Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
O Hype įkūrėjas liko pakelėj, tai dabar užpyko, ypač kai Hysetco pakėlė kuro kainą. Tai paskelbė, jog daugiau neinvestuos į vandenilį konkrečiai Paryžiuje. Bet realybė, kad jie neturi kapitalo ir nieko investuoti negali, tai tik sudegino tiltus paskui save. Paskutinis lašas buvo, kai Hype užsisakė elektrolizerius iš McPhy tikėdamasi gamintis savo pigesnį vandenilį. O McPhy kaip tyčia dabar subankrutavo, 6 milijonai į balą. Tai Hype beliko kraustytis iš Paryžiaus į Briuselį, kur kuras pigesnis.
Vienpusiškas straipsnis pagal pranešimą spaudai. Realybė šiek tiek sudėtingesnė. Hype savininkas buvo pradininkas vandenilio taksi Paryžiuje, taip. Bet plėtra paskui buvo daroma per bendrą įmonę su vandenilio tiekėjais, Hysetco. Ir dauguma mašinų priklauso Hysetco, o ne Hype, Hysetco jas nuomoja visiems. Hysetco turi kapitalą, dar pernai gavo 200 milijonų.
Didžiausiai pasaulyje vandenilinių taksi flotilei – galas: iniciatyvos autoriams teko nusiimti rožinius akinius