„Gazas Dugnas“ laidos kūrėjai dažnai stebina žiūrovus unikalių automobilių apžvalgomis. Vieną savaitę laidos vedėjai testuoja dešimties cilindrų „BMW M6“, o kitą – naujutėlį superautomobilį. Tačiau 2023-ųjų pabaigoje jų garaže atsirado visai kitoks projektas – automobilių turguje užmiršta „Audi TT“.
Kokia šio automobilio misija? Norėta ne tik jį atgaivinti ir patobulinti, bet ir atsakyti į klausimą: ar įvairias modifikacijas galima atlikti savarankiškai, ar geriau pasikliauti specialistais?
![„Gazas Dugnas“ projektas – „Audi TT (nuotr. stop kadras) 4](https://static3.inspektorius.lt/static.php?v=04.0.7.000_02110304&t=cr&s=800x600&m=4&f=/Uploads/UGallery/photos/11/61/c8/f6/1161c8f666b882db40304ebd067f8f5d.jpg)
Laidos vedėjai nusprendė eiti sudėtingesniu keliu – visas modifikacijas atlikti savo jėgomis. Tai reiškė ne tik džiaugsmą matant progresą, bet ir nuolatinius iššūkius: netikėtus gedimus, nenumatytas išlaidas ir planus, kuriuos teko keisti.
Kaip ir daugeliui automobilių entuziastų, pirmieji „Audi TT“ patobulinimai buvo akivaizdūs. Ryškūs, prie bendro dizaino nederėję galiniai žibintai buvo pakeisti originaliais gamykliniais analogais. Taip pat automobilis įgavo stilingesnius ratlankius, suteikusius jam solidesnę išvaizdą.
Tačiau tikrieji iššūkiai prasidėjo tada, kai buvo imtasi variklio galios didinimo. Šis etapas beveik visada atskleidžia naujas, iš pirmo žvilgsnio nematomas problemas – o šio projekto atveju jų netrūko.
Kaip jiems sekėsi? Daugiau – viršuje esančiame „Gazas Dugnas“ reportaže.