Čempionato ir Madrido „Grand Prix“ varžybų organizatoriai pasirašė ilgalaikę bendradarbiavimo sutartį, kurioje numatyta, jog Madrido „Grand Prix“ bus organizuojamos nuo 2026 iki bent jau 2035 metų.
Naujojoje, 5,47 kilometro ilgio trasoje numatyta 20 posūkių, o numatomas kvalifikacinio rato įveikimo laikas – 1 min. 32 sek.
Aplink pasaulinio lygio „IFEMA“ parodų centrą pastatytoje trasoje taip pat bus įrengtas atskiras pastatas, kuriame įsikurs Formulės 1 administracija, VIP kvietimą gavę žiūrovai, pramogų zonos.
„Madridas yra neįtikėtinas miestas, turintis nuostabų sporto ir kultūros paveldą. Šiandien pradedame naują, jaudinantį Formulės 1 etapą“, – sakė Formulės 1 vadovas Stefano Domenicali.
„Norėčiau padėkoti „IFEMA“ parodų rūmų komandai, Madrido regioninei vyriausybei ir miesto merui už parengtą fantastišką pasiūlymą. Jis, iš tiesų, įkūnija Formulės 1 viziją sukurti įspūdingą sporto ir pramogų spektaklį“, – pridūrė jis.
Prognozuojama, kad renginio metu tribūnose kasdien apsilankys daugiau nei 110 tūkst. sirgalių, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje siekiama tribūnose sutalpinti iki 140 tūkst. žiūrovų.
„Šis renginys, kurį, kaip tikimės, pasauliniu mastu stebės 70 milijonų žmonių, per metus padidins Madrido BVP daugiau nei 450 milijonų eurų ir sukurs 8 200 darbo vietų“, – sakė Madrido regiono prezidentė Isabel Diaz Ayuso.
Kas laukia Ispanijos „Grand Prix“ Barselonoje?
Šiuo metu nėra žinoma koks likimas laukia Barselonoje organizuojamų varžybų. Šiuo metu varžybų organizatoriai turi galiojantį susitarimą lenktynes Barselonoje rengti iki 2026 metų, tad tikėtina, jog pasibaigus sutarties galiojimui, Ispanijos didžiojo prizo lenktynės tiesiog bus perkeltos į Madridą.
Formulės 1 lenktynės Madride paskutinį kartą buvo surengtos 1981 metais, o Barselonoje jos vyksta nuo 1991 m.
1986 - 1990, bei 1994 ir 1997 metais Formulės 1 lenktynės vyko Jereze. 2008 - 2012 m. jos buvo organizuojamos Valensijoje.