoja žymiai brangiau negu yra iš tikrųjų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kia Optima


dizainas
„Kia“ kompanijos darbuotojai, tobulindami „Optima“ modelį, stengėsi kardinaliai nepakeisti automobilio išvaizdos. Dizaineriai sumontavo truputėlį kitaip atrodantį priekinį buferį, naujo dizaino LED žibintus, radiatoriaus groteles. Taip pat pasikeitė bagažinės dangčio forma. Jeigu kalbėtume apie pakeitimus, kuriuos matome ne akimis, o jaučiame ausimis, kompanijos atstovų teigimu, atnaujintas modelis yra 3,3 Db tylesnis negu iki tol gamintas modelis.
Interjere pakeitimų taip pat būta. „Kia“ dizaineriai truputėlį pakeitė centrinės konsolės išvaizdą, sumontavo naujo dizaino vairą ir automatinės pavarų dėžės perjungimo svirtį. Tai yra didžiausi pakeitimai, tačiau tokio pobūdžio atnaujinimai tampa normaliu dalyku. Tokiais smulkiais pakeitimais nereikėtų stebėtis.
Kadangi automobilio pakeitimai kosmetiniai, reikėtų pasidžiaugti, kad „Kia“ neatliko rimtesnių pakeitimų ir nesugadino pakankamai geros automobilio ergonomikos. Visi mygtukai ir kiti prietaisai yra labai arti, pramogų sistemos valdymas pakankamai paprastas ir intuityvus.
Vis dėlto, vieno trūkumo „Kia“ specialistai neištaisė. Nors automobilio ratų bazė siekia net 2,8 metro, tačiau dėl pakankamai žemos stogo linijos net ir ne patys aukščiausi žmonės turės problemų. Net ir priekyje sėdintys 190 cm ūgio žmonių galvos remiasi į stogą, bet dėl to reikėtų kaltinti stoglangį.

REKLAMA

Buvo (2)


dizainas
„Kia Optima“ mūsų šalyje yra parduodamas su vienu iš dviejų variklių : 1,7 litro dyzeliniu arba 2 litrų benzininiu. Kadangi benzininiai varikliai mūsų šalies pirkėjams nėra įdomūs, mūsų bandytas automobilis buvo aprūpintas 1,7 litro, keturių cilindrų turbodyzeliniu agregatu.
136 arklio galias ir 320 Nm sukimo momentą išvystantis motoras baltame popieriaus lape atrodo neblogai, tačiau realybėje jis elgiasi kaip tingus sarginis šuo. Tačiau pasižiūrėjus į variklio technines charakteristikas - supratome, kodėl taip yra. Didžiausias sukimo momentas pasiekiamas labai ribotame sūkių diapazone (2000 - 2500 aps/min).
Norintiems su automobiliu važiuoti dinamiškai, teks nuryti karčią piliulę arba ieškoti kito automobilio. 1,7 litro dyzelinis variklis nemėgsta staigių akceleratoriaus paspaudimų, vietoj to jis pasirinktų tolygų ir ramų važiavimą greitkelyje. Norėdami užsitikrinti ramią ir komfortišką kelionę, pasirūpinkite, jog variklio sūkiai būtų ne aukščiau kaip 2400 aps/min, nes kitaip dyzelinis variklis karksės kaip kokia varna ankstų vasaros rytą.
Vis dėlto, tingus variklio elgesys atperka, kai pažvelgsite į borto kompiuterį, kuriame bus rodomos vidutinės kuro sąnaudos. Mūsų bandymo metu automobilis suvartojo 6,7 litro dyzelino 100 kilometrų.

REKLAMA
REKLAMA

Buvo (3)


dizainas
„Kia Optima“ greičiausiai buvo kuriamas atsižvelgiant į ilgus, greičio apribojimų neturinčius Vokietijos greitkelius. Būtent greitkeliuose šis automobilis jaučiasi kaip žuvis vandenyje. Užtenka įjungti automatinę greičio palaikymo kontrolę, patogiai įsitaisyti vairuotojo sėdynėje ir įsijungti mėgstamos grupės albumą. Net nepastebėsite kaip po keletos valandų būsite kitame Lietuvos gale ir be jokio nuovargio galėsite apsisukti ir įveikti tą patį atstumą dar kartą.
Mus taip pat nustebino pakabos darbas. Automobiliui dėvint net 18 colių skersmens ratlankius „Kia Optima“ pakaba pagirtinai sugėrė kelio nelygumus ir stengėsi elgtis kaip klasės pirmūnas.
Tuo tarpu vingiuotose kelio atkarpose „Kia Optima“ elgiasi kaip ką tik sportuoti nusprendusi meška. Į posūkius automobilio kėbulas pasvyra ne tiek jau ir daug, tačiau sukibimą su keliu „Kia Optima“ praranda žymiai greičiau negu šio sedano konkurentai. Malonumo neprideda ir gyvybės neturintis vairo mechanizmas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

_DSC0338 copy


verdiktas3
Straipsnio pradžioje išvardinti „Kia“ automobilių koziriai visada gali būti rimtesnis argumentas negu lėtokas dyzelinis variklis ar ne pačios geriausios valdymo savybės. Daugelį atveju taip greičiausiai ir bus, nes „Kia Optima“ iš tikrųjų yra net labai neblogas automobilis.
Ekonomiškas, aprūpintas gausia įranga, komfortiškas, pakankamai erdvus, puikiai atrodantis. Taip pat nereikėtų pamiršti 7 metų garantijos. Tačiau ar norėtumėte už straipsnyje matomą modelį sumokėti 100 tūkst. litų?
KiaOptimaFL
dizainas
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų