Papildomo taško taisyklė buvo įvesta 2019 m., pagal ją pilotas, nuvažiavęs greičiausią ratą ir finišavęs pirmajame dešimtuke, gaudavo papildomą tašką. FIA nepaaiškino, kodėl staiga nuspręsta pakeisti šią taisyklę, tačiau užkulisiuose spėliojama, kad sprendimą galėjo paskatinti kontroversiškas incidentas Singapūro GP lenktynėse.
Tuomet australas Danielis Ricciardo iš „RB“ komandos prieš finišą pasuko į boksus, nuvažiavo greičiausią ratą ir neleido britui Lando Norrisui („McLaren“) pelnyti papildomo taško.
Kadangi D. Ricciardo nepretendavo į vietą pirmajame dešimtuke, jis pats to taško gauti negalėjo, todėl atrodė, kad toks sustojimas buvo beprasmis. Vis dėlto aišku, kad australas vykdė komandos nurodymus, kurie, tikėtina, atėjo iš „motininės“ komandos – „Red Bull“.
„Red Bull“ buvo suinteresuota, kad L. Norrisas surinktų kuo mažiau taškų, nes jis buvo pagrindinis olandų piloto Maxo Verstappeno varžovas čempionato įskaitoje.
„McLaren“ vadovas Zakas Brownas buvo labai nepatenkintas tokiais varžovų veiksmais: „Šiandien matėme, kaip dvi komandos įgyvendino savo susitarimą. Nemaniau, kad tokie dalykai yra leidžiami „Formulėje 1“, bet tai jau ne pirmas kartas. Tikrai kelsiu tam tikrus klausimus dėl šio įvykio. Apie šią problemą jau kalbėjau anksčiau. Manau, kad normaliomis aplinkybėmis tokio sustojimo nebūtų atlikta, nes „RB“ šiuo atveju taško nebegalėjo pelnyti.“