Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Prikabinus priekabą pilną baterijų, dar toliau nuvažiuotų ;) Tik reikia kitą priekabą eurų turėti ;) O žiemą su pavargusiom baterkėm jau reiktų dviejų priekabų. Na toks fainas Kalėdinis traukinukas gautųsi ;) Bet jei mokesčių mokėtojai apmoka šitą žaliaplovystę, tai kodėl gi ne.
ir vel
antraštės rašytojui a.a. V.Šustauskas: "žurnalistas-tu durnas". Nuo manęs: avino galva, kurioj vietoj čia lūžis?
@diedas iš kaimo
uztenka perskaityti du sakinius tekste ir suprasti apie ka kalba.
„Nissan e-NV200“ debiutavo su vos 24 kWh talpos baterija, kuri realiomis sąlygomis leisdavo įveikti tik kiek daugiau nei 100 km.
Štai neseniai pristatytas naujos kartos elektrinis „Iveco eDaily“ furgonas realiomis miesto sąlygomis jau nurieda iki 400 km.
uztenka perskaityti du sakinius tekste ir suprasti apie ka kalba.
„Nissan e-NV200“ debiutavo su vos 24 kWh talpos baterija, kuri realiomis sąlygomis leisdavo įveikti tik kiek daugiau nei 100 km.
Štai neseniai pristatytas naujos kartos elektrinis „Iveco eDaily“ furgonas realiomis miesto sąlygomis jau nurieda iki 400 km.
REKLAMA
REKLAMA
Elektra varomi furgonai pasiekė lūžio tašką: su viena įkrova nuvažiuoja vis daugiau