„Kaip tavo gyvenime atsidūrė automobiliai?“, - paklausėme Deivido.
„Automobiliai mano gyvenimo dalimi tapo dar, kai aš buvau mažas. Neslėpsiu - aš juos įsimylėjau dėl benzininių variklių skleidžiamo garso, nuostabių kėbulo linijų ir kitų detalių, kurios priverčia užgniaužti kvapą.“, - pasakoja vaikinas.
„Pradėjęs domėtis automobiliais, nuolatos kartodavau - kam man tie mokslai, juk vistiek kiekvieną dieną dirbsiu prie automobilių.“
Kaip pasakė, taip ir padarė. Šiuo metu Deividas darbuojasi automobilių dirbtuvėse, kuriose kiekvieną tvarko skirtingo tipo mašinas.
„Šiuo metu vairuoji BMW markės mašiną. Ar tai tavo pirmasis automobilis?“, - tęsdami pokalbį paklausėme Deivido.
„Pirmasis mano automobilis buvo Audi. Tik jį įsigijau, pradėjau modifikuoti automobilio variklį, norėjau iš jo išspausti kuo daugiau, tačiau su šia mašina man sekėsi sunkiai. Nuolatos kariaudavau su ja, tad vieną dieną baigėsi kantrybė ir mečiau ją lauk.“
Nuo „Audi“ prie „BMW“? Retas reiškinys. Deividas teigia, jog „BMW“ pasirinko ne dėl to, jog kiekvieną naktį sapnuotų šios markės mašinas. To priežasties racionalesnė ir daugeliui automanų bus suprantama.
„Šio gamintojo mašiną pasirinkau dėl konstrukcijos paprastumo ir galimybės labai lengvai keisti detales. Nori galingesnio automobilio? Įsidėk kitą variklį. Pasirinkimų daug ir viską daryti nėra sunku“, - pasakoja Deividas.
Kadangi senosios kartos atstovus modifikuoti yra pakankamai lengva, Deivido kukliai atrodantis automobilis turi vieną išskirtinumą - variklį. Galinius 5 serijos „BMW“ sedano ratus suka 12 cilindrų benzininis variklis, o tiksliau - 5.4 litro, išvystantis 320 arklio galių ir 490 Nm sukimo momentą.
Jeigu atsuksime laikrodį porą dešimtmečių atgal - pamatytume, jog šis jėgos agregatas buvo montuojamas į du „BMW“ kompanijos modelius : sportiškąjį 8 serijos kupė ( 850 Ci ), kuris net ir dabar atrodo stulbinamai. Antrasis automobilis į kurį buvo montuojamas šis 12 cilindrų variklis buvo 7 serijos sedanas. Nuo 1994 iki 1998 metų nuostabų garsą skleidžiantis variklis buvo montuojamas tik į „750i/750iL/L7“ modelius.
Kaip bebūtų keista, tačiau Deividas nusprendęs į penktuką įdėti 12 cilindrų motorą, atliko tik pačius būtiniausius darbus. Pavyzdžiui, sumontavo mechaninę pavarų dėžę, kuri sugeba atlaikyti milžinišką variklio sukimo momentą, įdėjo naują reduktorių ir ... viskas. Būtent - viskas. Norom nenorom peršasi mintis, jog Deividas konstruodamas šį projektą vadovavosi „keep it simple“ metodika. Galbūt toks metodas nepadės laimėti tarptautinių automobilių parodų taurių, tačiau ar dėl apdovanojimų automanai modifikuoja automobilius? Žinoma, kad ne.
Ar Deividas sumontavęs padangas draskantį variklį sustos? Tikrai ne. Artimiausi planai : pašalinti automobilio kėbulo trūkumus, sutvarkyti silpnąsias vietas, o vėliau - didinti variklio galią.
Jūsų projektą privalo pamatyti ne tik Jūsų draugai, bet ir visoje Lietuvoje (ir netik) gyvenantys automanai. Mums įdomūs visi projektai ar automobiliai, svarbiausia, jog jis turėtų keturis ratus. Papasakokite mums apie savo automobilį. Su mielu noru pavaišinsime kava. Susisiekite
el.paštu.