Avarija, vagystė ar net savaiminis gaisras – tai situacijos, kurias išgyventi nelengva, ypač jei automobilis buvo ne tik transporto priemonė, bet ir asmeninis projektas ar svajonės išsipildymas.
Daugiau naujienų iš spalvingo automobilių pasaulio – specialioje „Automobilių kultūra“ rubrikoje.
Būtent tai nutiko amerikiečiui Dominickui Josephui Tullo. Vos tik pasirodė naujasis „Ford Mustang Dark Horse“, jis nedelsdamas jį įsigijo. Vyras tapo vienu pirmųjų šio modelio savininkų ir už tai sumokėjo daugiau.
Tačiau džiaugsmas truko neilgai. Po kelių mėnesių automobilis savaime užsidegė važiuojant keliu. Iš juodo kupė liko tik sudegęs karkasas.
Po incidento Dominickas paviešino savo istoriją socialiniuose tinkluose, tačiau nesulaukė nei didesnio dėmesio, nei reakcijos iš „Ford“.
Nors tiksli gaisro priežastis oficialiai nebuvo patvirtinta, įtariama, kad jį galėjo sukelti alyvos nuotėkis. Gedimas, dėl kurio „Ford“ jau buvo paskelbęs atšaukimą. Deja, šiuo konkrečiu atveju gamintojas į situaciją nesureagavo.
Automobilio nuostolius padengė draudimo bendrovė. Vėliau Dominickas mėgino ieškoti teisybės teismuose, bet sulaukė tik simbolinės 800 JAV dolerių kompensacijos. Nors jis teigė, kad buvo bandyta susisiekti su gamintoju, jokio atsakymo ar dėmesio taip ir nesulaukta.
Beveik po metų Dominickas gavo netikėtą siuntą iš „FedEx“. Siuntoje buvo oficiali „Mustang Dark Horse“ savininkams skirta pasveikinimo dėžutė. Jos turinys – reprezentacinė brošiūra apie automobilio kūrimo istoriją, du plakatai, metalinis ženklelis su važiuoklės numeriu, dekoratyvinis stalo suvenyras ir USB laikmena su aukštos raiškos nuotraukomis.
„Praėjo beveik metai nuo tada, kai sudegė mano automobilis. Ir štai – gaunu siuntinį iš „Ford“. Jaučiuosi taip, lyg man būtų spjauta į veidą“, – komentavo Dominickas. „Tai būtų puiki dovana, jei tik aš vis dar turėčiau tą automobilį.“
Sunku pasakyti, ar tai buvo paprastas administracinis nesusipratimas, ar tiesiog komunikacijos spraga. Tačiau „Mustang Dark Horse“ – ne masiškai gaminamas modelis.
Planuota, kad bus pagaminta vos 4 000 vienetų, tad kiekvienas jų yra unikalus. Ir kai vienas jų sudega galimai dėl techninio defekto, o savininkas vietoj naujo automobilio po metų gauna dovanų rinkinį, tai kelia abejonių dėl gamintojo darbo kultūros.
Dominickas teigia, kad šios „dovanos“ nepamirš niekada. Tik ne todėl, kad ji jį nudžiugino. Po tokios patirties mažai tikėtina, kad jis kada nors sugrįš į „Ford“ saloną. Ir vargu ar savo draugams rekomenduos tai daryti.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!