Už puikių rezultatų slepiasi ir sunkus darbas. Kaip atrodo jūsų psichologinis / fizinis pasiruošimas varžyboms?
Tiesa sakant, kad ir ko imčiausi gyvenime, visuomet galvoju apie tai, kaip geriausiai pasiruošti ar pasirodyti. Mano svajonė – tapti profesionaliu vairuotoju ir suprantu, kad ją išpildysiu tik labai sunkiai dirbdamas. Net neabejoju, jog verta.
Manau, kad geriausias būdas tiek fiziškai, tiek psichologiškai pasiruošti varžyboms yra tikslingas laiko planavimas prieš artėjančius renginius. Kai turiu laiko, visuomet stengiuosi pailsėti ir susidaryti strategiją prieš kiekvienas varžybas – tai man padeda ramiai viską apgalvoti ir patikėti, kad galiu laimėti.
Su kokiais didžiausiais iššūkiais / sunkumais tenka susidurti drifte?
Man sunkiausia suvokti tai, kad įdėjęs tiek daug darbo ir pastangų prieš lenktynes, drifto lenktynininkas turi vos 30 sekundžių, per kurias jam reikia įrodyti, kad yra tobulas. Driftas reikalauja labai didelio susikaupimo, taip pat psichologinės ir fizinės atminties, kuri vestų į pergalę.
Kokiomis savybėmis turi pasižymėti autosporto atstovas?
Tam, kad kuo daugiau išmoktum iš savo kolegų, varžovų, reikia būti kukliam ir atviram. Kalbant apie lenktynes, tai sportininkas turi būti atsparus nesėkmėms, nenuleisti rankų nesėkmės momentu ir vis bandyti pasiekti savo geriausią rezultatą.
Kai kalbama apie bet kokias automobilių sporto šakas, didelis dėmesys yra skiriamas jų saugumui. Kaip užtikrinamas saugumas drifte JAV?
„Formula Drift“ jau nuo 2004 metų nuolatos tobulina saugumo užtikrinimą drifto renginių metu. Nors automobilių sporto renginiuose avarijos yra neišvengiamos, tačiau „Formula Drift“ sudaryti saugos standartai leidžia gana saugiai sekti kelią.
2012 metais turėjau labai rimtą avariją, kurios metu įlėkiau į betono sieną. Automobilis buvo visiškai sunaikintas. Po šios avarijos aš dar labiau prižiūriu savo paties saugumą.
2013 metais dalyvavote varžybose Kačerginės „Nemuno žiede“ ir sakėte, kad Lietuvoje trasos greitesnės nei Amerikoje. Galbūt artimiausiu metu planuojate atvykti į Lietuvą ir išbandyti savo jėgas gimtosios šalies varžybose, pavyzdžiui Lietuvos drifto čempionate?
Man visuomet malonu aplankyti Lietuvą! Jeigu apsilankyčiau Lietuvoje tuo metu, kai vyksta kažkokios drifto varžybos ir mano automobilis būtų tam tinkamai paruoštas, tai būtinai sutikčiau pasilinksminti lietuviškose trasose!
Ar sekate drifto naujienas Lietuvoje? Kokias ryškiausias autosporto žvaigždes pastebite?
Ne visada, tačiau kartais pasidomiu tuo, kas vyksta Lietuvos drifto padangėje. Man labai įsiminė drifto lenktynininkas Andrius Vasiliauskas. Jo noras tobulėti – labai stiprus, jis ieško drifto renginių, kuriuose galėtų sudalyvauti, ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Esu šį sportininką konsultavęs dėl dalyvavimo „Formula Drift“ varžybose, tikiuosi, kad ateinantį sezoną jį ten pamatysiu.
Kaip manote, koks yra pats efektyviausias būdas viešinti automobilių sportą?
Svarbiausia – sutelkti auditoriją. Mums, kaip vairuotojams, turėtų rūpėti parodyti ne tik gražiąją varžybų pusę, bet dalintis tikromis emocijomis bei jausmais ir tada, kai nepasiseka.
Kaip vertinate savo 2017 metų sezoną? Kokius didžiausius laimėjimus išskirtumėte?
Šis sezonas buvo sunkus, tačiau labai džiaugiuosi, kad jo pabaigoje likau trečias bendroje įskaitoje. Čempionato ketvirto etapo metu sugedo mano automobilio variklis, tačiau per naktį jis buvo visiškai sutvarkytas ir kitą dieną aš jau lenktyniavau trasose – tai viena didžiausių šio sezono sėkmių.
Kokie jūsų artimiausi ateities planai?
Visą dėmesį skirti ateinančiam sezonui, ieškoti motyvuotų žmonių ir kviesti juos prisijungti prie mano lenktynių komandos bei laimėti „Formula Drift Championship“. Dirbti su talentingais žmonėmis – nuostabu, tad tikiuosi, kad kartu su komanda pasieksime puikių rezultatų.